تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخواهد بود.

من هیچ وقت آدم سیاسی نبودم و حرف سیاسی نزدم و اصلا از سیاست هم بدم میاد،توی اینستا و این شبکه های مجازی هم نمیرم چون همش سیاسی شده،هر جا هم حرف سیاسی میزنن من فرار میکنم.عاشق وطن و رهبر هم هستم.
من چون خیلی تلویزیون میبینم این قضیه مسمومیت دخترهای بیچاره رو دنبال میکنم.دیشب هم یه یارویی اومده بود گفتگوی خبری ساعت ۲۱،این قدر لاطائلات بافت که سرم درد گرفت،هی میگفت امریکا،اسرائیل،انگلیس،بی بی سی،رسانه های معاند،دخترها شوکه شدن،دخترها دارن بزرگ نمایی میکنن.همه مسئولین همین جوری میگن.بابا مرد حسابی،زن حسابی،مسئول حسابی،این دخترها همشون یا تک فرزند هستن،یا تک نوه هستن،یا باهزار جور ivf و بدبختی و نذر و نیاز به دنیا اومدن،حالا اومدن مدرسه زرتی مسموم شدن.به جای بهانه و توجیه الکی ببینید داستان چیه،سریع میگن نه هیچی نبوده،والا من که هیچی از پزشکی حالیم نمیشه،میدونم باید اینا بستری بشن،ادرارش رو بگیرن،مدفوعشون رو بگیرن،خون بگیرن ازشون،ببرن آزمایشگاه،ببینن داستان چی بوده.مسمومیت ساده که نیست،شاید الان مرخص بشن و برن،از کجا معلوم اثرات بد نداشته باشه.کرونا نبود،تازه داره اثرات جانبی اش رو نشون میده.این بچه ها هم شاید بعدا ام اس گرفتن،نازا شدن،سرطان گرفتن و هزار جور مریضی گرفتن.بابا یه خرده مسئول باشین.هی کتمان،هی انداختن گردن این و اون و خارجی ها،هی از زیرش در برن.حتما باید چند نفر به رحمت خدا برن یا مملکت بریزه به هم.

سر جریان خدا بیامرز مهسا هم جای این که بیان بگن ببخشید،اشتباه شده،اصلاحاتی در سیستم انجام میدیم و برخورد میکنیم با عواملش و کار رو آبرومندانه جمع بکنن،برگشتن به بار گفتن این مانتو که تنش بوده همون مانتو نبوده،یه بار گفتن بیماری زمینه ای داشته،یه بار دکتر نمیدونم چی چی اومد روی خط ۲۰:۳۰ گفت من در کودکی عملش کردم،یه فیلم کات شده دادن بیرون که خودش حالش بد شده،هی زدن زیرش و انداختن گردن رسانه های معاند.این قدر به این حرکات ادامه دادن تا چهار ماه مملکت رفت رو هوا و چقدر آدم بدبخت کتک خوردن و چقدر آدم از هر دو طرف کشته شد.

چرا؟چون یه دو نفر آدم حسابی و عاقل پیدا نمیشه که قشنگ حرف بزنه و مدیریت بحران بلد باشه و پیگیر موضوع باشه.
نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:27 ب.ظ

این جریانات اصلا ربطی به سیاست نداره.واقعا قلب ادم با دیدن این تصاویر به درد میاد.در ضمن نمیدونم چرا هر دفعه که میگی رهبر و دوست داری فکر میکنم شراب خوردی

رهبر رو دوست دارم خو.

زیبا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:01 ب.ظ

راست میگه مهتاب منم فکر میکنم داری مسخره میکنی؟!آخه تو اصلا گروه خونین به رهبر نمیخوره تراویس

نه.کاملا جدی میگم

تارا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:42 ب.ظ

ایول داری حرف حق همینه و چرا خیلی ها از نظام برگشتن؟ بخاطر همین توجیهات و دروغ های بی اساس و بی پایه
غیر اون مطالب بی ادبی از محتوای بعضی پست هات مثل این خوشم میاد و نشون میده اطلاعات توپی داری

اون مطالب بی ادبی ام رو هم خوب بهش نگاه میکنی میبینی دارم حرف حق میزنم.
بوس
ممنون

مامان خانومی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:16 ب.ظ

گل گفتی ای گل گفتی یه پست عالی نوشتی غنچه بودی شکفتی

مرسی قشنگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد