تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی زیباست اما شکل ندارد. کار هــنر شکل دادن به زندگی است.

اینو میگم ولی نگید آدم منحرفی هستم.

بعضی وقتها واقعا با دیدن بعضی چیزها حشری میشم.نه اونجوری که بخوام ترتیبشون رو بدم،نه،یه جورایی یه حال عجیب و قشنگی میشم.

مثلا محصولات خانگی "اسمگ"حالم رو خراب میکنه،اون یخچال های قرمز یا اون منحنی های زیبا،تستر ها،مخلوط کن ها،اجاق گاز ها،فرتوکارش،هر چیزی که Smeg میسازه با اون رنگ های سکسی و زیباش حالم رو خراب میکنه.

یه چیز دیگه که حالم رو خراب میکنه این اسپرسوسازهای گرون قیمت هست که صفحه نمایش دارن و با موبایلت هم میتونی بهش سفارش بدی و آسیاب کن و همه چی رو خودش داره،اینا هم لامصب خیلی خواستنی هستن.

یه چیز دیگه هم که دوست دارم،بعضی ماشین ها هستن،ماشین های ولوو رو دوست دارم،آلفا رومئو رو دوست دارم.

دیگه چی دوست دارم؟محصولات آرایشی کلارنس رو دوست دارم،محصولات اَوِن رو دوست دارم.کلا لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن خوب هم خیلی دوست دارم.حالم رو خراب میکنه.

چیزای پولک پولکی و براق هم دوست دارم،نمیشه بپوشم،هم نیست مدلهای مردانه و هم برچسب گی بودن بهم میزنن،لباس زیر گرون هم دوست دارم.جنسش نرم باشه،راحت باشی توش.وقتی میپوشم سالار جاش راحت باشه،خوشم میاد.

دیگه چی؟آهان موبایل گرون دوست ندارم،زیورآلات و طلا دوست ندارم،پلی استیشن دوست ندارم،نه که بدم میاد ولی حالم رو خراب نمیکنه.

چیزای خز دار هم دوست دارم،دلم میخواد هر چیز خز داری رو بغل کنم و بمالم به صورتم.لوازم نقاشی و مداد رنگی های گرون هم حالم رو خراب میکنه.هیچی بلد نیستم از هنر ولی نگاه کردنش رو دوست دارم.

نظرات 6 + ارسال نظر
نخودچی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:09 ب.ظ

خوب به نظرت دلیلی بد ذاتی دولتی ها چیه؟ آخه تو همه چیو خوب تحلیل می کنی سر همین پرسیدم.

والا من حرفهای سیاسی نمیزنم.
مرسی از محبتت
بوس به صورت گل

نخودچی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:33 ب.ظ

سیاسی نبود. منظورم کارمندای دولته.

من فقط تو کار بوس و بغلم

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:07 ب.ظ

چه چیز خوبی باید باشه این اسپرسوسازه :(

چیز خوب فقط پایین تنه ات

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:11 ب.ظ

یه اسپری آب داره اون اونو دوس دارم

از آب پاشیدن روی بدنت خوشت میاد؟

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:12 ب.ظ

بالام بد نیس

همه جات رو دوست دارم.
عاشقتم

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:32 ب.ظ

اون اسپری که مال صورته

برو از خدا بترس.
حالمون رو خراب نکن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد