تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دیده فرو بر به گریبان خویش.

یکی کامنت گذاشته که نوجوون ها میان توی وبلاگت و ممکنه گمراه بشن.

دوست عزیزم یا شما نوجوون نداری،یا نوجوون ها رو نمیشناسی یا فکر کردی من مطالبم خیلی بده.به همین برکت من از دکتر هلاکویی و الهه قمشه ای مطالبم بهتر و آموزنده تره.اما از برخوردم با نوجوون ها بگم:

برخورد اول:یه بازی هست به اسم Call of duty ، من واقعا این بازی رو از خیلی سال پیش دوست داشتم و دارم،روی موبایلم نصب کردم و رفتم توی قسمت بتل رویالش،توی یه تیم بودم،خدای بالاسر شاهده من نزدیک دو هفته این بازی رو داشتم،این قدر این نوجوون های کس کش توی بتل رویال به من فحش خواهر و مادر میدادن که توی تمام عمرم این قدر فحش نخورده بودم.فقط به این دلیل که من بازیکن به قول خودشون "نوب سگ"بودم.خلاصه بازی رو پاک کردم و والسلام.

برخورد دوم:دو پسر نوجوون مسافرم بودن یه مدت اگر اشتباه نکنم کلاس دوازدهم بودن،وقتی اینا رو از مدرسه میبردم خونه سرشون رو از پنجره در میاوردن و تف مینداختن به دخترا،دستشون رو دراز میکردن دخترا رو سینه هاشون رو میگرفتن،متلک های زشت مینداختن به دخترا،در مورد شرت و پستون های مادراشون با هم حرف میزدن.چند روز بردمشون و زنگ زدم به پدرهاشون و گفتم پولم رو نخواستم،بچه های بی ادبتون رو خودتون ببرین مدرسه.

برخورد سوم:با یه پسری دوست شدم متولد ۸۱ بود،بار اولی که منو دید،اون قدر کیرم رو محکم فشار داد که نفسم داشت در میومد،تا مغز استخون از لحاظ اخلاقی منحرف بود،هم خودش،هم دوستای نوجوونش،هم دخترعمه هاش،همیشه فکر میکردم بیفتم توی یه همچین اکیپی مثل اینه که با کون بیفتم تو عسل،همشون دخترای سن پایین و پسرهای مُزَلف،این قدر فاسد بودن که واقعا ازشون میترسیدم.کارایی میکردن که در مخیله من و شما نمیگنجه.

هزار تا داستان میتونم در مورد این نوجوونهای بی ادب و بی تربیت و لاشی بگم.بعد یکی در میاد نوجوون ها میان وبلاگ تو منحرف میشن.بشین بابا حال نداریم.سرت رو کردی تو برف نمیبینی نوجوون ها چه لاشی هایی شدن.

نظرات 4 + ارسال نظر
نخودچی شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:26 ب.ظ

پسره چه درکش پایین بوده. باز اگه دختر اینکار رو کنه احساسی نسبت به دردهای ... نداره. ولی پسر دیگه چرا؟ یا شما خیلی سفید بودی.

نه طالبی دادی بخورم،نه نخودچی دادی میک بزنم.اقلا خیارت رو بده شیاف کنم.
به چه درد میخوری پس؟

رها شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:47 ب.ظ

میگم.. چیزه..
شماره ای از اون اکیپه نداری

بچه سال دوست داری؟

رها شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:59 ب.ظ

تو رو‌ دوس دارم

منم تو رو دوست دارم.
ولی دو صد گفته چون نیم کردار نیست
یه شماره ای،آیدی تلگرامی،اینستایی،چیزی بده

قره بالا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:29 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

از دهه هشتادی ها خوشم نمیاد
اکثرا موجودات بی ادب و گستاخی هستن تازه فکر میکنن خیلی به قول خودشون کولن

احسنت به تو.
باهات موافقم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد