تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

با صدقه و صله رحم، گناهان خود را پاک کنید و خود را محبوب پروردگارتان گردانید.

عزیز دل کرده تو کونم که هر روز باید ۵ تومن،۱۰ تومن صدقه بدی.حتی بهم مسیج میده صدقه دادن یادت نره.ولی من حقیقتا به این گداهای پشت چراغ قرمز و این بچه های کار بنا به دلایل شخصی دوست ندارم هیچ پولی بدم.صندوق صدقات هم یه پولش میشه مال شیشه ای ها و کارتن خواب ها.

حالا به نظر شما من صدقه ام رو چطور پرداخت کنم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
ملیحه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام جناب تراویس ،ما صدقات رو کنار میگذاریم سرماه یا دوماه یکبار به یه نیازمند واقعی هدیه میکنیم

این خوبه.ولی من کنار بزارم خرج میکنم

Neda یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:37 ق.ظ

من پول میذارم کنار ،جمع ک شد میدم به این موسسات حامی کودکان بی سرپرست و بی بضاعت

پس منم همین کار رو میکنم

نیکو یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:49 ق.ظ

سایت حرم امام رضا هم صدقه میگیره هم کلی کار دیگه هم قربانی برای خانواده های نیازمند

باید یه سر بزنم.مرسی قشنگم

مامان خانومی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:34 ق.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

سلام من میرم سایت سایه و اونجا به هر نیازمندی که دلم خواست پرداخت میکنم
https://sayeh.ir

عالیه.این خوبه

نیکو یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:55 ب.ظ

عزیز دل رو از طرف من ببوس
خودت رو هم امیدوارم عزیز دل ببوسه
خیلی کار خوبیه تراویس جان
واقعا بلا رو دور می کنه
بخصوص الان که سر سفره خیلی ها دیگه گوشت نمیاد.من اینطوری غذا از گلوم پایین میره.میگم هرچند کم ولی منم شریک شدم.از فکر اینکه دو تا بچه و بزرگ خوشحال شن سر سفره شون اشک توی چشمام جمع میشه
ایشالا تو و عزیز دل هم سلامت باشین

سلامت باشی.
تو همیشه مهربون و بامعرفتی
نیکو جمال و نیکو سرشتی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد