تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اون پسره ی دیگه کیه چند وقتیه دنبالته بری مو فیلم بازی نکن همه میگن رفیقته

اینایی هستن که لباس خرگوش یا باب اسفنجی یا پاتریک یا سنجاب یا کلاه قرمزی میپوشن و دم فروشگاه ها یا مراکز خرید وایمیسن و حرف نمیزنن و بعضی وقتها یه قری هم میدن.نمیدونم چرا احساس میکنم بیشترشون دختر باشن.از فکر این که توشون دختر باشه حالم خراب میشه. منحرف نیستم ولی اینم یه حور فتیش هست دیگه.خدا از سر گناهان همه بگذره.
نظرات 7 + ارسال نظر
asal چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:02 ب.ظ

اتفاقا یه نفرشون هست لباس عروسکی نارنجی میپوشه سرچهارراه ریشمک یه بار کلاهشو برداشته بود سه کیلو سبیل داشت :|||

چه حیف.داشتم میرفتم به سمت چهار راه ریشمک

کسی که نمیخواد اسمشو بدونی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:11 ب.ظ

خوشحال شدم از دیشب وبلاگت رو بسته بودی،یکم بخودت بیا تراویس،بچسب به عزیز دلت،بخدا هیچکس برات اون نمیشه،بزار بچه ای که خدا بهت میده زیر سایه ی یه پدر خوب بزرگ بشه.همه ی انسانیت که زیر شکم نیست،بخدا بعضی از زنها بیشرفتر از تونین که تو فکر میکنی پراز کثافتن که حتی به همجنسای خودشونو فکر نمیکنن،تو مرد خوب ومهربونی هستی ،مهربون بمون تراویس اما فقط برای عزیز دل،تو دلت پاکه،پاک بمون تراویس،این دنیا ارزش هیچ‌چیزی رو نداره،میدونستی آدما با همون کارهایی که توی دنیا به کرات انجام میدم اون دنیا همون طوری محشور میشن؟!

والا من خیانتی نکردم.چرا فکر میکنید همش دارم با زنهای مختلف سکس میکنم؟بعدش هم مهربونی چیز بدی نیست که.
حالا گفتم آدم توی لباس خرگوش میبینم حالم بد میشه،فکر میکنی بدترین نوع خیانت رو دارم میکنم؟یه کم انصاف داشته باشی و قضاوت نکنی آدم رو بد نیست.
یا حق

نخودچی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:15 ب.ظ

چرا یک مدت بستی وبلاگتو. بالاخره عسل مرده یا زن؟ آخرش فهمیدی؟

خودت کی هستی فضول؟اول خودت رو‌ معرفی بکن نخودچی کشمش

سلام چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:24 ب.ظ

قَالاَ رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَکُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِینَ
گفتند: «پروردگارا! ما به خویشتن ستم کردیم! و اگر ما را نبخشى و بر ما رحم نکنى، از زیانکاران خواهیم بود!»
****

همیشه احادیث و چیزایی که میگه قشنگه خداییش.

کسی که نمیخواد اسمشو بدونی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:43 ب.ظ

ببخشید قضاوتت کردم

قربان محبتت

Nazi چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:02 ب.ظ

اتفاقا همشون اقا هستن. نمیزارن خانم باشه

جدی میگی؟؟؟مطمئنی؟پس راست نکنم براشون؟آخه خیلی ظریف مریف هستن

Nazi پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:51 ق.ظ

اره. یبار یکیشون گفت اماکن نمیزاره خانم باشه

پس هیچی دیگه
برم سراغ یه چیز دیگه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد