تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آخ تو شب یلدای منی دیوونه دوست داشتنی

چون امشب شب یلدا هست من رفتم از گنتوم  نون زیتونی خوشمزه ترش مزه خریدم.اومدم خونه،توی جام های جدیدم شراب ریختم و دارم میخورم و حون خودتون کله ام داغ شده.مستی شراب یه چیز دیگه هست.ای وای کاش چند نخ سیگار هم می خریدم که نشد،فدای سرتون.

ولی خوب امشب که شب یلداست سلامتیتون میرم بالا می ناب رو و به همتون فک میکنم.

امشب اگه آتیش روشن کردین مراقب خودتون باشین.دوستتون دارم.

ترقه بزنید و شادی بکنید.

بوس به صورت ماهتون.


پانوشت:فهمیدم که امشب شب یلدا نیست و شب چهارشنبه سوری هست.

پانوشت ۲:محله ما هیچ کس ترقه نمیزنه.

پانوشت۳:الان که مستم دلم یه چیز گوشتی میخواد.دلم پیتزا میخواد،دلم سوسیس و سوجوک میخواد.

پانوشت۴:دوباره میام مینویسم.بوس به همتون

پانوشت ۵:هر بار چهارشنبه سوری میشه یاد فیلم The purge میفتم.

نظرات 6 + ارسال نظر
نخودچی پیچ پیچی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:11 ب.ظ

چهارشنبه سوریه نه شب یلدا.

چهارشنبه سوریه نه چهارشنبه لبنان یا چهارشنبه فلسطین

شراب سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:18 ب.ظ

معلومه شراب خوبی هست
یلدا نیست
چهارشنبه سوری هست

اسمت شرابه؟حتما فامیلت هم آبجو هست.هاهاها

هدی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:43 ب.ظ

ئه مگه بیست و دو بهمن نیست، من داشتم حاضر می شدم برم راهپیمایی.
مرگ بر ضد ولایت فقیه

خخخخخخخ

عه.
بوس هدی
دوستت دارم

قره بالا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:58 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

خواستم بگم یلدا نیس
دیدم خودتون نوشتین
چهارشنبه سوری تون مبارک

مرسی گل قشنگ و ناز و مهربون و دوست داشتنی

زمین گرد است سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:44 ب.ظ

بد حالت خرابه ریفیق

الان بهترم.رفتم آب زدم به صورتم و نشستم رو توالت بهتر شدم

ملیحه چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام حالتون خوبه؟ا پست قبلتون روخوندم و ااز طلاعاتی که دادید سپاسگزارم واقعاً فکرش رو هم نمی‌کردم این کارا انقدر مهم باشه.خودم همیشه عکس بچه هامو میزاشتم . جناب تراویس یه سوالی داشتم شاید یکم خصوصی باشه اگر دوست نداشتید وفضولی محسوب کردید جواب ندید،همسرتون از این شرایطی که امروز ایجادکردید اذیت نمیشه؟یعنی مانع کارتون نمیشه؟براجتی اجازه دارید هروقت خواستید مشروب بخورید؟

سلام ملیحه عزیز
اون کلیشه ذهنی که توی فیلمها و رسانه ها نشون داده میشه که فردی که مشروب میخوره،بلند آروغ میزنه و تلوتلو میخوره و داد و هوار راه میندازه و دعوا میکنه و یا آویزون زن ها میشه و غیر قابل کنترل میشه رو از ذهنتون خارج بکنید.
من یا آبجو میخورم یا شراب،که هر دو از مام زمین به ما رسیده.این دو نوشیدنی رو هر چقدر بخوری حالت رو بد نمیکنه.منم مقدار کمی میخورم.درست مثل وقتی که یکی از اعضای خانواده واسه خودش نسکافه یا هات چاکلت یا چایی درست بکنه و بخوره و بقیه باهاش نخورن.دقیقا به همون شکل هست.بعد از اون هم تغییر خاصی که بخواد ناراحتش بکنه نمیکنم.
به همین سادگی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد