تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فکر کردن به کسی که معلوم نیست کجاست وحشتناک است.

این فیلم ها رو دیدم:

Friday رو دیدم،سال ۹۵ میلادی ساخته شده بود و یه کمدی مربوط به سیاه پوست ها بود،ice cube نقش اولش بود،دنباله اش رو دیدم به اسم Next friday، اونم قشنگ بود.سه تا فیلم bad boys رو دیدم.بد نبود.

فیلم in bruges رو دیدم.خیلی تلخ و ناراحت کننده بود.بعضی ها طنزش رو دوست داشتن ولی برای من واقعا تلخ و ناراحت کننده بود،دنباله معنوی اش رو دیدم به اسم the banshees of inisherin .البته دنباله فیلم قبلی نیست و یه فیلم مجزاست،منتهای مراتب من دوست دارم اینو دنباله معنوی in bruges بدونم.چون هنرپیشه ها و کارگردانش یکی هست.فیلم the banshees of inisherin تلخ بود،اینم تلخ بود.کلا کارگردانش که مارتین مک دونا اسمش هست فیلمهای تلخی میسازه که من دوست ندارم.یه فیلم دیگه هم قبلا ساخته بود به اسم three billboards outside ebbing missouri اونم فیلم تلخ و ناراحت کننده ای بود.

دیگه چی دیدم؟ the fablemans رو دیدم.دوست نداشتم.suoerhero رو دیدم،یه فیلم پارودی که قدیمی بود و فیلمهای قهرمانی رو مسخره میکرد.به خاطر لسلی نیلسون فیلم رو دیدم.خیلی پیرمرد خنده دار و مستهجنی هست

خوشم میاد ازش.

فیلمهای رجب رو هم دوست دارم.

همین.بوس.

نظرات 4 + ارسال نظر
زمین گرد است سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:42 ق.ظ

من چرا انقدر مریضم همش میام اینجا رو میخونم،با اینکه نوشته هات اصلا باب دلم نیست باز میام.خیلی خرم

عزیز دلمی آخه.
از بس که ماه و مهربونی

قره بالا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:39 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

این روزا عنوان هاتون زیادی تلخ شدن ها، حواستون هست؟

ببخشید.
قشنگ تر میزارم.

قره بالا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:33 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

بخاطر خودتون میگم
گفتم شاید مشکلی پیش اومده

نه گل نازم
همه چی خوبه

هدی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:05 ق.ظ

میگم شما هم اعتقاد دارین فیلمهای قدیمی خوب بودن یا نه؟یا مثلا بازیگرهای قدیمی؟ من احساس می کنم الان همه چیزا سطحی شده. مثلا ما هایده داشتیم، مهستی داشتیم، گوگوش ( خیلی ها اعتقاد دارند گوگوش صدا نداره، ادا داره... ولی من دوسش دارم) و... الان چی داریم؟ هیچی... یا مثلا بازیگرای قدیمی و کارگردانهای قدیمی و فیلمهای قدیمی، واسه پنجاه تا صد سال پیشا خوب بوده. الان این خواننده جدیدا اگه اهنگ شون رو سی بار گوش بدی، دفعه سی و یکم حالت تهوع می گیری از اهنگه ولی واسه بنان اینطوری میشی؟ هرگز.
دیگه همین.
اهان اینم بگم، من اعتقاد دارم سیاه پوستا، خوش صدان. خیلی خیلی بیشتر از بقیه رنگ پوستای دیگه.مگه نه؟

یه پست میزارم برای کامنتت عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد