تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اللهم اشف کل مریض

چند روزی عزیز دل حالش خیلی بد بود،یعنی قشنگ داشت میمرد،آب دادم بهش و غذا میاوردم براش و مراقبتش کردم تا بهتر شد.الان احساس میکنم خودم حالم بده،یا حیدر کرار،یا پیغمبر شهید،یا حضرت عباس،یا امام معصوم،یا ابوالفضل العباس،یا ضامن آهو،یا امام غریب،یا شهید الشهدا،یا سقای کربلا،قسم ات میدم من مریض نشم.دیگه این بار اگه مریض بشم جون سالم به در نمیبرم.الان دارم بی حال میشم،دستم هم درد میکنه،پشت پلک هام داغ شده.

مریض نشم یه وقت.

نظرات 6 + ارسال نظر
..........‌‌‌‌‌......... شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:52 ب.ظ

خوبه شاید یکم از عذاب وجدانت کم کنه...اون بنده خدا فکر می‌کنه تو خیلی دوسش داری بمیرم براش که نمیدونه شوهرش سر وگوشش میجنبه

برو حانه،برو این قدر کون ما نزار

..........‌‌‌‌‌......... شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:12 ب.ظ

بخدا من فقط دلم برای زنت میسوزه دیگه هیچی نمیگم,ببخش ناراحتت کردم بخدا قصد بدی ندارم دوست دارم بخودت بیای همین حلال کن

برو درس بخون مومن،برو پی درسهات.برو این وبلاگ واست نون و آب نمیشه.

..........‌‌‌‌‌......... شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:15 ب.ظ

راستی حانه رو سرچ کردم بمعنای میخانه است...این چه فحشیه اخه؟

چرا نمیری پای کتاب و مشق هات.
تو مگه امسال کنکور نداری؟؟

..........‌‌‌‌‌......... شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:17 ب.ظ

نه والا من۳۵سالمه بخدا،کنکور هم دادم کارشناسی دارم

کارشناسی کامنت کس شعر گذاشتن داری
برو درس بخون،برو پا تست های گاج و قلم چی.

..........‌‌‌‌‌......... شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:18 ب.ظ

باشه میرم،بای،فقط بگو ازم ناراحت نیستی وحلالم میکنی دیگه نمیام اینجا،بوخودا

حلالت کردم‌.بکش بیرون
برو زیست و شیمی بخون

قره بالا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:20 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

ان شاء الله هردوتاتون زودتر خوب شید

انشاالله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد