تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سوال

اینجوری خوبه،هر صفحه یک پست،یا نه؟؟؟

نظرات 12 + ارسال نظر
دکتر غ دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:26 ق.ظ

خودش یه سبکه.

نپسندیدن دوستان

زهرا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:23 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

نچ

چشم

نخودچی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:37 ق.ظ

نه من اصلا دوست ندارم. همون قبلی خوبه.

تو اول بهم نخودچی بده بخورم

سارا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:55 ق.ظ

نه خوب نیست.
هوای شیراز چطوره برای سفر عید؟

هوا کمی گرمه
اومدی شیراز بگو بیام بوست کنم

مهتاب دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:58 ق.ظ

خیر خوب نیست

چشم.درستش میکنم

Sepehr دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام داداشی
داشتم میخوندم که یجا نوشتی وی پی ان هات کار نمیدن،آخرین نسخه کوئیک نصب کن حتما با سرور هند یا کره یا ژاپن واست وصل میشه.اگه فایلشم خواستی میتونم واست آپلود کنم.

سایفونم مثل همیشه هنوز راحت وصل میشه،کلا مشکل وی پی ان داشتی بگو هر کاری از دستم بیاد انجام میدم تا به یوتیوب بتونی وصل شی چون میدونم خیلی یوتیوب دوست داری.

سلام سلطان
اصلا نمیدونم مشکل از چیه،هیچی وصل نمیشه.سایفون وصل نمیشه.هیچی وصل نمیشه

Sepehr دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:49 ق.ظ

اگه تلگرامت وصله،اونجا واست فرستادم.
اگه نه هم داخل پیکو‌فایل میزارم واست.

دمت گرم.
تلگرام وصل میشه به زحمت

رضوان دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:01 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

جالبه که نظر خواهی کردید.به نظر من عالیه.هر صفحه یه پست.از اختیارات خود استفاده کنید،هیچ ضرری به دیگران نمی زند منتهی پر بیننده قلمداد می شوید اگر کسانی پست های قبلی را بخواهند ببینند.

فدات گلم

khatoon دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:12 ب.ظ https://memories-engineer.blogsky.com/

سلام
صاحب اختیاری هر جور دوست داری تو وبلاگت بنویسی و مدیریتش کنی . ماهم هرجور شما نوشتی میخونیم

قربان محبتت

قره بالا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:05 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

هرجور صلاح میدونید
ولی خوب نمیشه

نوکرتم

نخودچی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:01 ب.ظ

وبلاگتو کمی از اول خوندم. چقدر اخلاق و روحیاتت قبلا بهتر بوده. چرا اینقدر لش شدی؟ ورژن قبلیت خیلی بهتر بود. شراب نخور شخصیتتو نابود کرد.

پسر خوبی هستم.نالاحتم نکن.بوچم کن

نخودچی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:44 ب.ظ

برو روانشناس. شراب نخور. حس می کنم‌ از استرس مهریه میخوری. دقیقا عین یک قصری که فروریخته شدی.

رفتم
کلی باهام حرف زد.بهتر شدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد