تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آدمیان در شناسایی چیزهای آشکار فریب می خورند.

هزار بار گفتم منو با اسم های دخترونه سرکار نزارین،من ضعف کُس هستم،زود گول میخورم.خصوصا اگه مست و گیج هم باشم.

تازه فهمیدم این asal که این همه دوستش داشتم پسر بوده.احتمالا رها و بقیه هم پسر هم باشن.


پانوشت:حالا من که هیچ،من که کس خل جقی هستم،داداشم وجدان بیدار رو چه جوابی بهش بدم؟؟




پانوشت ۲:این پسره مسلم که منو کیر کرده،یه بار دیگه هم قبلا یه اپ موبایلی ساخته بود،لینکش رو فرستاده بود،میگفت که بازی موبایلی هست،نصبش بکن.میخواست با اون برنامه نفوذ کنه به گوشیم،یه بار دیگه هم به اسم آرتادخت کلی منو کیر کرد.

----------------------------------------------------

پانوشت۳:بچه ها گُه خوردم.asal با مسلم فرق داره.یه چیزی بهم گفت که فهمیدم asal واقعا قندعسله.asal ببخشید.البته دلیل نمیشه ازت کدورت به دل نداشته باشم.




پانوشت۴:من یه پست رمز دار گذاشتم واسه asal و داخلش نوشتم که ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه  و بعدش یه چیزی نوشتم واسش که شب بیاد بخونه و با هم حرف بزنیم.بعد مسلم اومده بود واسم کامنت داده بود ۲۰:۴۰ دقیقه.چطور مسلم به پست رمز دار من دسترسی پیدا کرده،اونم رمزی که فقط من و asal داشتیم؟عجیبه.احتمالا شراب گیجم کرده،رمز نزاشتم.نمیدونم.





پانوشت۵:همه این قضایا باعث نمیشه که asal ازت ناراحت نباشم.یه چیزایی و یه ناراحتی هایی ازت به دل دارم.

نظرات 32 + ارسال نظر
قره بالا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:21 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

بخاطر خندیدن به این پست میرم جهنم
ببخشید، نباید میخندیدم

جالبش اینجاست که خودم هم خندیدم

Nazi سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:28 ب.ظ

قره بالا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:30 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

واقعی خندیدین یا از اینا که خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است؟

نه.واقعا خندیدم.خیلی آدم سخت گیری نیستم که الان کونم پاره بشه از عصبانیت.چیز عادی هست برام.

نخودچی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:32 ب.ظ

فقط من دخترم که دوست ندارم اسممو بگم. تو چی فکر کردی واسه خودت؟ زنها خیلی حساس تر از این حرفان که اینجوری بلاسند و گرم بگیرند.

اوه.زنها پسر پیغمبر نیستن که.این همه زن می لاسن حقیقی و مجازی.حالا دوتاشون پسر از آب دراومده

الهام سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:40 ب.ظ

امروز که‌ پستتو خوندم که گفته بودی فقط میخوام عسل توی سرما و بارون منتظر تاکسی و اسنپ نباشه و ببرمش سرکار با خودم فکر کردم حالا خوبه عسل یه گولاخ باشه

خوبه کونم نزاشت.
در تاریک ترین لحظات هم نور امیدی هست.اگه بکارت و پسریم رو ازم میگرفتن چی؟

هفت سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:45 ب.ظ

جوووووون

بوس به لبات سکسی

نخودچی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:48 ب.ظ

خداییش چجوری فهمیدی پسره؟ خیلی دوست دارم بدونم. بذار بخندیم.

خودش گفت.وگرنه من که اون قدر زرنگ نیستم بفهمم.ساده دل و مهربونم.شیله پیله ندارم.حالا مست هم باشم دیگه بدتر.

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:52 ب.ظ

وای asal پسر بود؟
من پسر نیستم ولی :/ جدی :/

تو هم به کونم نظر داری.دخترم باشی میخوای بُکنی و بری.بزن در رویی

خانم ف سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:54 ب.ظ http://Www.khanomef.blogsky.com

الهی عزیزم
....

حقته

نوکرم

نخودچی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:54 ب.ظ

خوب حالا چی گفت؟ چرا اصلا خودشو لو داد؟

یه پست رمز دار گذاشته بودم واسه عسل که خودم و خودش شخصا تو پرایوت لاس بزنیم.مسلم اومد کامنت گذاشت و نوشت ۲۰:۴۰ دقیقه،توی پست پایینی.
این ۲۰:۴۰ رو من واسه asal تو مست رمز دار نوشته بودم.حالا مسلم چطور فهمیده؟
نتیجه گرفتم که مسلم کیرم کرده،یه بار هم قبلا به اسم آرتادخت کیرم کرد.خدا میدونه چند بار دیگه هم کیرم کرده.
بابا خواجه حافظ شیرازی هم میدونه منو نباید با کُس امتحان کرد.هنر نکرده که اوسکولم کرده،منو که همه میشناسن

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:55 ب.ظ

فوقش یه انگولک میکنم حالا شلوغش نکن

شماره ات رو بده اگه دختری.
ضمنا من هنوز پسرم،عفتم رو لکه دار نکن.

سیرِن سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:58 ب.ظ

منم با یه دختری صحبت می‌کردم، شماره ام رو دادم بهش. وقتی زنگ زد فهمیدم پسر بوده :)))) اسمشم زهرا بود.

سینه سوخته ایم جفتمون.

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:00 ب.ظ

شماره که فعلا باید صبور باشی
ولی بذار یه چیزو چک کنم شاید ایدی تلگرام دادم که مطمئن شی

کمربندم رو محکم ببندم.
هرآینه ممکنه بهم تجاوز بشه

asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:02 ب.ظ

از کجا فکر کردی من پسرم ؟؟؟!!!!!

برو مسلم.برو خجالت بکش مرد حسابی
اومدی شیراز توی بحبوبه درگیری های مهر ماه نیومدم ببینمت ازم کینه داری هنوز.مرتیکه کینه ای.
یه بارم قبلا با اسم آرتادخت سرکارم گذاشتی.از سن و سالت خجالت بکش مرد حسابی

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:03 ب.ظ

جووووون من زورم زیاد نیس یجوری نبند نشه بازش کرد

آیدی چی شد؟اگه فکر کردی من جا زدم سخت در اشتباهی،هنوزم کره مریخ باشی میام برات.حتی اگر پسر باشی.

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:05 ب.ظ

پ.ن
طفلک میخواست از asal بچه چشم رنگیم بکشه

طفلک از جفتمون

رها سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:09 ب.ظ

صب کن ببینم بعد اگه پاکش کنم و یه ایدی دیگه بذارم باز میتونی پیدام کنی یا نه
چون خطو لازم دارم

دیگه اگه نخوای باهام چت بکنی من پیام نمیدم.آدم اونجوری نیستم که بعدش پاپیچ بشم.
مثل این مسلم تخمی نیستم

asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:10 ب.ظ

تازه رسیدم خونه گفتم بیام تو پست رمز دارمون درد و دل کنم :(((
واقعا دوست دارم پیام هامو تایید کنی بتونم از خودم دفاع کنم

فکر کردم آدم حسابی هستی،هزار بار خایه مالی ات رو کردم و گفتم مسلم داداشمه،مسلم سلطانه.ولی معلوم نیست چی توی سرت میگذره که این قدر منو کیر میکنی.

asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:14 ب.ظ

ببین من یک کلمه بگم میفهمی دخترم و مسلم نیستم
چون دوست ندارم رابطمون از حد وبلاگ بیشتر بشه میترسم بگم وگرنه فقط یک کلمه برای اثبات دختر بودنم دارم که تا تهشو میفهمی

خوب بگو

asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:19 ب.ظ

قول میدی بعد از گفتن این کلمه تا خودم نخواستم تو دنیای واقعا دنبالم نیایی؟
نمیدونم چرا میخوام خودمو بهت اثبات کنم
فقط میخوام بدونی مسلم نیستم و کاملا در اشتباهی
میتونم از فردا با یه اسم دیگه بیام تو وبلاگت یا اصلا نظر نذارم
ولی دوست دارم صداقتم رو بپذیری

قول شرف میدم

نخودچی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:25 ب.ظ

ای بابا بالاخره این عسل پسر بود یا نه؟

دختر بود

مسلم سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:28 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

دیوانه من فقط بلدم رمزهای وبلاگ رو باز کنم. خیلی پرتی

تو مگه خدایی؟چطوری میشه؟

مسلم سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:32 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

من فکر کردم دوستیم .
اپ اندرویدی که ساختم رو دادم گفتم شاید ازم حمایت می کنی و اینجا میگی بچه ها برن نصب کنن .
اون اپ توی بازاره ، از اون من میتونم تو رو هک کنم؟
تو اصلا عمق احساس من به خودتو درک نمی کنی

من تو رو دوست دارم.تو مثل داداشمی،من هزار بار توی وبلاگم از تو اسم بردم.تو اصلا خوندی پست های من رو،صد تا پست بیارم که توی مستی و هشیاری همش گفتم داداشم مسلم؟
تو منو دوست نداری و همیشه با من مشکوک رفتار میکنی و به اسم آرتادخت منو کیر کردی.الانم رابطه ام رو با asal خراب کردی.
بعدش هم تو چطوری به پست های خصوصی من دسترسی داری؟گوشیم رو هک کردی؟رمز وبلاگم رو داری؟

asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:44 ب.ظ

الانم تو هزارتا فحش بهم دادی بی حساب شدیم :))

باشه.من مهربونم.
واست نون از گنتوم میخرم که دیگه ازم ناراحت نباشی.
وبلاگ درست نکردی؟

مسلم سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:47 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

بازم گفتی مشکوک ؟ چرا آخه؟ کدوم مشکوک؟ من فقط واضح حرف می زنم
هر بار از در محبت میام سمتت ازم می ترسی؟ :)))

به خاطر این که میری پست های رمز دارم رو میخونی،نمیدونم با چه جادو و کار عجیب غریبی.
به خاطر این که اومدی گفتی آرتادختی
به خاطر این که فحشم دادی تو کامنت هات.
تو از در محبت حرف میزنی؟من آدم با محبت و ساده ای هستم.

asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:53 ب.ظ

نه فرصت نکردم هنوز

دلم میخواد باهات حرف بزنم.پست رمز دار بزارم این مسلم خره نمیدونم چطوری میفهمه.آیدی تلگرام بهم بده لطفا

برنتین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:01 ق.ظ

فقط من صادقم
شایدم جاسمم

نوکرتم به مولا

برنتین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:09 ق.ظ

وقتی یه پست رمزدار باشه
باز کردنش سخته
عین رمز عابربانک
پس نمیشه یقین کرد مسلم علم غیب داره
و خیلی احتمال داره عسل و مسلم یکی باشن
پس داداش
گول نخور
اینقدم شل و ول نباش که یکی بخواد تو رو کیر کنه
چه واقعی چه مجازی

چه میدونم والا.برن به جهنم همشون.
دیگه کیرمو میکنم میندازم دور

رها چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:35 ق.ظ

اقا از منم معذرت‌خواهی کنید تیرو ترکش ماجراتون به منم خورد

تو ثابت نکردی که

رها چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:39 ق.ظ

چیو ثابت کنم قضیه حل شد که

مسلم چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:42 ق.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

به قهوه دعوتت کردم
وبلاگ های رمز دار رو واست باز می کنم
اپ مخصوص خودت ساختم
ولی بازم باورم نمی کنی.
اپی که واست ساختم رو میخوای که کاملش کنم؟

من فقط میخوام دست از سرم برداری.

Nazi چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:55 ب.ظ

وبلاگ رمزدار که کاری نداره. اکثر کسانی که مهندسی کامپیوتر خوندن بلدن چطور رمز را باز کنن

تو بلدی به منم یاد بده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد