تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

لحظه های غم و اندوه، لحظه های پوشاندن گناهان است و فرد مؤمن پیوسته گرفتار غم و اندوه می شود تا آنکه از همه گناهانش پاک گردد.

من یه اخلاق بدی دارم،شاید هم خوب باشه.دلم میخواد اینایی که دوستشون دارم همش دور و ورم باشن.مهربونم،دست خودم نیست.دلم واسه همه تنگ میشه.شما منو اذیت میکنید ولی من دوستتون دارم.این پست هم تقدیم میکنم به همه اونایی که من دوستشون دارم ولی رهام کردن و واسشون مهم نیستم،ولی همچنان توی قلب من هستن.

گریه اول:رها چرا نیستی،رهای عزیز چرا دیگه کامنت نمیزاری،بیا بازم کامنت بزار.اصلا بهم شماره بده،من دلم برات تنگ میشه رهای سکسی.

گریه دوم:جزر و مد قشنگم چرا دیگه برام کامنت نمیزاری،من چیزی گفتم که ناراحتت کرده؟

گریه سوم:اعظم ۴۶ تو یکی از قدیمی ترین خواننده های من هستی،من پسرک شیطون و بدی هستم ولی قول میدم خوب باشم.بیا دوباره قهر نکن.

گریه چهارم:مهدیه،تو رو هیچ وقت از یاد نمیبرم،چرا دیگه کامنت نمیزاری؟

گریه پنجم:داداش گلم فیل،رفتی بلادکفر و سرت گرم نون خامه ای ها شده دیگه ما رو فراموش کردی.

گریه پنجم:asal قهر نکن،درسته ازت ناراحتم ولی دوستت دارم.

گریه ششم:داداش گلم وجدان بیدار چرا دیگه نیستی؟من دلم واست تنگ شده لعنتی دوست داشتنی.

گریه هفتم:دکتر غمگین خیلی کار بدی کردی وبلاگت رو بستی،هر وقت وبلاگ بسته ات رو میبینم بغضی میشم.

گریه هشتم:بلومحیا با من قهر نکن،من تو رو هم دوست دارم.

گریه نهم:هیچ.بوس.

نظرات 7 + ارسال نظر
ملیحه جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:42 ق.ظ

جناب تراویس دلم نیومد پیام نزارم براتون،من همیشه وبلاگتون رو میخونم،درسته با عقاید من جور نیستید ولی شما بسیار صادقانه مینویسید قابل تحسینه،اطلاعات بسیار بالایی دارید،من براتون نظر نمیزارم ولی از صمیم قلبم همیشه برای شما و همسرتون آرزوی بهترینها رو دارم،امیدوارم چرخ روزگار براتون به بهترین شکل ممکن بچرخه،منتظر روزی هستم که از پدر شدنتون بنویسید.

ملیحه عزیزم ببخشید کامنتت رو تایید نکردم.از دستم ناراحت نشو گل قشنگ مهربون
مرسی از آرزوهای قشنگت .منم از صمیم قلب برات بهترین ها رو میخوام

رها جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:42 ق.ظ

إ ذوق کردم
شلوغم این روزا برسم ولی حتما سر میزنم

دکتر غ جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:15 ب.ظ

تراویس ببخشید. والا قصد و غرضی در کار نبود. گرفتار تسویه و اینهام. اگه دوست داشتی پادکستهای دکتر سرگلزایی در مورد یونگ رو گوش بده برای سوال پست آخری. احتمالا بعد از عید بر می‌گردم.این که تو چی می‌نویسی و چرا می‌نویسی مربوط به حریم شخصی توئه و بهش احترام می‌گذارم حتی اگه با عقیده من همخوانی نداشته باشه. من شخصاً از تو رفتار بدی ندیدم و از خیلیها که داعیه ادب دارن محترمتری فقط امیدوارم شرایط جوری بشه که بتونی واقعاً نویسنده بشی.

من دوستت دارم.دلم میخواد دوباره بنویسی و من بخونم.زود برگرد گل قشنگ

مهدیه یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:47 ق.ظ

سللم
من همیشه میخونمت
از وقتی گفتی تحقیرم میکنی
گفتم بهتره چیزی نگم
توام احساس بهتری داری

دوستت دارم.
کاش تهران بودم.برات یه جعبه شکلات خارجی میخریدم و میومدم میدیدمت

مهدیه یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:55 ق.ظ

دیگه جوون نیستیم
با اون موقع ها خیلی فرق کردیم

همیشه خوشگلی و سکسی

مهدیه یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:13 ب.ظ

فدای تو

مهربونی تو هیچ وقت از ذهنم پاک نمیشه

مهدیه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:58 ق.ظ

با منی؟!
تو ک از من خوشت نمیاد
حرفهای آخر منو نخونده
بلاکم کردی

اشتباه کردم
تو هم آخه تیکه سنگین بارم میکردی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد