تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گاهی نفرت بدون هیچ دلیل مشخصی به حیاتش ادامه می‌دهد.

میخواستم یه پست بنویسم و در رابطه با این که چطور دوست پسر رو تبدیل به شوهر کنیم حرف بزنم و اول،دوم بکنم و هی بندهاش رو بگم.ولی خوب دیدم کی از ازدواج راضیه؟همه یه جورایی مینالن و به گه خوردن افتادن.

ولی من قبلا گفتم فحشش هم دادین بهم،دوباره هم میگم،ازدواج بد کردن بهتر از ازدواج نکردن هست،تنهایی فقط برازنده خدا هست و بس.


نظرات 4 + ارسال نظر
گلی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:52 ب.ظ

تورو خدا دیگه ننویس.تخته کن برو ...بخدا یه ملت رو گذاشتی سرکار

دوستت دارم

گلی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:45 ب.ظ

خدا نکنه آدمی مثل تو منو دوست داشته باشه .تو فقط زیر شکم تو دوست داری

به قرآن اینجوری نیست که فکر میکنی

گلی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:17 ب.ظ

خوشحال میشم اگر غیر این باشه وبرای رسیدن به آرزوهات دعا میکنم

ممنونم ازت بانو
محتاجیم به دعا

سیرن یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:00 ب.ظ

چگونه یه نفر که ازش خوشمون اومده، تو کافه ای سرکاری جایی، تبدیل به دوس پسر /دوس دختر کنیم؟

اون رو خودتون استادید.
نصایح من همه مال بعد ازدواجه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد