تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دانید من که هستم؟ من نان تازه هستم خوش عطرم و برشته عطرم به جان سرشته زینت سفره هایم قوت دست و پایم

دوباره رفتم گنتوم،همین بهشتی که تازه کشفش کردم.یه نون فروشی عالی.نوناش کمی گرونه ولی لامصب یه جوریه که بعدش حالت رو خوب میکنه.میگن ما چتد سال پیش رفتیم آلمان و خمیر ترش ۵۰ ساله خریدیم و از همون نون درست میکنیم.میگن که ما تنها تولید کننده نون با خمیرترش در ایران هستیم.نمیدونم تا چه حدی راست میگن،ولی واقعا نون های خوبی دارن.دوباره از اون نونایی خریدم که اسم سختی دارن و با زیتون درست میشن میزنم توی شراب و میخورم.کاش میشد یه بطری شراب و یه دونه از این نونای گنتوم بخرم و پست کنم واسه دکتر غمگین،واسه وجدان بیدار،ببرم به asal بدم و حضوری ببرم و به خانوم ف بدم.دلم بهترین ها رو واسه همتون میخواد،واسه جزرومد،واسه رها،واسه ملیحه که قهر کرده باهام،فقط دخترا نیستن که دوستشون دارم،داداشم برنتین رو دوست دارم،داداشم فیل رو دوست دارم،داداشم مسلم رو دوست دارم.

شراب که میخورم قلبم رقیق میشه و مهربون میشم مثل الان،آبجو که میخورم کمی بی ادب میشم و هورنی طور،عرق سگی که میخورم رقاص میشم،راکی که میخورم همه چی از یادم میره.

خدایا شکرت واسه نان،واسه شراب،واسه شیراز،واسه آفتابش،واسه شرکت اسنپ،خدایا شکرت که وقتی توی روزای ابری افسرده میشم،وقتایی که درد کونم زیاد میشه مجبور نیستم برم سرکار و خونه میخوابم،خدایا شکرت واسه این خواننده های وبلاگ،برای اولین بار در طی تمام این سالهای وبلاگ نویسی احساس میکنم خواننده هایی که دوستم دارن بیشتر از اونایی شدن که ازم متنفر هستن.خیلی آمار بازدید و کامنت ها و پیام های پر مهر زیاد شده.دست همتون رو میبوسم.وقتی بهم فحش میدن ناراحت میشم و میرم یه گوشه با شوشولم بازی میکنم.ولی وقتهایی که کامنت های خوب دارم دیگه ناراحت نمیشم.

چقدر حس خوبی دارم،حسم از این خوبه که هنر شراب سازی رو به خوبی یاد گرفتم،هنری به قدمت تاریخ.

یه پست دیگه هم میخوام بنویسم توی پست بعدی مینویسم.

نظرات 14 + ارسال نظر
asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:37 ب.ظ

آدرسشو بده

گذاشتم با همون رمز قبلی چشم قشنگ

کسی که وبلاگ خوان هستش سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:46 ب.ظ

خیلی مود باحالی داری تراویس
هم اهل ادب و ادبیات و شعر هیتی،هم بی ادب و از الفاظ بد و رکیک استفاده می کنی
هم تا آخرین حد فکر چیزهای بد و س.ک.سی و بکن در رو هستی و هم اهل اعتقاد و باور
نمی دونم چطور این همه تناقض داری

همش فکر می کنم و حس می کنم که نویسنده ی این وبلاگ جانی دپه
همون اندازه سکسی طور،همونطور خوب

کامنتم رو جواب بده

چرا نمیری درس بخونی؟مگه کنکور نداری امسال؟
فکر نکن اسم عوض بکنی من نفهمیدم.
برو درسات رو بخون بچه.
بکش بیرون از ما

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:03 ب.ظ

واسه من آبجو نگه دار

جون بهت میدم سکسی.
راستی تو کدوم شهری؟
چند سالته؟

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:13 ب.ظ

گفتم ۲۹

دلم میخواد فشارت بدم رها.

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:17 ب.ظ

شراب انداختن ولی واقعا هنره
بابام چندسالی مینداخت افتضاح
دیگه منصرفش کردیم

صبر،رعایت اندازه ها و بهداشت سه رکن اصلی در تهیه مشروبات الکلی هست.
میخوری هورنی میشی؟

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:31 ب.ظ

آره
ولی برعکس بیشتر دخترا شراب دوس ندارم زیاد، مگه اینکه خیلی خوب باشه
آبجو دوس دارم

حیف شیراز نیستی وگرنه بهت میدادم.حالا یه مدل میوه ای گذاشتم.ایشالا خوب در بیاد
تو آبجو دوست داری،منم تو رو دوست دارم
کمک بهیاری؟پزشکی؟مامایی؟کارشناس رادیولوژی هستی؟تکنسین بیهوشی هستی؟پرستاری؟کارشناس اطاق عملی؟سوپروایزر کنترل عفونتی؟مسئول بهبود کیفیتی؟

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:33 ب.ظ

بچلونم

کاش یه آیدی تلگرام ازت داشتم
بلدی ادمو حال خراب بکنی

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:36 ب.ظ

پزشکم عزیزم

بیا فشارش رو بگیر خانم دکتر
ببخشید بی تربیت میشم وقتی باهات حرف میزنم

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:42 ب.ظ

فشارش که به نظر خوب میاد هر وقت علائم حیاتی نداشت بگو بیام تنفس دهان به دهان بدم

اگه پزشکم باشی اورولوژیست هستی.

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:46 ب.ظ

نه متاسفانه
یه چیزایی تجربیه اکادمیک نیس

مسلم سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:54 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

۲۰:۴۰ دقیقه

مسلم سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:03 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

کنجکاوی نکردم واقعا :)

منحرف.چند ماهه داری هی منو سرکار میزاری

دکتر غ سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:02 ب.ظ

ممنون از مرام و عشای ربّانی.به گمانم عنوانت از حرفهای حضرت مسیح بود.نمی‌دونم قدیمها چی نوشتم یا مذهبی‌تر بودم یا نه و اصلا معنی این کلمه از دید بقیه چیه.فقط می‌دونم که اگه مسیری رو اشتباه رفتم هر جا فهمیدم باید برگردم و این که ایمان برای عبور از سختیهای زندگی لازمه. حالا هر کس به چیزی ایمان داره.امیدوارم زندگی بهتری از این به بعد پیش روت باشه

پس وبلاگت چی شد؟
ای بابا چرا من از هر وبلاگی خوشم میاد میبنده؟؟

asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:08 ب.ظ

خدایی من ربطی به مسلم ندارم
اصلا نمیدونم جریان ٢٠ و ٤٠ چیه :|||||

برو توبه بکن.از خدا بترس.
اگر واقعا این قدر برات مهم هستم،پسورد وبلاگ رو بهت بدم.خیلی واست مهمه منو کیر بکنی بدبخت؟من چیزی واسه قایم کردن و مخفی کاری ندارم.
خیلی زرنگی،خیلی تیزی،خیلی باهوشی،بیا این کیرمو بزار دهنت میک بزن،راست شد مال خودت بدبخت جقی.تو از‌منم تخمی تر و جقی تر هستی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد