تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کی مسواکشو گذاشته تو سوراخ مو؟هر سوراخ مال یه مسواکه

نمیدونم بیماری جسمی دارم یا روحی یا تلفیقی از هر دو.شب ها خوابم نمیگیره و صبح ها بیحالم.حال کار کردن ندارم.فقط دلم میخواد دراز بکشم و هیچ کاری نکنم.

چند روز پیش زیادی تند رفتم.asal ببخشید ناراحتت کردم.ولی منم از تو ناراحتم.ولی خوب من به نوبه خودم عذر میخوام.مسلم تو هم ببخش فحشت دادم،ولی تو هم نباید پست رمزدار من رو میخوندی.آدم که سرش رو نمیندازه پایین و همه جا سرک بکشه،پس حجب و حیا کجا رفته؟

میگم ایشالا هوا گرم تر بشه و این آنفولانزا دیگه بره پی کارش،هممون رو سرویس کرد.

آریاناگرانده رو خیلی دوست دارم،دلم میخواد فقط نگاهش بکنم.خیلی ناز و خوش صداست.دوسش دارم خو

میگم چرا قبلا دخترها سوپراستارهای مردی  رو دوست داشتن که واقعا مرد بودن،ولی الان عاشق جی جی های نازنازی مثل BTS  شدن.کجا دارن میرن دخترها و زن هایی که عاشق مردهای واقعی و پشمالو بودن؟

حاضرم کون بدم ولی کارای خونه تکونی نکنم،کارایی مثل پرده باز کردن و زدن،تمیز کردن لوستر،کارایی که باید گردنت رو بالا بگیری و دستات به بالا آویزون میشه.به حد مرگ بهم فشار میاد.

نظرات 10 + ارسال نظر
مسلم پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:40 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

من اگه میخواستم بخونم میتونستم منتظر بمونم چیزای بیشتری بنویسین . یا خیلی کارای دیگه .
ولی همون متن کوچک رو هم نخوندم. اصلا کنجکاوت هم نیستم.
اشتباه می کنی اینجور فکر می کنی . دنیا کوتاهه ؛ وقت کنجکاوی و یا مشکوک بازی نیست

جای عذرخواهی زبون درازی میکنی.چرا قبول نمیکنی کاری کردی که اخلاقی نبوده و اشتباه بوده؟این قدر سخته برات قبول اشتباهت؟

خانم ف پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:24 ب.ظ http://Www.khanomef.blogsky.com

بهار گرفتتت پیش پیش..

کاش تو منو میگرفتی

.. پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:33 ب.ظ

مگه تو کارای خونه هم میکنی؟
باور کنم که تراویس خونه تکونی میکنه؟

مجبورم.مجبور.
من خیلی کارها توی خونه میکنم
اسم .. نزار.اسم قشنگ بزار

مسلم خان پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:39 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

تو که همه اش داری فحش میدی ، فایده اش چیه

تو قبول بکن کارت اشتباه بوده،عذرخواهی بکن.هیچی ازت کم نمیشه.من در کمال بزرگواری اومدم عذرخواهی کردم.هر وقت اشتباهی بکنم عذرخواهی میکنم.هیچی هم ازم کم نشده.ولی تو اون قدر غرور کاذب داری که حاضر به قبول اشتباهت نیستی

فاطمه پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:49 ب.ظ http://Radepayeshaar.blogsky.com

ممنون بانو

باشه اسم میزارم...زیبا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:52 ب.ظ

مثلاچه کارهایی؟خانمت ازت راضیه؟

زیبا قشنگه
ظرف میشورم،لباسا رو جمع میکنم،توالت میشورم،زمین رو تی میکشم،دستمال میکشم،آشغال ها رو جمع میکنم،سینک ظرفشویی رو خشک میکنم،جاروبرقی میکشم.دستمال رو میز میکشم و از این کارها دیگه
آره راضی هست.ولی من هر کاری میکنم واسه خداست.تو الان ممکنه بخندی یا جدی نگیریم ولی من حتی اگر قدمی برمیدارم،لقمه ای میخورم،کاری میکنم،حرفی میزنم یا حتی پستی تو این وبلاگ میزارم،اول خدا رو میبینم.اول رضای خدا رو در نظر میگیرم.

مسلم پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:57 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

بی خیال انقد حرف بد بهم نزن

دارم برادرانه باهات حرف میزنم.الان ریدی به وبلاگ من و دوستی من و asal و همه چی.حاضر نیستی قبول بکنی
فردا روز برینی به زنت ،اون دیگه مثل من نیست،میره کص میده پشت سرت بدبخت
یاد بگیر مهربان و رئوف باشی و اشتباهاتت رو بپذیری،یه کلمه بزرگ شو.

مسلم پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:07 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

کینه ای هستی ، اونم خیلی بچه گانه
اومدم اینجا داشتیم می گفتیم و می خندیدیم ، ولی دلمو شکستی.

من دلت رو شکوندم؟تو دل منو شکوندی،تو امید و دختربازی رو توی دل من کشتی.تو asal رو از دستم در آوردی.
بعدش هم من که گفتم ببخشید،تو ولی نگفتی.

قره بالا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:58 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

چه خوب که به خانومتون کمک میکنید، یه بار یه مریضی اومده بود، گفتیم باید عمل بشه، شوهره گفت الا و بلا عمل نه، فقط دارو، گفتیم خب چرا؟ میگه پس کی ظرفا رو بشوره؟
یعنی میخواستم با آرنجم بزنم تو دهنش همه دندوناش خرد بشه، مردک آشغال به درد نخور

چه مرد تخمی

زیبا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:48 ب.ظ

ماشاالله تراویس،خدا برای عزیز دل حفظت کنه،خداهم ازت راضی باشه ،ان شالله بهترینها قسمتت بشه،تراویس میشه بگی تو چه شکلی هستی؟لاغری وقد بلند ویبره با چشمانی درست و موهای تقریبا بلند ؟این تصویری همه من ازت ساختم....مثل این بازیگر تو سریال شهباز که اسمش ارغوانه

کاوه خداشناس،شوهرسابق بهاره رهنما،دی جی فسنقری و جوادآذری جهرمی رو بریز تو میکسر یه کم از رنگ ریش شمر توی مختارنامه بریز روش،ترکیبش میشه من.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد