تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

انسان در حقیقت حیوانی وحشی و تنفرانگیز است که ما او را فقط در حالت رام و مهار شده می‌شناسیم، این حالت را تمدن نامیده‌اند.

درد اول:تخمام یه تیر خفیفی میکشه،نیاز به استراحت دارن.امروز سرکار نمیرم.حقیقتا درسته خیلی زحمت کشیدم و کار کردم و بدبختی کشیدم توی زندگی،ولی خوب الان خیلی خوبه.

 درد دوم:ما پسرا تخممون درد میگیره،شما دخی ها هم تخمدانتون درد میگیره؟

 درد سوم:دیروز توی اتوبوس عزیز دل یه زنی رو دیده که بچه دو سه ساله فلج مغزی داشته و بهش شیر میداده،برام تعریف کرد و گریه کرد.میگفت خدا بهم بچه نده هیچ وقت اگه قراره اینجوری بشه.منم گفتم نگران نباش و دلداری اش دادم.بعد چند دقیقه ازم تشکر کرد.

درد چهارم:چقدر نصفه شب ها کامنت میزارین،شما هم بیخواب هستین مثل من یا واسه نماز و عبادت بیدار میشین؟

درد پنجم:من نمیدونم چه جوری مردم میرن اینستا و واتس اپ.من حتی یه دونه فیلترشکنم هم وصل نمیشه.

درد ششم:میخوام تو سال جدید دیگه نفرت پراکنی و دعواهای وبلاگی و کامنت های بد رو بزارم کنار،ولی فعلا تا لحظه تحویل سال گُه تو دهن هر کسی که از من بدش میاد و ریدم تو سر محیا7min.

بوس


نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:50 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

اینستا رو گویا اگر با وای فای وصل شی، و لوکیشن خود برنامه اینستا رو خاموش کنی، نیازی به فیلترشکن نیست!
البته اینو شنیدم. وگرنه که منم همچنان قطعم و نمیفهمم بقیه چطوری باز میکنن این برنامه ها رو.
ضمنا، لذت زندگی در نفرت پراکنی و دعوا و فحش دادنه. قال خودم علیه السلام!!

وای فای ندارم
خوشگل خودمی عزیزم

قره بالا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:12 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

عنوان پست رو خیلی دوس داشتم
در مورد درد سوم واقعا به عزیزدل حق میدم
خیلی دردناکه
درد چهارم :خوابم نمی‌بره

منم تو رو دوست دارم
فدات بشم.
منم خوابم نمیگیره،همش فیلم میبینم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد