تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق از بزرگ‌ترین و قوی‌ترین مردان، دیوانگان و از دیوانگان، عاقلان دوراندیش به وجود می‌آورد

اسنپ سوار شدن چیز ساده ای هست،ولی بعضی وقتها تبدیل میشه به تجربه وحشتناکی.من چون توی هر دو طرف قضیه بودم و هستم واستون چند نکته میگم که اذیت نشین.

حقوق راننده بر گردن مسافر.

اول: مسافر باید لوکیشین مبدا و مقصد رو دقیق بزنه.

دوم:جایی که درخواست ماشین میدیدن وسط میدون و سر چهارراه نباشه.

سوم:اگر در خیابون شلوغی درخواست خودرو میکنید کنار خیابون منتظر بمونید تا بیاد.چون جای پارک نیست و ممکنه جریمه بشه و اگر منتظر بمونه دوبله میشه و ترافیک.

چهارم:واسه کرایه ۱۵ تومنی یه تراول ۱۰۰ تومنی ندین به راننده،حتی المقدور آنلاین پرداخت بکنید.

پنجم:اگه میخواهید سیگار بکشین اجازه بگیرین.

ششم: اگرسگ و گربه و پت توی ماشین میخواهین ببرین از قبلش به راننده بگین.

هفتم:حداکثر سه نفر باشین.چون اگر بیشتر باشین و خدایی ناکرده اتفاقی رخ داد بیمه خسارت نمیده.

هشتم:راننده رو تو خیابون منتظر نزارین تا کم کم آماده بشین.

نهم:پولتون رو از قبل آماده بکنید نه این که به راننده بگین توی مسیر توقف بکنه دم عابر بانک،اگر هم توقف کردین،توی برنامه گزینه توقف رو بزنید.

دهم:جنس و بار و محموله رو به اسنپ ییک یا تپ سی پیک بدین نه به اسنپ.

یازدهم:توی ماشین با موبایلتون حرف نزنید.

دوازدهم:توی ماشین آشغال نریزید.

سیزدهم:به راننده نگید که تندتر بره.

حقوق مسافر بر گردن راننده.

اول:ماشین تمیز باشه،بوی بد نده.

دوم:راننده با موبایلش حرف نزنه.

سوم:راننده سیگار نکشه.

چهارم:از مسافر نخواد سفر رو لغو بکنه.

پنجم:با مسافر حرف نزنه.

ششم:نگه نقدی بده یا آنلاین نده.هر جور مسافر دوست داشت پرداخت بکنه.

هفتم:مبدا و مقصد اگر توی یه کوچه هست بره داخل کوچه نه این که بمونه سرکوچه و زنگ بزنه به مسافر که بیا سرکوچه یا سرکوچه پیاده اش بکنه.

هشتم:وقتی به مبدا رسید حتما پنج دقیقه منتظر بمونه.

نهم:تند نره،از مسیریاب استفاده بکنه.لایی نکشه بین ماشین ها.

دهم:بعد این که مسافر پیاده شد بهش مسیج نده و پیشنهاد دوستی نده.

یازدهم:خوش اخلاق باشه،درست حرف بزنه،با مسافر بحث نکنه،دعوا نکنه.

دوازدهم:توی تابستون کولر بزنه.

سیزدهم:یا آهنگ و موسیقی نزاره،یا صداش خیلی آروم و ملایم باشه.

همین.بوس.


نظرات 9 + ارسال نظر
قره بالا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:53 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

خیلی خیلی خیلی زیاد درست بودن
مرسی از تذکراتتون
خودم به عنوان مسافر یکی دوتاش رو رعایت نمیکردم
البته معذرت میخواستم ازشون، ولی بازم ممنون که گفتین

تو که ماهی،گل نازی

شبنم پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:49 ب.ظ

از حقوق مسافر برگردم راننده مورد دهم رو رعایت میکنید دیگه؟

چند بار خوندم حالیم نشد چی نوشتی به قرآن

قره بالا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:09 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

شبنم خانم میگن که بعد پیاده شدن مسافرا بهشون شماره نمیدین که

آهان.نه به قرآن.

محمد پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:15 ب.ظ

مواردی که ذکر کردید بسیار عالی بود خیلی هاش رو نمی‌دونستم راننده باید رعایت بکنه،توقعم از راننده بالارفت

کارایی که مربوط به مسافر هم هست رعایت بکن

سلام جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:24 ق.ظ

با مسافر حرف نزدن
و آهنگ نذاشتن و رادیو روشن نکردن و تلفن حرف نزدن
از مواردیه که کم رعایت میکنن متاسفانه
آدم گاهی خسته ست سکوت میخواد

حقوق وبلاگ نویس و خواننده و کامنت گذار چیه بنظرت؟

این که گفتی رو بهش فکر نکرده بودم.ولی مینویسم

رها جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:49 ق.ظ

به عنوان مسافر مشکلی با اهنگ و تلفنی حرف زدن راننده ندارم
بیشترین چیزی که اذیتم میکنه بوی ماشیناش، به بو من خیلی حساسم سریع تهوع میگیرم

قربونت برم.پس یادم باشه وقتی میخواستم بغلت کنم آونتوس بزنم برات

رها جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:06 ب.ظ

یه بار قدیما دم دانشگاه منتظر اسنپ ایستاده بودم، دیدم یه ماشین اون طرف خیابون وایساد و شروع کرد بوق زدن، نگاه کردم دوتا پسر توش بودن گفتم خب این که نمیتونه باشه و محل ندادم، یهو راننده کله شو از شیشه اورد بیرون احمق از اونور خیابون داد میزد: رهاااا رهااا بیاااا
تا اومدم سفرو لغو کنم دور زد اومد وایساد کنارم گفت گوشیم خاموش شد زنگ بزنم، گفتم شما انگار مسافر دارید من سفرو لغو میکنم
گفت نه لغو نکن این دوستمه، قول میده حرف نزنه

تو هم سوار شدی؟؟؟

رها جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:08 ب.ظ

آره از اونورم با بوی خوب سریع حشری میشم

رها جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:15 ب.ظ

وای یه خاطره بامزه دیگه م از اسنپ دارم، یه مسیر طولانی یک ساعته بود و تو کل مدت راننده زیر لبی با ویز کل‌کل میکرد و جوابشو میداد، میگفت به راست بپیچید این میگفت راست ریدن؟ _وارد ورودی دوم شوید _نرم چیکار میکنی مثلا؟
۲۰۰ متر مانده به... مانده به قبر بابات؟

باحال بوده.دهن یارو سرویس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد