تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

asal باهات یه کاری دارم،بهم پیام بده.



پانوشت:پست رمزدار نمیزارم چون این مسلم حروم زاده مادرجنده میخونه.

یه راه ارتباطی از خودت بده بهم.

نظرات 12 + ارسال نظر
asal شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام

یه سوالی ازت داشتم.

پست رمزدار نمیزارم چون این مسلم حروم زاده مادرجنده میخونه.
یه راه ارتباطی از خودت بده بهم.

asal شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:19 ب.ظ

همون جای قبلی پیام بده تو اینستا

فیلتر شکن بهم معرفی بکن.هیچ کدوم وصل نمیشه
تلگرام نداری؟

asal شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:51 ب.ظ

والا منم فیلترشکنم یک ثانیه وصل میشه پیام میخونم
فیلتر شکن خریدنی زیاد اومده
دوستام همه خریدن ماهی ٥٠تومن هست هزینش
تلگرام هم هرچی پروکسی میزنم کار نمیکنه
اون قبلیا که دادی هم کار نکرد اصلا برام
سایفون کار نمیکنه برات؟

سایفون نه کار نمیکنه.
حالا فیلتر شکن های مختلف نصب میکنم و بالاخره بهت پیام میدم.
اگه تا شب پیامی از من نیومد.یه فکر دیگه میکنیم.
منتظرم بمون،منو ترک نکن.من بهت معتادم و دوستت دارم

طالبی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:58 ب.ظ

منم دوست داری؟

شما مثل برادر من هستی جناب آقای طالبی.روی سر ما جا دارید اخوی بزرگوار

طالبی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:20 ب.ظ

اتفاقا من برادرت نیستم. همین نزدیکیا بود عسلم آقا عسل بود.

متوجه منظورت نشدم

محمد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:02 ب.ظ

خودتو حروم یه عسل که نمیدونی مرد یا زنی نکن بچسب به زن خودت مگه چی کم داره که خودتو به آب و آتیش میزنی،خدا یکی زن هم یکی،،،وای تراویس من خیلی از دست کارهای تو حرص میخورم آخه تو چقدر ساده ای پسر

حرومی یه مزه دیگه ای داره

محمد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:04 ب.ظ

نکنه انتظار داری شماره نمایش رو بده بهت؟

شماره نمایش چیه؟شماره کدوم‌نمایش؟

محمد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:20 ب.ظ

منظورم شماره تماسه

محمد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:21 ب.ظ

کاش یکی به زنت خبر می‌داد تو انقدر زیر آبی میری بنده خدا لااقل بچه نمی آورد ولت میکرد ومیرفت...

چهار ماه دیگه کنکور داری و سرت با کونت گل کوچیک میزنه
هیچ وقت فازت رو نگرفتم حانه کس مشنگ

محمد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:50 ب.ظ

اشتباه گرفتی آقای تراویس به خدا .من اونی که شما فکر میکنی نیستم....آخرین حرفم اینه که هرکاری تاوانی داره ،انقدر خودتو معطل عسل ومسل نکن....اینم بدون خانما از مردای زن دار خوششون نمیاد

ناموسا گاییدی ما رو
تو اگر مرد بودی با این همتی که داری همه رو گاییده بودی
کاش این پشت کارت رو میزاشتی واسه درس خوندنت.
کس مشنگ چهار ماه دیگه کنکوره،با این وضع درس خوندن مستراح شوری علی آباد کتول هم قبول نمیشی

شبنم شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:42 ب.ظ

آقا من فقط غش غش خندیدم ازاین پیامای شما با محمد ،حالا حانه چی هست؟

دستم برسه بهش یه پس گردنی میزنمش و موبایل رو از دستش میگیرم که درس بخونه.

حانه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:26 ق.ظ

خارکصه ، من بخام فحش بدم اینقد تخم دارم اسم خودمو بنویسم اینقد به من گه نچسبون هی
میام شیراز خشتکتو جر میدما

بیا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد