تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ظلمانی‌ترین مکان‌ها در دوزخ از آن کسانی است که در زمانه بی‌اخلاقی، بی‌طرف می‌مانند.

چیه این بلاگفای مزخرف که ولش نمیکنید.یا فیلتره،یا قطعه،یا نمیشه کامنت گذاشت،یا یهو همه پست هات رو پاک میکنه.

یکی به من بگه چه دلیلی داره یه تفر توی بلاگفا وبلاگ بنویسه؟؟به نظر من که واقعا مزخرفه.

الان از ظهر میخوام توی وبلاگ قره بالا کامنت بزارم نمیشه.قره بالای قشنگم،قربون صورت ماه ندیده ات،دردت به جونم.کمتر غصه بخور.

نظرات 2 + ارسال نظر
نخودچی شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:32 ب.ظ

جاتم که فهمیدی کجاست.

جای من توی بغل تو هست

قره بالا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:27 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

اشکال از بلاگفا نبود
کامنتای اون پست رو بسته بودم، چون میخواستم بعدا پاکش کنم
وقتی کسی کامنت میذاره دلم نمیاد پاک کنم
مرسی از لطفتون

بوس به صورت ماهت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد