تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خانوم ف چرا وبلاگت رو بستی؟؟؟

به شدت نگرانت هستم.

پانوشت؛دست و دلم به نوشتن نمیره،تا نفهمم عزیزِقشنگم،خانوم ف چرا وبلاگش رو بسته،نمیتونم بنویسم.نمیدونم چرا دلم شور میزنه.


پانوشت۲:چرا امشب این قدر ساکته؟چرا هیچ کس نیست؟اتفاقی افتاده به من نمیگین؟؟




پانوشت ۳:یه حال کثافتی دارم،کونم درد میکنه،پای چپم از کف پام تا زانوم درد میکنه،دماغم کیپ شده،بیحالم،کمی تب دارم،خسته ام.مشخصا دوباره دارم به همون آنفولانزای تخمی مبتلا میشم.

خانوم ف هیچ وقت بی خبری نمیرفت.حتما یه چیزی شده.


پانوشت ۴:حس ششم من بهم دروغ نمیگه.من مطمئن هستم یه اتفاق بدی واسه خانم ف افتاده،یا ناجور با شوهرش دعوا کرده و قهر کرده،یا یه چیزی شده.خانوم ف اگه اینجا رو میخونی،بدون که من نگرانت هستم.

نظرات 13 + ارسال نظر
حلما سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:55 ب.ظ

من هستم

دوستت دارم

قره بالا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:05 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

امیدوارم زودتر وبشونو باز کنن

خبر نداری ازش؟
چی شده؟
نگرانش هستم خیلی

دفتر نقاشی سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:05 ب.ظ

منم هستم. میخوای ایدی تلگرام بده پیام بدم بهت

تو بده.

حلما سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:11 ب.ظ

ان شالله که اتفاقی براشون نیفتاده
عید همه ی دوستان مبارک

عید تو هم مبارک
ایشالا ظهور آقا

نیکو سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:38 ب.ظ

من با سردرد هستم.
ناراحت شدم دیدم خانم ف نیست

منم حالم خیلی بده،دوباره مریض شدم

قره بالا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:39 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

نه والا خبر ندارم ازشون
امیدوارم حالشون خوب باشه

خیلی نگرانم.
این یه چیزیش شده باور کن

رها سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:10 ب.ظ

منم دوسش دارم
امیدوارم خوب باشه

فکر کنم حالش خوب نباشه
یه سوال ازت دارم

ملیحه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام جناب تراویس،ان شالله که حال خانم ف خوبه ودرسلامتی وارامش خاطر هستن.
بهار بودم برای خرید لباس عید بچه ها ،بادیدن لباس های ژیگولی بچگونه بسیار یادتون کردم،ان شالله که بزودی خدای مهربون یه فرشته ی کوچولو بهتون عطا کنه برید وبراش لباسهای ژیگولی بخرید

مرسی عزیزم
خیلی مهربونی.ممنونم ازت.چقدر خوشحالم میکنه حرفهات
لباس ها چطور بود قیمتشون؟تونستی چیز خوبی بخری؟

حانه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام من بعد از مدت های مدید امروز گذری وبتو خوندم . امیدوارم خوش باشی . یه جا دیدم نوشته بودی دکتر شدم یا نه که هنوز کنکور ندارم :) کنکور اولو خوب دادم درصدامم خداروشکر خوب بود:) یه جا هم دیدم بهم فحش دادی ناراحت شدم کلی . نمیدونم چرا اینقد به من هی فحش میدید . همینا دیگه بوس

من فحش نمیدم به هیچ کس.فحش دادن خیلی بده.
ولی اگر موبایلت رو ببینم میزنم زمین میشکونمش که بری درس بخونی
برو درس بخون مومن

حانه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:43 ب.ظ

سید من میگم بعد از ۴ ماه اولین باره دوباره وبت رو میخونم :) من خودم حواسم هست چقد سرم تو گوشی باشه چقد نباشه میگم هر ننه قمری میاد واست کامنت میزاره من نیستم

قره بالا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:15 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

منم احتمال میدم با همسرشون دچار مشکل شده باشن چون تا جاییکه یادمه پست آخرشون هم همچین چیزی نوشته بودن
ان شاء الله که سالم و سلامتن و برگردن

ایشالا عزیزم

ملیحه چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:09 ق.ظ

زنده باشید،قیمتها متاسفانه خیلی بالا بود من یه سه تیکه خواستم برای پسرم که ۷سالشه بگیرم ۴۵۰۰,۳۸۰۰بود ،تومایه های همون رو تو مرکز خرید طوبی دیدم ۲۲۰۰,راستش دلم نیومد از بهار بخرم،گفتم میرم همون طوبی میگیرم،یکم خرده ریز خرید کردیم ولی درکل قیمتها خیلی بالا بود،بازارشونم اصلا رونق نداشت انگار نه انگار شب عید بود.ولی برای کوچولوهای تازه بدنیا اومده خیلی چیزای خوشگل ونازی داشت ،همش عزیز دل شما جلو چشمم میومد دعا کردم خدا مادرش کنه وبه آرزوش برسه

چقدر گرون.البته بهار گرون بوده از قدیم.
مرسی گلم.تو چقدر خوب و مهربونی.بوس به صورت ماه خودت و کوچولوهات

ملیحه چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:24 ق.ظ

راستی ان شالله حال خودتونم بهتر بشه،ناراحت شدم از حال بدتون

ممنونم مهربونِ دوست داشتنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد