تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

پولونیوس کجاست؟ هملت: سر میز شام است … البته نه آنجا که می‌خورد، آنجا که خورده می‌شود!

همون طور که پدر و مادر بر فرزند حقی دارن،فرزند نیز حقی بر گردن پدر و مادر داره،البته من هیچ حقی رو برای پدر و مادر قائل نیستم و اگر هم روزی از من بپرسن که خودت اگر فرزندی داشتی چطور فکر میکنی جوابم این هست که من نیک و آبرومند بزرگش میکنم و اسم زیبایی براش انتخاب میکنم .در این پست بدی های پدر و مادرهای ایرانی رو میخوام بگم.

بدی اول:وقتی بچه ها بزرگ میشن و گرفتار زندگی و ترافیک و بی پولی و هزار بدبختی هستن بهشون تلفن میزنن و عذاب وجدان میدن که ما رو تنها گذاشتی و رفتی.ما اینجا تنها هستیم و کسی نیست یه لیوان آب دستمون بده.

بدی دوم:پدر و مادری که به جای مهربانی قساوت و سنگدلی به بچه یاد میدن،دعوا بهش یاد میدن.اینا پدر و مادر بدی هستن.پدرهایی که به بچه شون شکار یاد میدن از سنین پایین،سر مرغ بریدن،لگد به در کون گربه زدن،دم مرغ رو بکشن،سنگ به گنجشک ها بزنن،با تفنگ تیر بزنین به پرنده ها،اینا هم پدر و مادر بدی هستن.

بدی سوم:یه سری بدی های دیگه که پدر و مادرها دارن،این هست که بچه ها رو مجبورشون میکنن به ازدواج،در واقع اون قدر تحت فشار میزارنشون که مجبور به ازدواج بشن،بعد ازدواج هم از کونشون نمیکشن بیرون،این قدر میرن تو مخ بچه هاشون تا طلاق بگیرن،به اندازه موهای سرم مادر و پدر دیدم که رفتن تو مخ پسره تا زنش رو طلاق بده و یا  دخترشون از شوهرش جدا بشه.

بدی چهارم:یه بدی دیگه پدر و مادر این هست که از بچگی بچه ها رو کمال گرا بار میارن،جوری که اون بچه تا بزرگ بشه هیچ وقت از هیچ چیزی راضی نمیشه،با هیچ کس هم خوش نیست.هیچی هم براش قشنگ نیست.

بدی پنجم:پدر و مادری که همه چیز رو دربست در اختیار بچه میزارن و هنوز بچه نی نی هست واسش دوچرخه میلیاردی و اسباب بازی های گرون میخرن و خیلی خرج بچه میکنن اینا هم پدر و مادر خوبی نیستن.

بدی ششم:پدر و مادری که بچه نوجوون داره،بچه جوون داره و درک نمیکنه که الان عهد بوق نیست.جوری رفتار میکنن که اون بچه جرات نداشته باشه دوست دختر یا پسرش رو معرفی بکنه به خانواده،اون وقت تنهایی و در خفا میره صد تا کار بدتر میکنه و آخرش هم هرپیش و اچ پی وی میگیرن یا نگیرن هم روح داغونی واسشون میمونه.اینا هم پدر و مادر بدی هستن.

بدی هفتم:پدر و مادر که بازنشسته شدن،هر کدوم پونزده،بیست تومن حقوق میگیرن و هیچ خرجی هم ندارن،ولی دست نمیکنن توی جیب و یه قرون به پسر یا دختر بدبختشون که مثل سگ کار میکنه کمک بکنن.

تا خود صبح دقیقا میتونم از بدی های پدر و مادرهای ایرانی بگم.لطفا اگر بچه ای دارید پدر و مادر خوبی باشید.

نظرات 11 + ارسال نظر
قره بالا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:14 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

کاش قبل پدر و مادر شدن، آدما گزینش میشدن

نمیشه متاسفانه

نیکو پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:23 ب.ظ

می دونی بیشتر پدر مادر ها نمی خوان بد باشن.اما خیلی هاشون زخم خورده و آسیب دیده هستن و ناخودآگاه آسیب می زنن.نمی خوام تاییدشون کنم.می خوام بگم مادر پدری خیلی سخته مگه قبلش قبل بچه دار شدن آدم روی خودش کار کنه.خودش رو بسازه.ایراداش رو کم کنه و...
کی بشه تو خبر خوش بابا شدنت رو به ما بدی(امضا : کسی که خودش بچه دوست نداره)

فدات بشم عزیزم.خیلی ازت ممنون هستم،خیلی زیاد

زیبا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:51 ب.ظ

آخ تراویس....من عاشق مامان بابام با اینکه شاید کاستی هایی هم داشته باشن...یعنی اگر شوهر پشتشون یه چی بگه دلم میخواد دهنشو پاره کنم،من عاشق بابامم....یه روزایی بابام درحقمون بالای خوبی نبود ولی از یه جایی ببعد همه رو جبران کرد من عاشق مهربونیاشم.برام مرد ترین مرد دنیاست.مهرش بی توقعه....

مردترین مرد دنیا شوهرته.بزرگ شو دیگه.
والسلام.

خانم ف پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:13 ب.ظ http://Www.khanomef.blogsky.com

پدر مادر هایی که انقدر دخالت های ریزو درشت تو زندگی بچه میکنن ،اونم زیرپوستی ،که زندگی طرف میپاشه از هم .نمیدونم چرا خانواده های ایرانی نمیخوان قبول کنن بچه ای که ازدواج میکنه تشکیل خانواده خودش رو داده.دست از سرش برداریم فقط کنارش باشیم .این حرفای سم که خاک تو سرت اون هر چی بگه تو باید بگی چشم !خاک تو سرت تو ازش سری بدبخت !و ....
بهش نزنیم .
من به مامانم
سعی نمیکنم بهترین باشم چون نمیشه ،فقط میخوام کنارش باشم دوستش باشم بهم اعتماد کنه .وقتی دلش برا بکی رفت اولین کسی باشم که بیاد بهم بگه
وای احساساتی شدم

قربونت برم.
چقدر هر چی میگی قشنگ و درسته

زیبا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:16 ب.ظ

بنظرت چرا مرد ترین مرد دنیا شوهرمه دلیل بیار؟

وقتی ازدواج میکنی باید فقط شوهر خودت رو مردترین مرد دنیا بدونی.
حرف تو مثل این هست که شوهرت بیاد بگه زن ترین و کدبانوترین و بهترین زنی که توی زندگیم شناختم و توی جهان هست فقط مادرم هست.تو هم خوبی،ولی مادرم یه چیز دیگه هست.
تا مجردی و دوست پسری نداری و خونه بابات هستی،مرد زندگی ات باباته ولی بعد ازدواج دیگه باید شوهرت مردت باشه.
حالا بازم خودت میدونی

نخودچی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:28 ب.ظ

پدر و مادر من بعضیاشو داشتن.

نفهمیدیم آخرش خیار داری یا چی؟

زیبا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:36 ب.ظ

با مثالی که زدی کاملا قانع شدم.ولی بنظرم فقط یه پدر که می‌تونه عاشقانه دخترشو دوست داشته باشه ولی توقع محبت کنه و هیچوقت نتونه ناراحتی دخترش رو ببینه.حرف منم دلیلش این نیست که همسرم و دوست ندارم.من همیشه عاشق همسرمم،بهش محبت میکنم و هرگز نمیزارم خانوادم کوچکترین حرفی بهش بزنم که ناراحتش کنم.

جنس دوست داشتن ها فرق میکنه.ولی نظر بنده حقیر اینه که دیگه اولویت اصلی انسان بعد ازدواج باید شوهرش یا همسر خودش باشه
قربان محبتت

نخودچی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:17 ب.ظ

مثل اینکه خیلی میوه دوست داریا.

تو رو دوست دارم.
زود جوابم رو بده

نخودچی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:34 ب.ظ

از مزاحمات نیستم خیالت راحت.

میدونم
ولی دوست دارم بیشتر بشناسمت البته اگه موز و خیار نداری و نخودچی و کشمش داری

هفت جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:18 ق.ظ http://7min.blogsky.com

ترا جون داداش کجا به بازنشسته ها بیست میدن؟ بگو ننه بابای ماهم برن همونجا بگیرن!!

میدن به قرآن.خودم فیش هاشون رو دیدم

شهرزاد جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:44 ق.ظ

مورد اول رو من تجربه کردم و یه دعوای خیلی حسابی کردم با بابام. بعد از اون دیگه جرات نکرد حرفای اینجوری بزنه!
بدتر از همه پدر مادرهایی هستن که هیچکار واسه بچه نکردن(دیگه بزرگت کردیم و بهت نون و آب دادیم نمیری که کار نیست! انتظار نمیره بچه پس بندازی بذاریش گوشه جوب!!) بعد با این که هیچکار نکردن؛ هزارجور انتظار دارن و حرف هم بشه میگن ما همه کار برات کردیم.
و در آخر؛ نه پدر نه مادر نه هیچ آدم دیگه‌ای مقدس و فرشته و فلان نیست. همه هزارتا عیب دارن که اگر از خط قرمزهای آدم رد بشن باید بزنی تو دهنشون!

دقیقا درست گفتی.
گاهی اوقات گه میزنن به آدم،گه میزنن به زندگی و روح و روان آدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد