تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید بهار رفت و تو رفتی و هرچه بود گذشت

یه سبکی توی ترانه ها هست که کمتر و یا حتی میشه گفت دیگه اصلا اجرا نمیشه.ترانه هایی که اولش یه غزل خواننده میخونه و بعد میزنه زیر آواز.

مثل ترانه های جواد یساری.خیلی خوشم میاد.یا مثل ترانه شکست عهد منو و گذشت مرحوم هایده.برم گوش بدم و بغضی بشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
Amir پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام ، این اولین کامنت من توی وبلاگ شماست و به این خاطر دارم میگم که شاید خواننده دیگه ای هم باشه که همنام باشیم و جابه جا گرفته نشیم.

اممم ، من کلا از وبلاگ نویسی خوشم بیاد و حس کنم توی ی رنج هستیم اینجور کامنت میدم که ، سلام ، چطوری یا خوبی یا بهتری؟

یادداشت هاتو ، البته نه اینکه خواننده خاموش قدیمی باشم ها ، نه ، خیلی وقت نیست که اشنا شدم ، یکی از دوستان وبلاگ شما رو معرفی کرد منم گفتم یه نگاه میندازم ، بعد گهگاه یه سری میزنم به اینجا .

خب ، نگفتین ؟ چطورین یا خوبین یا بهترین؟

مرسی از لطف و محبت و بزرگواری ات امیر عزیز.
قربان قدمهات و صفای وجودت برادر گلم

ژوان پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:14 ب.ظ

http://dl-rojiyarmusic.ir/upmusic/album/Leyla%20fariqi/track/Leyla%20Fariqi%20-%20Ey%20Motribi%20Herifan%20%5b%20rojiyarmusic.com%20%5d.mp3
(از این نوع سبک اهنگ)

درود بر شرفت

ژوان پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:25 ب.ظ

http://dl-rojiyarmusic.ir/upmusic/album/Leyla%20fariqi/track/Laila%20Farighi%20-%20Nederde%20darm%20Nakasm%20mardan%20(maqam)%20%5b%20rojiyarmusic.com%20%5d.mp3
و این یکی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد