تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عسل مثل گله گل بارون زده به شکل ناب عشق که از خواب اومده

دوست دارم بدونم شما خوشگلا و خوش تیپ هایی که وبلاگ رو میخونید ، ساکن چه شهری هستین،نمیدونم چرا هیچ خواننده ای مثلا از بندر عباس یا سیستان و بلوچستان یا کرمان نداره وبلاگ.کلا دوست دارم بدونم از چه شهرها یا کشورهایی وبلاگ خواننده داره.شاید واسه خودتون هم جالب باشه.

پس زحمتی بکشید و اسم شهرتون رو کامنت بکنید،اگر هم نخواستید با اسم مستعار کامنت بزارین.

بوس به صورت ماهتون


نظرات 22 + ارسال نظر
بهی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:45 ب.ظ http://mantanhabato.blogfa.com

به نام خدا
بهنیا هستم
از یه شهر خوشکل و شلوغ و بزرگ و پر ترافیک توی ایران

کجا؟قورچی باشی؟

کسی که نمیخواد اسمشو بدونی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:53 ب.ظ

از تهران....تراویس ایران‌خودرو ماشین ثبت نام می‌کنه بدون قرعه کشی ،نمیتونی ثبت نام کنی؟

ایران خودرو بره بمیره کثافت.
میگن ۱۰۰ میلیون بیار بلوکه بکن توی حساب تا اسمت بیاد توی قرعه کشی
خیلی پر رو هستن.

الهام چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:00 ب.ظ

تهران

مرسی گلم

فری چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:29 ب.ظ http://Bandelam.blogfa.com

من اهل قسمت شمالی کشورم
ولی الان قسمت جنوبی کشور زندگی میکنم
سردشت - دزفول

شاید باورت نشه،ولی من هم سردشت بودم هم شهیون

محمد چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:53 ب.ظ

ایشون راست میگن.عوضش اگر به اسمت در بیاد بعدش کلی سود میکنی یه ماشین صفر میاد زیر پات.اینبار بدون قرعه کشیه به همهمیدن شاید باکمی تاخیر

پول ندارم آخه صد میلیون که بدم به اینا.
وگرنه از خدام هست.
تو اهل کدوم شهری؟

میخوانمت! چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:54 ب.ظ

تهران- کرج!

آفرین
همش میری و میایی بین تهران و کرج،خدا بهت صبر و حوصله و پول بده.والا سخته

بهی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:58 ب.ظ http://mantanhabato.blogfa.com

قورچی باشی چیه دیگه
نه بابا تهران رو میگم

عالیه.
غصه نخوری عزیزم

نخودچی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:25 ب.ظ

تهران.

نخودچی کشمش بیا بخورمت

زهرا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:45 ب.ظ

شیراز

عه.خوشبختم.

محمد چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:49 ب.ظ

منم اطراف تهران

درود بر شرفت

نخودچی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:54 ب.ظ

می بینم که با آقا عسل آشتی کردی و واسش شعر نوشتی.

دوستش دارم،تو رو هم دوست دارم.همه رو دوست دارم.نمیتونم با کسی قهر بمونم.مهربونم،دست خودم نیست

نخودچی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:08 ب.ظ

منو بیشتر دوست داری یا کشمش رو؟

باید اول بفهمم خیار داری یا هلو؟

نخودچی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:22 ب.ظ

شراب نخودچی مستت می کنه. امتحان کن.

شرابت حتما از کیرت میاد و باید بپاشی توی صورتم.
اگه شانس کونی منه نخودچی هم کیر داره

لیلا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:23 ب.ظ

آذربایجان شرقی

به به.خیلی زیبا.اونجا رو هم دوست دارم.
شیرینی های خوبی حتما دارین.

نخودچی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:24 ب.ظ

طالبی دارم.

طالبی؟
یعنی چطوره؟
طالبی ندیده بودم.
اگه بیشتر راهنمایی بکنی ممنون میشم.همون طالبی هم البته حالم رو خراب میکنه

ماتیلدا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام اهل آمل اما تهران زندگی میکنم

یه ماتیلدا سالها قبل واسه من کامنت میزاشت.تو همونی؟

asal پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:50 ق.ظ

زهرا شیراز مشکوک نیس؟:))
کسی تا حالا نگفته بود از شیراز

والا چی بگم

هفت پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:58 ق.ظ http://7min.blogsky.com

این امانت ناامن بازیا چیه درمیاری؟!به تو چه ملت کجان؟چه فرقی به حالت میکنه؟
حتما پس فردا هم پست میذاری دوس دارم بدونم خواننده های وبلاگم کد ملیشون چنده

امانت نا امن چیه؟

مسلم پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:35 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

بله هفت
خودش به هیشکی اعتماد نداره
و میاد سوال بی معنی کجا هستید رو می پرسه

نیکو پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:56 ب.ظ

خودت بهمون نمیگی اصالتا کجایی هستی؟

من سرزمین ندارم.
Nomadland هستم.

نیکو پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:24 ب.ظ

ولی من یادم نرفته می گفتی دلت می خواد به زبون مادری حرف بزنی

قشنگ و نازی گلم.چه گل قشنگی برام گذاشتی.مرسی ازت مهربونم

Nahid جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:07 ق.ظ

سلام. اصفهانیم و اصفهانم.

همه اهالی سه راه سیمین فدات بشن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد