تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فرمانده سلام فرمانده سلام ای مهربون تر از مامان بابام

همین الان سلام فرمانده ۲ رو از شبکه پویا دیدم.

به جان خودم،به جان جدم،این قدر تحت تاثیر قرار گرفتم که چشم هام پر از اشک شد و گفتم بیام این رو بگم به شما که عزیز دل من هستین و برم.


نظرات 9 + ارسال نظر
شبنم یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:36 ب.ظ

ناراحتم برات که حالت بد میشه از شنیدنش کاش میفهمیدی این دنیا مقصدی هم داره...منو پسرم روزی چند بار گوش میدیم وکیف میکنیم....یه زندگی معمولی ودر سطح متوسط هم داریم...من اشک میریزم وپسرمم بلند بلند میخونه باهاشون.

برا چی برام ناراحتی؟دارم میگم تحت تاثیر قرار میگیرم و گریه میکنم و بغض میکنم.
چرا من هر چی بگم آدم بد هستم؟چرا این قدر سنگ میزنید به گنجشک دلم؟

سلام یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:17 ب.ظ

خوش به حال دلت
که بر عکس زبونت
خیلی نازک است

نوکرتم

شبنم یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:19 ب.ظ

باشما نبودم جناب تراویس با خانم ف بودم
فراموش کردم بنویسم خطاب به خانم ف

خانوم ف گل قشنگ دوست داشتنی منه

Nazi یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:12 ب.ظ

چقدر تناقض.

کجا تناقض هست؟

اتش یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:39 ب.ظ

کیرم دهنت

بزار کیرای قبلی که بقیه فرستادن توی دهنم در بیاد بعد تو بفرست

سما دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:06 ق.ظ

زشته آقا این چه حرفایی هست که به هم میگید والا زشته بالله زشته

من که چیزی نگفتم.اونا به من فحش دادن.من همیشه مودبم

شبنم به همه ی دوستایی که اینجا رو میخونن دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:20 ق.ظ

من با خوندن وبلاگ تراویس فقط یه نتیجه گرفتم،راضیم خروجی پسرم ،جیگر گوشم،عشقم،همه ی زندگیم،ضایعات جمع کنه انسان باشه ،ولی یه حیوان تحصیلکرده ی دکتر و مهندس نشه تا آثاری که ازش بجا میمونه خجالت آور وتهوع آور باشه.تراویس تو وخواننده هات با نظر هاشون درس بزرگی بمن دادید.

شاید باورت نشه ولی واقعا متوجه منظورت نشدم.
یعنی من ضایعات جمع کن هستم یا من مثلا آدم بدی هستم،یا آثار بدی از من توی دنیا به جا مونده یا چی؟
به خدا متوجه نشدم.

شبنم سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:25 ق.ظ

میبینم که پیامای من رو تایید نکردی، آقای تراویس گورخدون؟عیبی یوخ قارداش .پیس ایش گورورستن،فرق گویما قارداش

نفهمیدم چی گفتی
ترکی بلد نیستم
امیدوارم فحش نداده باشی
پیام دعوایی تایید نمیشه.دعوا به قدر کافی تو جامعه و شبکه های مجازی هست.
اینجا و تو این وبلاگ فقط بوس و بغل

سارا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:57 ق.ظ

بله خیلی قشنگ و تاثیرگذاره

بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد