تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فکر نمی‌کنی بهتر باشد که برای مدت کوتاهی بسیار خوشحال باشی، حتی اگر از دستش بدهی، تا این که تمام زندگی ات را معمولی سپری کنی؟

درد و دل اول:امروز توی بلوار ارم بودم.دوسش دارم،قشنگه،هنری و شاعرانه هست و بوی خوبی میده.پشت فرمون بودم و اسنپ هم به خاطر این که چند تا لغو سفر زدم تا اخر روز مسدودم کرد.منم به تخمم گرفتم.داشتم فکر میکردم ایشالا زودتر امسال تموم بشه و بره،این سال گُه تموم بشه.بعد دیدم عه پارسال هم اینو گفتم،سال قبلش هم همین طور،هر سال سالِ گهی بوده که آرزوی تموم شدنش رو داشتم.ولی خوب زندگی همین هست.

درد و دل دوم:من منحرفم،البته نه،منحرف نیستم واقعا،یعنی فتیش عجیب و غریب و سادیسم و مازوخیسم و سکس چندنفره و چیزای عجیب دوست ندارم.سکس کلاسیک دوست دارم،لب بازی،بوس و بغل و مالش و کس خوری و ساک بزنه یکی و منم تلمبه بزنم و والسلام.پس منحرف نیستم.ولی سکس پرست هستم،درسته که فقط گنده گوزی میکنم و حقیقتا کار خاصی نمیکنم.ولی خوب حرفش رو که میزنم.و برام یه چیز خیلی جالب و عجیبه که اگر من آدم خرابی هستم چرا و چگونه هست که درصد بالایی از مخاطبان این وبلاگ آدمهای مذهبی،سفت و سخت و خشکه مذهبی هستن.کامنت ها رو که میخونم جز رها و خانوم ف بقیه فقط میان که نصیحت بکنن.بابا من کونی ام،کون میدم با پولش کس میکنم.آدم خوبی نیستم.نخونید وبلاگ من رو.خیالتون رو هم تخت و خاطر جمع باشه،هیچ نوجوونی گذرش به وبلاگ من نمیفته و حوصله خوندن اراجیف منو هم نداره.نوشته های من احدالناسی رو از راه به در نمیکنه.

درد و دل سوم:صادقانه بگم،وبلاگ خانم هایی رو که از تنهایی ناراضی هستن یا از شوهراشون مینالن رو که میخونم دلم میخواد با همشون دوست بشم و همشون رو ببوسم.حالا شما بگو منحرفی،من که دیگه پام تموم شده،بزار راحت بگم همه چی رو.

درد و دل چهارم:اصلا هر خانمی هم که واسم کامنت بو دار میزاره هم دوست دارم،شاید بعضی ها مرد باشن و به اسم زن کامنت گذاشتن،واسم مهم نیست،با اونا هم تحریک میشم.مثل اونایی هستم که بهشون زنگ میزنن و صدای دختر در میارن و سرکار میزارنشون.ضعف کس هستم.دست خودم نیست.


نظرات 7 + ارسال نظر
نخودچی شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:03 ب.ظ

ما دوست داریم تورو به راه راست هدایت کنیم. مشکلیه؟

میشه بدم دستت هدایتش بکنی؟؟؟

رها شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:37 ب.ظ

من بیشتر وقتا سعی میکنم سرمو نکنم تو کامنت بقیه
ولی حقیقتا خنده‌م میگیره میان میگن جق میزنی یا مشروب میخوری میری جهنم
فک کن جهنمی هست و اون دنیا قاتلای سریالی و هیتلر و این پوتین حرومزاده و .. نشستن تراویسم وسطشون چرا چون جق میزده

اگه تو هم توی جهنم باشی،منم میخوام برم اونجا.
رها جون دوستت دارم،اسمت و کامنتت حشریم میکنه

رها شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:39 ب.ظ

حالا مام قضاوتشون نمیکنیم ولی چی سرچ میکنن به اینجا میرسن :))

من چه جوری باید به تو برسم؟؟

همه چی عالیه شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:56 ب.ظ

راستش من با وبلاگ خانم ترانه اینجا رسیدم

برام شخصیت شما جالب بود اینکه اینهمه راحت حرف می زنید و تخیلات هوس هر چی اسمش رو بذارید رو راحت بیان می کنید و بعد هم از اون طرف مدافع مذهب هستید و از همه مهم تر ر ه ب ر رو دوست داری شعر فرمانده می خونی اشک می ریزی ....
اصلا یک مدل عجیبی برای شخص من هستید
من نوشته های بقیه رو تا حدودی درک می کنم اینکه آدم نیاز به فضایی داره خودش باشه
مخصوصا ماها که یاد گرفتیم همیشه سانسور کنیم منظورم صرفا سانسور جنسی نیست ها سانسور مذهبی عقیده احساس و .... اما خب شما من رو به فکر فرو بردید
من بر خلاف رشته و شغلم که تو حیطه مهندسی هست چند سالی هست دارم روانشناسی و رفتار شناسی میخونم کلا آنالیز رفتار آدم ها و نگاهشون برام جالبه و همین باعث شده نوشته های شما من رو عمیقا به نکات ظریفی برسونه

اینکه حالا چقدر شخصیتت تون در فضای حقیقی نزدیک به نوشته هاتون هست خیلی کمک می کنه به شناخت بهتر ...،

همین !!!طولانی شد پوزش!!!

اما دوست داشتم بگم وقتی در مورد بچه صحبت می کنید خیلی خیلی براتون خواستم به آرزو تون برسید خیلی زیاد

اینکه افرادی مذهبی که شما رو موعظه می کنند هم نکته روانشناسی داره

فدای تو بشم
دوست داری دقیق تر و عمیق تر هم آنالیزم بکنی بدم نمیاد.
بوس به صورت ماهت
خانم ترانه کیه؟

قره بالا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:25 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

واقعا همینه، هی میگیم این بگذره، این یکی هم، این یکی هم، ولی همینا باهم زندگی رو تشکیل میدن
خدایی من تا حالا نصیحت نکردم ها!
اصلا تو موقعیتی نیستم که بخوام همچین کاری بکنم، از طرفی هم اصلا شما رو میخونم چون سانسور نداره حرفاتون
حالا هرچقدر هم باهاتون اختلاف عقیده داشته باشم
وقتایی که می‌بندین اینجا رو ناراحت میشم

گه خوردم.دیگه نمیبندم دوست خوبم

ملیحه یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام منم مثل آقا یا خانم قره بالا اختلاف سلیقه باهاتون دارم ولی با عرض پوزش میخونمتون ولی سعی میکنم کمتر نظر بزارم ،ولی یه مطلبی رو دلم نیومد نگم جناب تراویس چه فرقی داره افراد مذهبی یا غیر مذهبی ماهمه مون انسانیم، کاش فقط یاد بگیریم به عقاید هم احترام بزاریم ودرکنار هم با آرامش زندگی کنیم من به شخصه اگر شخصی رو مخالف عقاید ونوع پوشش خودم ببینم فقط بهش لبخند میزنم تا انرژی مثبت بینمون اتفاق بیفته،کاش یاد بگیریم اگر مخالف عقاید هم بودیم ،باشیم اشکالی نداره، ولی همدیگه رو آزرده نکنیم

تو خیلی آدم خوبی هستی

مریم یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:16 ق.ظ

منم تراویس! بوس به تو.

دوستت دارم
بوس به خودت سکسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد