تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی هم ساده و طبیعی است، و هم معماگونه.

قبل از هر چیزی بگم که خیلی بدم میاد یه سری ها سریع موضوع رو شخصی میکنن،در میان میگن اگه زن خودت این کار رو بکنه،اگه زنت بفهمه،حتما خودت این کاره ای و از این صحبتها.قضاوت نکنید،این چیزایی که میگم رو بخونید که هیچ جا بهتون نمیگن اینا رو.

خوب،نوبتی هم باشه میرسیم به بحث شیرین زودانزالی.ملت تمام فکر و ذهنشون درگیر زودانزالی هست،ولی یه چیزایی هست ازش خیلی مهم تر

چیزی که میخوام در موردش بگم مربوط میشه به روابط متاهلی و یا روابطی و رابطه هایی که دو نفر با هم زندگی میکنن.یعنی زیر یه سقف زندگی میکنن.

اول:ببینید فرزندان عزیز،صبح تا شام دارن گوش ملت رو کر میکنن که فلان چیز دوای درد زودانزالی هست،فلان قرص رو بخوری کمرت سفت میشه،تریاک بکشی فلان میشه،ترامادول بخوری بهمان میشه.ولی مشکل اصلی به نظر من توی ازدواج یا رابطه طولانی این نیست که آب آدم زود بیاد،اینه که کیرش راست نشه.

دوم:من دکتر نیستم،اما مطمئن هستم اگر اطبا و علما یه تحقیق جامع میدانی بکنن متوجه میشن که مردها به نسبت ۵۰ سال پیش مثلا هم کیراشون کوچیک تر شده،هم سکسشون کمتر شده،و هم تمایلاتشون عجیب و غریب تر شده و هم همجنسگراتر شدن.علتش چیه؟من نمیدونم.

سوم:مادرهای ایرانی هم همه قربونشون برم عاشق پسر هستن،شوشول نی نی رو اصلا میخورن،از اون بدتر عاشق نی نی پسر تپلی هستن.مادرها و پدرها وقتی فرزند پسر دارن باید حواسشون باشه شوشول این بچه رشد بکنه،اگه تپلی و چاقه قبل از سنین نوجوونی اینو ببرن دکتر تغذیه،وگرنه شوشولش کوچیک میمونه،بی نهایت مرد تپل و چاق هستن که کیرشون به جدم قسم اندازه یه بند انگشته،خودم به چشم دیدم،آدم شوشولش کوچیک باشه بهتره یا بزرگ و نرمال ولی زود آبش بیاد؟از من بپرسن میگم کلفت باشه و خرکی بهتره تا کیر مرد گنده مثل شوشول نی نی ها باشه.

چهارم:توی سکس چیزی به اسم قانون وجود نداره،یه کار نسبتا کثیف و حیوانی هست.و من کی باشم که بخوام قضاوت بکنم فتیش بازها رو.ولی اگر مرد هستین یا زن هستین و فتیش ها و افکار عجیب و غریب دارین،مثلا در حین سکس حتما باید به مادرتون یا پدرشوهرتون فکر بکنید یا باید لباس زنونه بپوشید یا حتما باید شریکتون لباس خواب آن چنانی بپوشه،یا از اون بدتر باید یه مرد یا یه زن دیگه هم باشه،یا عاشق گاییدن کون مرغ و خر هستین،یا باید همسرتون اول با دیلدو بکنه تو کونتون تا راست بشین یا بشاشه تو صورتتون،اینا نمیگم بده،ولی در طولانی مدت و در رابطه با ازدواج مشکل ساز میشه براتون.هیچ خجالت نکشید از بیانش،اما به دکتر بگین این چیزا رو.دکترهای روانشناس و روانپزشک با یه قرص این مشکلاتتون رو حل میکنید.

پنجم:طبیعی هست که بعد از هفت سال،هشت سال زیر یه سقف بودن دیگه شور و هیجان سالهای اولیه از بین بره،خصوصا بعد زایمان و این که یه بچه هم بیاد،ولی خوب تنور زندگی توی رختخواب گرم میشه.جوری نشه که اول هفته ای یک بار،بعد بشه ماهی یک بار،بعد بشه سالی یک بار.بعضی ها که مجرد هستن فکر میکنن من دارم چرت و پرت میگم و مگه میشه ماهی یک بار،بله عزیزانم میشه،خوب هم میشه.داداشام،آبجیام،نزارین به اون مرحله برسه.

ششم:گی بودن،اگه وقتی رفیقت رو لخت توی استخر میبینی،اگه دلت میخواد کیرهای خوشگل و کلفت و رگ دار رو بکنی تا ته توی حلقت تا عُق بزنی،اگه هر چیزی دستت میاد میکنی توی کونت،زن نگیر،برادر من ازدواج نکن.حتما که همه خلق الله نباید ازدواج بکنن.خودت که میدونی کص دوست نداری،یا راست و حسینی به خانواده ات بگو یا یه جوری بپیچونشون.

تا صبح میتونم چیزایی بگم که زودانزالی پیشش هیچ حرفی واسه گفتن نداره.



نظرات 4 + ارسال نظر
طالبی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:42 ب.ظ

من با یکی دوست بودم اینقدر ناراحت میشد زود میومد. میگفت زود اومد.

چرا بهم طالبی نمیدی بخورم؟؟

رضوان یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:02 ب.ظ http://nachagh.blogsky.com

ای که از کوچه معشوقه ما می گذری ،
برحذر باش، که سر می شکند دیواری

گرچه ممکن است این پست شما، یه پست آموزشی ازنوع اونا که تو دادگاه های خانواده،اجرا میشه، باشد،ولیکن منتظر باش که بلوا به پا کند و بنویسند نظرات جنجالی تراویس.
من که ترجیح میدم فایل های صوتی رجبی دوانی را درباره بزرگان دین گوش کنم ،اما در جلساتی حضور داشته ام که خانوم دکتراهای مامایی، بررسی صحنه جرمِ تجاوز را به تصویر کشیده اند و من جلوی همکاران آقا ،دچار شرم شده ام و متعجب از نوع انتخاب پروژه تحقیقاتی خانم دکتر مامایی.
هرکس این پست های شما را خواند و فحشی نثارتان کرد ،بدانید خواسته احساس گناه خود را شفا بخشیده باشد.
در حالی مینویسم که عرق شرم بر چهره دارم(می دونم میگی خب،خود آزاری داری؟َ.!)،ولی دنیا چهره های زشت هم دارد که همانند کبک سر در برف کرده،از ان با بستن چشمان خود میگذریم ولی منکر وافعیت های تلخ نمی توان شد.

این قدر زیبا و قشنگ مینویسی که در جوابت هر چیزی بگم حلاوت کلامت رو خراب میکنه

zeytoon دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:35 ق.ظ https://melancholymind.blogsky.com/

اخه یه مشکلی هم هست اینه که بعضی زنها خیلی دیر ارضا میشن، بعد چطوری ارضا شدن هم بلد نیستن، یارو پسره باید یه ساعت بزنه تا زنه حالی به حولی بشه، بعد هم رباط که نیس بالاخره ابش میاد دیگه،
منظورشون از زود اومدن دقیقا بعد از چند دقیقه است؟؟؟؟!!!!! اینکه بلد نیستن سکس کنن نزارن پای زود انزالی و کوچیک بودن کیر.

خیلی قشنگ گفتی سلطان

مامان خانومی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:00 ب.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

چرا اینقدر اینکارهای چندش اور که گفتی واقعا زیاد شده من تو خیلی از پیج ها که مشاوره و ... هستن میخونم که بعضی اقایون چه چیزها که نمیخوان تو رابطه شون آدم شاخ درمیاره ! یکی میگفت این واکسن ها که تو بچگی به بچه ها میزنن و پوشک ها باعث میشه آلت بچه ها کوچیک بمونه و عواقب بعدش نمیدونم تا چه حد واقعیت داره

شبکه های مجازی،سریال های ماهواره،اینا باعث این چیزا میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد