تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به ناامیدی از این در مرو بزن فالی بود که قرعه دولت به نام ما افتد

امیدواری اول:درد کون کم بود،درد عجیبی ازکف پام شروع میشه و تا زانو میره بالا.کونم هم درد میکنه.استخون کونم درد میکنه.پام هم درد میکنه.واقعا آدم بی جونی هستم.تا یه کم سنگین کار میکنم زرتم قمصور میشه.کاش نویسنده ای،طراح وب سایتی،چیزی بودم فقط تو خونه میموندم و بیرون نمیرفتم.خیلی خونه موندن رو دوست دارم.شاید باورتون نشه ولی میتونم ماه ها از خونه بیرون نرم.کتاب میخونم،آشپزی میکنم،لباس ها رو میشورم،کارای خونه رو میکنم.

امیدواری دوم:دلم یه دوست میخواد،عزیز دل رو خیلی دوست دارم،ولی دلم گاهی اوقات یه دوست غیرهمجنس میخواد،نه که باهاش برم سانفرانسیسکو،نه،همین لاس خشکه هم راضی هستم.حالا هر کس هر چی میخواد بگه.واسم مهم نیست اصلا.

امیدواری سوم:اسنپ بهم ۵ میلیون اعتبار داده که از یه سری فروشگاه ها خرید کنم و تو ۴ قسط پرداخت کنم.ولی هیچی نمیشه خرید.با ۵ تومن ۵ سال پیش کلی چیز میشد خرید.الان نهایتا یه اطو یا یه همزن یا یه اسپیکر بلوتوثی.به شما هم اعتبار داده؟

امیدواری چهارم:ماشین ظرفشویی کوچیک و رومیزی هست که ارزون باشه؟


نظرات 12 + ارسال نظر
طالبی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:31 ب.ظ

کلسیم و ویتامین دی به بدنت میرسه؟ به نظرم دو هفته کار نکن استراحت کامل کن. وگرنه این دردا میمونه و بیشترم میشه.

هر وقت طالبی ات و نخودچی ات رو دادی بخورم اون وقت استراحت میکنم

حلما دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:31 ب.ظ

اگر میخوای ماشین ظرفشویی بگیری برو سرای ملی همین پولو بده پیش پرداخت یدونه بزرگشو بگیر. بعد قسط بندی کن ماهانه پرداخت کن .من همین کارو کردم راضیم...تازه پاکشوما ایرانی هم خریدم،ولی بسیار تمیز می‌شوره....البته باید حتما دسته چک داشته باشی یا کسی رو داشته باشی ۱۰تا برگه چک برات جور کنه،۲۰ماهه بگیر ماهی ۱۲۰۰ اینا درمیاد.....درضمن کیف میکنم میبینم انقدر آقایی وبفکر خانومتی،،،یعنی کیف میکنم بقرآن

نوکرتم حلمای قشنگ و مهربون
حقیقتش دسته چک دارم ولی تموم شده،بعدش خدایی ۱۰ تا برگه چک خیلی زیاده.سرای ملی کجاست؟همین مهد فرش و ایناست که قم هست تلویزیون تبلیغ میکنه؟ولی باید یه فکری بکنم یکی بخرم برای خونه.
نوکرتم دربست

قره بالا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:56 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

کاش شروع کنین به نوشتن کتاب

رمان عاشقانه باید بنویسم.
فهیمه رحیمی ثانی میشم

مامان خانومی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:07 ب.ظ

اثرات کهولت سن کم کم در تو پیدا میشه اونوقت دنبال لاس خشکه ای !؟ فکر نکنم ماشین ظرفشویی های رومیزی از ۱۵ میلیون شروع میشه به بالاشاید بتونی دست دوم و کار کرده زیر ۱۰ تومان پیدا کنی

تا پیر بشم همین میمونم یعنی؟
چه خبره؟این قدر گرونه یعنی؟یا پیغمبر

سلام دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:42 ب.ظ

ظرفشویی کاربرد ندارد
مگه چند تا ظرف در روز کثیف می شود ؟

میخوام بخرم یه کوچیک و جمع و جور و رومیزی اش رو که وقتی حامله شد سراپا نمونه و ظرف بشوره و وقتی خدا خواست و بچه ای به دنیا اومد دیگه ظرفی نشوره.خودم یه دستمال بکشم و بندازم تو ماشین

حلما دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:57 ب.ظ

ببین من ۲۶قسطی ازسرای ملی قم گرفتم یعنی ۵۸۰۰کشیده بودن روش....۱۰تا چک زیاده ولی چاره چیه....بقول خودشون قسطی بخری بردی...قسطشم زیاد نیست واقعا دربرابر گرونیها بچشم نمیاد.توصیه میکنم بگیر خیلی کاربردیه مخصوصا بقول خودت عزیز دل گلت باردار بشه واقعا لازمشه

نمیتونم این قدر چک بدم

حلما دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:06 ب.ظ

نمایندگی خود پاکشوما هم اگر توی شهرتون هست سر بزن شاید اونجا هم شرایطی با مبلغی پیش پرداخت بدن،من همیشه محصولات دوووسامسونگ می‌خریدم ولی از خیلی ها پرس وجود کردم گفتن پاکشوما خیلی تمیز میشوره،خداییش خودمم امتحان کردم بعداز شستشو انگار به ظرفها سفید کننده زدی.

چک ندارم.مشکلم اینه.

قره بالا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:14 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

شما b1, B6, منیزیوم بخور،دردای عضلانیت کم نشد با من

حتما میخورم حالا که گفتی

بهی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:23 ب.ظ http://mantanhabato.blogfa.com

احتمال داره رگ سیاتیک پات گرفته باشه چونکه راننده هستی این مورد بین راننده ها خیلی شایع هست
مسکن بخور و وقتی پشت فرمون هستی هر از یکی دو ساعتی از ماشین پیاده شو به پات استراحت بده و کمی ورزشش بده اروم
گرم نگه داشتن و پماد رزماری هم خیلی کمک میکنه
و حرف اخر اینکه به یه ارتوپد مراجعه کن

مرسی قشنگم

قره بالا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:35 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

کاش زودتر بیاید بنویسید عزیزدل بارداره
ذوق میکنم

نفس منی

zeytoon سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:57 ق.ظ https://melancholymind.blogsky.com/

دوست غیرهمجنس درست حسابی، یکی از موهبتهای بزرگ زندگیه.
ماشین ظرفشویی خیلی فکر خوبیه، ولی کوچیک نگیر چون کارایی چندانی نداره،

تو دوستم بشو.من جوجه ام
پول بزرگش رو ندارم

علی سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:07 ق.ظ

این دردها که میگی مربوط به سیاتیک هست
یه سرچ بزنی یک سری نرمش هست برای رفع این جور دردها
من امتحان کردم عالی بود دکترها فقط مسکن و فیزیو تراپی تجویز می کنند
راستی یه جا گفته بوده دلت میخواد تراپیستت را بوکونی .
کردیش؟

آخرش بی تربیت شدی.نه من رابطه غیر شرعی ندارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد