تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فکر می‌کردم زندگی در دنیایی که او نیست عجیب باشد، با این حال، خیلی وقت بود عادت کرده بودم فقط با خاطره اش زندگی کنم.

هفته پیش رفتم چهارشنبه بازار،یه لیوان بزرگ آبجوخوری و یه سرویس جام شراب خوری خریدم.ایرانی هستن،مال بلور کاوه اصفهان.ارزون،مفت،شراب خوری ها سرویسش شد ۶۰ تومن،لیوان بزرگم شد ۳۰ تومن.حالا هم واسه این که امتحان کنم ببینم خوبه یا نه باید کمی توش بخوریم.الان هم عجالتا یه لیوان بزرگ آبجو خوردم و حسم اینجوریه که دوست دارم از قره بالا و خانوم ف و رها بگیر تا رضوان و نخودچی و جزرومد همتون رو بوس کنم.

داداشم سپهر بهم چند تا فیلترشکن نابی داد،وصل شدم و رفتم تو یوتیوب و اعتیادم آروم شد و متوجه شدم که ایراد اینترنت من که هیچی وصل نمیشه مستقیما برمیگرده به این خونه.این خونه نمیدونم چرا اینجوریه و اینترنتش این قدر کنده.

از عصری یه بارون شروع کرده به باریدن توی شیراز.

بعضی روزها حال و هوام جوریه که خیلی حشری هستم و دلم میخواد زیاد سکس داشته باشم،ولی خوب مرا همت بلند و دست کوتاه.الان هم اینجوری هستم،حشری هستم مضاف بر این که تخمم هم درد میکنه.


نظرات 4 + ارسال نظر
مامان خانومی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:56 ب.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

واقعا !!!! خوب خریدی ها مبارکت باشه به شادی بنوشی

از دست فروش خریدم
فدات بشم.مرسی

ترمه سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:06 ق.ظ

بارون خوبه دوس دارم
راستی هرچی خوردی نوش جونت جای منم بخور

نوکرتم سلطان

زهرا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:14 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

چارشنبه بازار کدوم وریه؟

بلوار صلح،سمت فرگاز

قره بالا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:25 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

گریه تنها کاریه که میشه با عنوان این پست انجام داد

منو ببخش ناراحتت کردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد