تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم

میدونم الان میایید فحش میدین،ولی خوب کی بهتر از من واسه فحش دادن.


دست خودم نیست واقعا،جز قانون مزخرف و احمقانه و مردستیزانه و زن ستیزانه مهریه،دیگه هیچ بدی توی کشور نمیبینم.همه چیز کشور رو دوست دارم،خیابون ها،آدمها،برنامه های تلویزیون،آب و هوا،شرایط جامعه،هر چیزی که توی کشور هست رو دوست دارم.دست خودم نیست،دوست دارم،بیشتر چیزهای کشور تخمیه،ولی من دوستش دارم،دوست داشتن دلیل نمیخواد.کشور رو دوست دارم،رهبر رو خیلی دوست دارم.هیچ وقت یادم نمیره،من ۳ ماه اضافه خدمت داشتم،۳ ماه توی سربازی کم نیست،یه عمره،ولی توی بهمن ماه رهبر همه اضافه خدمتم رو بخشید.ماه پیش هم که کلی از زندانی های اغتشاشات رو بخشید و همشون واسه شب عیدی رفتن خونه هاشون.واقعا رهبر خوبی داریم.من که دوستش دارم.آدم خوبیه،قشنگ حرف میزنه،قشنگ راه میره،چهره اش آرومه،صداش زیباست،ساده زیست هست و خداییش هر چیزی که مثلا ده سال پیش،بیست سال پیش گفته تازه مردم و مسئولین بهش میرسن.صد تا مثال میتونم بزنم.


جز این قانون ضد خانواده و خانمان برانداز مهریه بقیه چیزهایی که توی کشور هست رو دوست دارم.


همین.بوس

نظرات 9 + ارسال نظر
برنتین یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:11 ب.ظ

فحش
فحش
فحش

هدی یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:29 ب.ظ

ما که نفهمیدیم تو کدوم پست جدی هستی تو کدوم شوخی؟

ماتیلدا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام تراویس وبلاگت بدون فیلترشکن بالا نمیاد برام فک کنم فیلتر شده:(

نه گلم.درسته.فیلتر نشده

دخترک یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:29 ب.ظ

تو رو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت

هانی یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام میشه بگید با همسرتون چجوری آشنا شدید؟یا بگید توی پست کدوم ماه وکدوم ساله برم بخونم؟

یادم نمیاد هانی

هانی یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:50 ب.ظ

خب خودت تعریف کن

چی بگم؟چیز خاصی نیست واسه گفتن.

احمد یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:16 ب.ظ

یعنی همسر ت هیچ مهریه ای هم نداره؟

احمد جون چقدر سوال های عجیب میپرسی سلطان

احمد دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:41 ق.ظ

تو هم فقط بپیچون

دادا بکش بیرون

سلام دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:23 ق.ظ

آری اینچنین است برادر
من هم مخالف آنهایی هستم که دوست داشتن را فراموش کرده اند زیبایی های زندگی را نمی بینند فقط در حال القای انرژی منفی به آدم اند
فکر می کنند ماها که خوشبین به زندگی هستیم آدمهای بی درد یا الکی خوش هستیم

احسنت به شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد