تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هرکه از شما بزرگتر باشد وی را بزرگتر دارید و حرمت او نگاه دارید و از او گردن مکشید.

عجیبه که چرا خوابم نمیاد

فیلترشکنم در کمال تعجب وصل شد و سریع پریدم تو یوتیوب.اعتیاد دارم به یوتیوب.بعد رفتم  ویدیوهای کریس رونالدو و گلهاش رو دیدم،بعد کنسرت مرتضی یراحی رو دیدم،بعد اجرای تتلو رو دیدم بعد یه ویدیو در مورد اسلحه AK47 دیدم.عاشق یوتیوبم.

دلم چی میخواد الان؟هیچ.برعکس خیلی از آدمها من هیچ وقت هوس چیز خاصی نمیکنم.

سرد شد دوباره هوا.این قدر برف و بارون اومد امسال که دیگه نباید خشکسالی باشه.

نمیدونم چرا جزر و مد کامنت نمیزاره برام.

قره بالا چرا وبلاگش رو بست.

وقتی میگم شماره موبایل هاتون رو بهم بدین واسه همین وقتهاست.الان من همش نگران این دخترم،هی حرفهای ناامیدی و بعدش هم یهو غیبش زد.

شما فکر میکنید من آدم تخمی حشری مرموز جقی منحرف هزار پدری هستم.ولی نیستم.من همتون رو دوست دارم.همیشه به یاد همتون هستم و از خدا میخوام که بهترین ها واستون رقم بخوره.

یه چیز دیگه هم عزیز دل دوست داره ولی توی شیراز کم هست اونم تخمه جاپنی‌.

الان شما همتون خواب هستین،ساعت ۴:۴۲ دقیقه هست،ولی من بیدارم و برای سلامتی شما خواننده ها دعا میکنم،من آدم مهربونی هستم.خیلی خم مهربونم،به مادرم زنگ میزنم به برادرم تلفن میکنم،باهاشون در ارتباطم،واسه زنم شوهر خوبی هستم.هزار بار به asal خواننده وبلاگ گفتم که خودم صبح ها میبرمت میرسونمت که توی سرما و بارون اذیت نشی.شراب اعلا و معرکه درست میکنم که هر شیشه ای ۵۰۰ تومن پولش هست،مفتی میدم به دوستام،رفیقام باهام چت میکنن و درد و دل میکنن،مادر زنم رو میبرم بیرون،با بچه های خواهر زنم بازی میکنم.مسافرها رو بهشون احترام میزارم.با همه مهربونم.هر کس کامنت میزاره فقط جوابش رو با بوس و محبت و کلمات مهرآمیز میدم،شما جواب های من رو ببین،دوست پسراتون هم اینجوری قشنگ باهاتون حرف نمیزنن.چه کنم مهربونم،توی دلم پر از مهربونی هست.نمیتونم کینه ای باشم و از کسی بدم بیاد.واسه همه دعا میکنم.

داره کم کم گرسنه ام میشه،دلم سرشیر و نون بربری میخواد،یا سوسیس ربی توی تخم مرغ با نون سنگک،یا پنیر لیقوان و سبزی خوردن و نون بربری،یا کله پاچه و بناگوش با پیاز و نون گرم و آب مغز،یا یه سوسیس سرخ شده کنار زیتون و لوبیا چیتی و ژامبون بوقلمون دودی با نون زیتونی گنتوم.یا کره محلی و مربای هویج و نون لواش داغ یا تخم مرغ پخته و خیارشور و گوجه و فلفل سیاه و نمک.

نزدیک ۵ شده،الان که باید بیدار بشم کم کم خوابم میگیره.دوست دارم بیدار بمونم برم نون بربری بخرم و بنزین بزنم.

امروز دو نفر بهم گفتن ماشین رو ببرم دوگانه سوز بکنم،یه سری ها میگن دوگانه سوز نکن یه سری ها میگن بکن،نمیدونم والا دوگانه اش بکنم یا نکنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
zeytoon سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:00 ق.ظ https://melancholymind.blogsky.com/

جقی بودن مگه بده؟!
همیشه از دوازده یک شب به بعد فیلترشکنها ردیف میشن،

حیف که کرج نیستم
صد حیف

نخودچی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:01 ق.ظ

تراویس به نظرت چرا کسایی که تو دولت کار می کنند. اینقدر آدمای بد ذاتیند؟ منظورم کارمند دولته.

تازه بد ذات که هیچ،بو هم میدن

داش داوود سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:50 ق.ظ

وبلاگت حال ادمو بهم میزنه،بوی اسهال میده ،درشو تخته کن برو خجالت بکش دادا
مرد ومردونگیش،فقط زیر شکم مردونگیته ؟!

سلام سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:53 ق.ظ

موقع خوبی بود برای بیدار شدن از رختخواب بیرون آمدن و نماز شب خواندن
علی برکت الله

آخه جق هم زده بودم.نمازم قبول نبود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد