تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من فیلسوف نیستم. من متفکری آزادم.

این پست مخصوص دختراست

یه سری از دخترها شکایت میکنن و ناراحت هستن که دارن نزدیک به چهل سال میشن اما هر کس وارد زندگیشون میشه لش و لوش و لاشی و آدم تخمی بوده،ناراحتن که چرا یه مرد درست و حسابی،یکی که محبت بکنه،یکی که بگیر باشه و بزن در رو نباشه پیدا نمیشه توی زندگیشون.

من روانشناس نیستم و دانشی هم ندارم در این رابطه،اما احساس میکنم از بدو تولد،یا از همون دوره جنینی و تا وقتی که جوون میشیم ،براساس تربیت و محیط خانواده و عوامل دیگه ای یه الگوهای ذهنی توی مغزمون شکل میگیره که براساس اون میریم دنبال دوست یابی و همسرگزینی.حالا این که دوست پسرهای شما همشون یه مشت آدم تخمی بودن برمیگرده تا حد زیادی به خودتون.یه نگاه به لیست دوست پسرهاتون بندازین،توی یه چیزایی همشون مشترک هستن،یا لات و لوت بودن،یا بزن در رو بودن،یا بددل و شکاک بودن،یا خسیس بودن،یا همشون توی یه چیزی مشترک بودن.در واقع این ها انتخاب شما بودن،همه عمر خودتون دنبال همچین آدمهایی بودین.وقتی دنبال پسری هستین که پولدار باشه،به طور حتم پولدارها کونی تشریف دارن،وقتی دنبال پسری با ماشین شاسی بلند هستین،به طور حتم باید کس بدین و خبری از ازدواج نیست،وقتی با پسر خسیس دوست میشین به طور حتم واسه ولنتاین و تولد و ... دسته خر هم بهتون نمیده.همه این ها رو میدونید ولی بازم دوست پسر بعدیتون مشابه قبلی هست.چون چسبیدین به الگوهای ذهنی و اون معیاری که توی ذهنتون ساخته شده.همه چیز هم دقیقا از اولین دیدار مشخصه،خوب هم میدونید که این پسری که باهاش قراره وارد رابطه باشین اون اخلاقای تخمی تو مخی رو داره،ولی کتمان میکنید،خودتون رو گول میزنید که این با بقیه فرق داره،اینو اصلاح میکنم،این درست میشه.ولی اینجوری نیست توی یه سیکل باطل وارد میشین که هی تکرار و تکرار میشه.ماشالا همتون هم که ادعاتون کون خر رو پاره میکنه و روانشناس و مشاوره رو هم اصلا داخل آدم حساب نمیکنید.اینجوری میشه که می بینید نزدیک ۴۰ سال دارین یا ۴۰ سال رو رد کردین و پسرهای خیلی زیادی اومدن و رفتن و الان تنها هستین و به همه مردها فحش میدین و مقصر رو مردها میدونید،در حالی که مقصر اصلی انتخاب های کلیشه ای خودتون هست.

والسلام

بوس

نظرات 8 + ارسال نظر
asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:22 ب.ظ

آدم حق انتخاب نداره
وقتی چنتا گزینه داری میتونی اون ک نرمال تر هست رو انتخاب کنی
وقتی هیچکس نیست مجبوری یا تنها بمونی یا بری با این تیپ آدما

آقای جوان سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:28 ب.ظ

تراویس من همیشه نسبت به خانومای چادری ومحجبه کششی ندارم و انگار خواهر مادرمن.تو چی ؟اونارو هم دوست داری ترتیبشونو بدی؟

من گی هستم.

asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:33 ب.ظ

چرا از دیروز به کامنتام جواب نمیدی؟!!

آقای جوان سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:56 ب.ظ

یعنی چی؟

چی یعنی چی؟

asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:08 ب.ظ

ببخشید ولی وقتی خیلی وارد جزئیات میشی دوست ندارم جواب بدم راستش
الان سرکار هستم
شب پست بذار صحبت کنیم

آقای جوان سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:32 ب.ظ

اگر گی هستی پس چرا زن گرفتی وهمش میگی دوست دارم همه رو....

مجبورم.جامعه بهم تحمیل کرده
در واقعیت دوست دارم کون بدم و کیرای مختلف ساک بزنم.

خانم ف سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:36 ب.ظ http://Www.khanomef.blogsky.com

والا بعضی ها هم فقط دکتر مهندس و رده بالا میخوان
گیرین کارتم داشته باشه و شاسی بلند
هیکل ردیف
ننه و خواهر و خانوادشم بندازه دور
با پول زیاد که خرج کنه واسشون اینا استوری بزارن اینستا
به همین برکت قسمت
رفیقا خودم شغل شوهر منو میشنیدن پشت چشمی نازک میکردن بیا و ببین
همچنان در استانه چهل سالگی مثلا کابینت کار بره خواستگاریشون اخ و پیف و تف میکنن

حرفت خیلی منطقیه.
کابینت کار که خیلی خوبه.من دختر بودم حتما زن یه کابینت کار یا آدم فنی میشدم

آقای جوان سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:19 ب.ظ

تراویس یه جا گفتی عاشق اینی که همه ی زنا رو.....عاشق اندام تحتانی خانمهایی الان میگی عاشق همجنس بازی هستی. کدوم هستی بالاخره؟

من زیر سن بلوغم.هنوز بالغ نشدم.کوچیکم.بچه ممیز هستم.
هشت سالم هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد