تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بهم می گن پشت سرت از مرد و زن تو رو با رقیب من دیده ان تو جاجرود که با او گرم سخن نشسته بودی لب رود

از خیلی سال پیش که شروع کردم به وبلاگ نویسی متوجه یه موضوعی شدم ولی بیانش نکردم تا مطمئن بشم.الان دیگه ازش مطمئن شدم.هر وقت من با یه وبلاگ نویس دیگه ای خصوصا اگر خانم باشه صمیمی میشم،یا هر وقت احساس بشه من با یه وبلاگ نویس صمیمی شدم،یا ازش خوشم میاد،یه سری آدمها میرن توی وبلاگش یا بهش فحش میدن تو پیام خصوصی یا نصیحتش میکنن یا تهدیدش میکنن.

چرا آخه؟چتونه؟چرا این کار رو میکنید؟چی توی مغزتون میگذره؟واقعا بعضی رفتارهاتون رو درک نمیکنم.چرا این قدر سمی هستین؟


نظرات 4 + ارسال نظر
برنتین پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:59 ب.ظ

در همین لحظه ملت همیشه در صحنه میشن آخوند منبری خیرخواه

سگ ننه شونو بگاد...

چاکر سلطان

نخودچی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:10 ب.ظ

مردم آزارند.

چه میدونم والا

خانم ف پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:39 ب.ظ http://Www.khanomef.blogsky.com

حسودای پلاستیکین دایورتشون کن

بوس به تو

رضوان پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:41 ب.ظ http://nachagh.blogsky.com

برای من گاهی پیامک هایی رسیده مبنی براینکه آدم شناس نئی جان ِِمن،سخن اینجاست.
یا ...

من که میبخشم اینا رو.جواب خدا رو چی میدن؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد