تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سرگرم به خود زخم زدن در همه عمرم هر لحظه جز این دست ، مرا مشغله ای نیست

تا اطلاع ثانوی همه بوس و بغل هام فقط میشه مال "خانوم ف" قشنگ و نازم و داداش گلم سلطان برنتین.

بقیه تون یا فیک هستین،یا ناراحتم میکنید یا بهتون برمیخوره.همه وبلاگ نویس ها انگار از کون فیل افتادن،یا کامنتهاشون رو بستن یا واسه دل خودشون مینویسن،منم که شاد و شنگول و خوش اخلاق هستم و با محبت هستم راه به راه میرینید بهم.

اون از دکتر غمگین از سال ۹۵ وبلاگ داره تا گفتیم چه قشنگ مینویسی زرتی وبلاگش رو بست،اون از قره بالا که گفتیم عزیزم غصه نخور،زرتی وبلاگش رو بست،این از asal که بهش میگم تو هم خواهرمی من هر روز صبح زود بیرونم ملت رو جابه جا میکنم تو رو هم میبرم،باد و بارون و سرما اذیتت نکنه.بعد اصلا جوابم رو نمیده،اون از مسلم که هزار بار خایه مالی اش رو کردم و همیشه میگفتم داداشم مسلم،بعد نمیدونم چه ترفندی زده پست خصوصی و رمز دار منو باز کرده و خونده،حالا هیچی هم ننوشته بودم،خدا میدونه دیگه چه کارایی کرده،اون از اون خانم که اسمش ملیحه بود چون کامنتش که نسبتا توهین آمیز بود به یه نفر دیگه تایید نکردم هر چی از دهنش در اومد نثارم کرد.اون از اون حجم فحش ها و کامنت های بی ادبی و توهین ها به خودم و زنم.چتونه واقعا؟چرا این قدر بد و زشت رفتار میکنید؟

نظرات 11 + ارسال نظر
ترمه چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام تراویس‌جون
خیلی وقته خواننده خاموشتم
بعد از اینهمه جریان دلم خواست یه چیزی بگم همینجوری :))

ممنون

نخودچی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:28 ق.ظ

من که همیشه باهات اکی بودم.

من اصلا هیچ وقت کامنت هات رو ندیدم.

برنتین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:33 ق.ظ

نخودچی چقدر آشناست

اونم حتما کمین کرده که قلب منو یه جوری بشکونه

رها چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:38 ق.ظ

باشه خدافس :(

کیرم رو هم بکن با خودت ببر.چون دیگه نمیخوامش

asal چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:21 ب.ظ

چرا زود ناراحت میشی واکنش نشون میدی
البته نمیدونم بقیه چه کامنتایی برات میذارن و چقدر فحش میدن
من میگم دوستی های مجازی باید مجازی بمونن اینطوری قشنگ تره
در ضمی کاش وبلاگم دکمه بلاک داشت میشد بعضی ها از جمله مسلم رو بلاک کرد
آدم میترسه ازش . آخه چه دلیلی داره این همه کنجکاوی تو زندگی تو !!

از دست تو هم ناراحتم
مسلم هم که آدم عنی بیش نیست

خانم ف چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:33 ب.ظ http://Www.khanomef.blogsky.com

بیا بغلم ....

حالم خراب میشه بیام

asal چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:03 ب.ظ

ناراحت نباش ازم لطفا

به دو دلیل ازت ناراحتم.یک بهم دروغ گفتی دومی رو هم اینجا نمیتونم بگم.وگرنه که خودت میدونی دوستت دارم و چقدر حرف دارم که باهات بزنم

مسلم چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:10 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

چرا بهم فحش میدی؟

مهرو چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:13 ب.ظ

تراویس اجازه میدی بگم کلی به این پستت خندیدم

قربون خنده هات

مهرو چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:41 ب.ظ

دلیلی داشت نصف پیامم رو پاک کردی؟

عزیز دلم بلاگ اسکای امکان ویرایش نظرات رو نداره.من پیامت رو پاک نکردم.حتما شما با موبایلت کامنت گذاشتی و استیکر گذاشتی.وقتی با موبایل استیکر بزارین هر چی بعدش بنویسی پاک میشه

مهرو پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:19 ق.ظ

بله با موبایل پیام گذاشتم و از استیکر استفاده کردم .. . نمی دونستم این قضیه رو جالب بود.

نوشته بودم من چند وقته بلاکت رو میخونم و خدا تو رو برا عزیزدل حفظ کنه ،
و اینکه از وبلاگ قره بالا پیدات کردم . البته تو وبلاگ قره بالا هم خواننده ی خاموش هستم .

قربان محبتت عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد