تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هیچ چیز بدتر از انتظار آمدنش نیست، فهمیدم که تحمل خلأیی که بعدش می‌آید ساده‌تر است از سنگینی آن روزها.

این چند مطلب رو میگم ولی نه فحش بدین و نه قضاوت.لازم به ذکر هم نیست چون اظهر من الشمس هست که خودم توی هیچ کدوم از این دسته بندی ها جایی ندارم.اینا رو هیچ کس هیچ جایی نمیگه و توی جامعه روش سرپوش میزارن ولی وجود دارن این آدمها.من از منظر دنیای مجازی و اینترنت این موضوعات رو بررسی میکنم و از اونجایی که از سال ۷۷ ول میچرخم توی اینترنت به نظرم فرد اصلحی هستم برای بیان این مسائل.

مورد اول: شما میایی توی اینترنت،روی پروفایل واتس اپ،تلگرام،توی اینستاگرام عکس بچه ات رو میزاری،پروفایلت هم پابلیک هست،انواع و اقسام عکس از بچه ات میزاری،خبر نداری یه سری افراد توی اینترنت هستن که این عکسها رو ذخیره میکنن،اسکرین شات میگیرن و میرن با عکسها جق میزنن،میدونم بدت اومد از من با گفتن این حرف،ولی واقعیت همینه.واقعیت اینه یه سری افراد که نه شاخ دارن و نه دم،و همین افراد جامعه هستن توی اینترنت میچرخن و دنبال این جور عکسها و فیلمها میگردن.فیلمهایی که مردم از رقصیدن بچشون تو جشن تولد یا کنار دریا و اب بازی میزارن خوراک این جور آدمهاست،حتما یکی میگه خوب خدا رو شکر بچه من پسر هست.ولی نکته اینجاست که این جور افراد بیشتر تشنه پسربچه ها هستن تا دختر بچه ها.پس تو رو به هر کس که دوست دارین عکس بچه هاتون رو نزارین توی اینترنت،پروفایلم پرایوت هست و فرندهام رو همه رو میشناسن هم نگید تو رو خدا.هر چیزی که توی اینترنت میزارین با این فرض بزارین که انگار همه دنیا قراره ببینن.

مورد دوم:بعضی افراد هستن که به شکل دیوانه وار و سادیسمی شکلی بعضی پروفایلها و وبلاگ ها و افراد و بلاگر ها رو دنبال میکنن،اطلاعات خیلی شخصی و خصوصیشون رو از لابه لای عکس ها و نوشته ها و فیلمهاشون جمع میکنن و میرن طرف رو پیدا میکنن و واقعا معلوم نیست دنبال چی هستن.میرن توی پروفایلتون و از لیست دوستانتون پدر و مادر و همسر و خواهر و برادر و همه کس و کارتون رو پیدا میکنن.با روشهای غیراخلاقی و اینترنتی موبایلتون رو پیدا میکنن.آدرس خونتون رو پیدا میکنن.فقط دوست دارن مزاحمت درست بکنن،گل بفرستن واسه طرف،صدها پیام بفرستن.هدفشون هم مشخص نیست،نه سکس میخوان،نه رابطه،نه دوستی و نه هیچی.فقط دلشون میخواد مزاحمت درست بکنن.اگر وبلاگ نویس هستین یا توی مجازی به هر شکلی فعال هستین حواستون به این جور آدم ها و اطلاعاتی که از خودتون منتشر میکنید باشه.

مورد سوم:این مورد بیشتر توی کسب و کارهای اینترنتی هست،بهتون تلفن میزنن و الکی سوالاتی میپرسن که واسشون توضیح بدین،بعد با صدای شما جق میزنن،این افراد به پشتیبان های شبکه،فروشنده های تلفنی و و اینا زنگ میزنن و الکی هی سوال میپرسن که طرف حرف بزنه و جق بزنن.اگر کفشی واسه فروش گذاشتین هی پیام میدن  که عکس پاخورش رو بزار،عکس تن خورش رو بزار و بعد جق میزنن.

نظرات 13 + ارسال نظر
نخودچی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:45 ب.ظ

وای چه نکاتی گفتی. تو به گردن من حق داری.

نخودچی طالبی زاده کی و چه زمانی تو حق منو ادا میکنی؟

Lily-rose سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:57 ب.ظ http://Lily-rose.blogfa.com

یا للعجب!

Amir سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:28 ب.ظ https://amirdreamlife.blog.ir/

سلام!
Chatgpt رو دریاب

چی هست؟

زهرا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:16 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

چه نکات ترسناک ولی مهمی بود

بله خوشگلم.
تو دختر شیرازی هستی خوشگلم.
بوس نمیدی به من؟؟

زهرا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:24 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

تازه صبح داشتم فکر میکردم چه خوبه که در جواب کامنتای من اینطوری جواب نمیدی
جریان همون پست قبلی شد.

شراب خوردم شب یلدایی کمی سرخوشم.پست قبلی چی بوده قشنگ و ناز و مهربونم؟؟

زمین گرد است سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:46 ب.ظ

خدا خفه ت کنه،با این جوابات من که فقط میخندم،فقط دوست دارم ببینم چه شکلی هستی تصورات کنم

بابا هزار بار گفتم چه شکلی هستم
شما کاوه خداشناس،دی جی فسنقری،شوهر سابق بهاره رهنما،آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات رو بریز همه رو تو مخلوط کن،یه کم از رنگ ریش شمر تو سریال مختارنامه بردار بریز تو مخلوط کن و حسابی هم بزن،من از توش در میام.
بوس.والسلام

جزر و مد چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:07 ق.ظ

من واقعا بهم ریختم، کاش نمی خوندم

ببخشید.
جزر و مد عزیزم ناراحت شد.شرمنده

زمین گرد است چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:08 ق.ظ

والا تصورش سخته.یعنی زشتی؟قد بلندی یا کوتاه؟مثل شوهر بهاره رهنما بلندی یا مثل کاوه کوتاه؟کاوه چشماش ریزه،اما شوهر بهاره چشماش درشته،شما کدومی؟عکست رو بزار روی پروفایل وبلاگ مارو راحت کن

توی گوگل بزن کاوه خداشناس.یه عکسش هست سلفیه جلو آینه وایساده.اون شکلی هستم

نخودچی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:13 ق.ظ

والا من فکر می کنم تو شکل نقی هستی؟

نقی معمولی؟

هدی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:09 ب.ظ

من چرا این پست رو خوندم، ناراحت نشدم و اصلا به هم نریختم.
خب ما که روحمون هم خبر نداره که با عکسمون چه می کنند؟

چی بگم والا

نخودچی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:22 ب.ظ

آره نقی معمولی. تو رو شکل نقی معمولی تصور می کنم.

تو خودت چه شکلی هستی؟؟
میخوام بخورمت

نخودچی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:21 ب.ظ

من نخودچی هستم دیگه تا حالا ندیدی؟ اگه ندیدی هم عید حتما میام دیدنت. هر جایم بری منو میبینی.

می می هم داری؟

Zeytoon پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:10 ق.ظ

بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد