تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تلخ ترین گریه‌هایی که بر روی گورها ریخته شده است بخاطر کلمات گفته نشده و کارهای انجام نشده است.

من مثل یه ناظم دقیقا حواسم به همه شما خواننده های عزیزم هست.

مورد اول:رها چهار روزه کامنت برام نزاشتی؟چرا آخر سالی این قدر سرت شلوغه؟پس کی قراره به خودت برسی‌

مورد دوم:وجدان بیدار هیچ خبری ازش نیست و الان تقریبا ۳ هفته میشه که غیبت زده.

مورد سوم:رضوان عزیز تو هم چند روزی هست که کم پیدا شدی.

مورد چهارم:قره بالای قشنگم،تو شبها خیلی بد میخوابی و روزها بی حوصله و ناراحتی.مراقب سلامتی روحی ات خیلی بیشتر از این ها باش.

مورد پنجم:دکتر غمگین رفتی شهرتون ظاهرا خیلی داره بهت خوش میگذره یا برعکسش.یا این که روی سر خودت هزار تا کار ریختی؟

مورد ششم:همین.بوس

نظرات 7 + ارسال نظر
دکتر غ چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:07 ق.ظ

سلام بله خیلی داره خوش می‌گذره و البته کار خیلی زیاده . مدیریت وبلاگستان را دربست به تو می‌سپاریم تراویس.

نه خودت باید باشی

سلام چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:14 ق.ظ

با درود
این روزها همه مشغول خرید و تمیزی و کار هستند
با خودرو که بیرون بیایی
ترافیک آدم را خفه می کند
از مازندران دو ساعت و نیم طول کشید تا به همت رسیدم
از همت تا منزل بیست کیلومتر راه سه ساعت طول کشید

یا پیغمبر
آدم دیوونه میشه

قره بالا چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:24 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

رضوان نازنینم خیلی کم پیدا شده، ناراحتم که نیس
مرسی که به فکر منم هستین

بوس

رضوان چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:25 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

سلام بر جمع دوستان تان در این وبلاگ.خانه تکانی در روزهای باقیمانده،گردهمایی با خانواده سوگوار سالیانه،نگه داری نوه دوست داشتنی ،دریافت نتایج وجواب آزمایشگاهی ،ویزیت پزشکان اوقات مرا پر کرده ،خواننده خاموش هستم،نظرات خوب دوستان تان را خوانده ام.دعا کنید این روزا بهتر بگذره.

ایشالا سلامت و خوش باشی
ممنون از لطف و محبت شما رضوان عزیز

هدی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:33 ق.ظ

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87:Robert_de_niro_13.jpg


دوستان فکر کنم تراویس این شکلیه.
یعنی من که تصورم همینه.

نه.گفتم که سرچ بکن کاوه خداشناس تو گوگل.اون عکس سلفی جلو آینه اش خیلی شبیه من هست

Lily-rose چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:15 ب.ظ http://Lily-rose.blogfa.com

اینکه رابرت ف.ا.کینگ دنیرو هستش

کاوه خدا شناس که قیافه ی مقبولی داره

من فکر می کردم که شبیه به کاکرو یوگا،توی فوتبالیست ها هستی

نوکرتم بانو

رها چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام‌تراویس
مرسی که به یادم بودی
ولی با وجود اینکه خوشم مویومد ازت فک‌ نکنم دیگه کامنت بذارم برات به خاطر اختلاف عقیده زیادمون
نمونه ش پست بعدت، من عاشق بچه هام و رابطه‌م هم باهاشون عالیه و هرجایی برم بچه‌ها دورم جمع میشن، عاشق ایرانم و ازونایی هستم که به قول خودت چراغم در این خانه میسوزد، اینجا ریشه در خاکم
ولی با اون کلیپ تنها حسی که بهم دست میده خشم فراوونه و غصه، کمترین موردش به خاطر استفاده ابزاری، تجاوز به حقوق کودک و کودک آزاری و هزارتا چیز دیگه که میدونی
خوب باشی مواظب خودت باش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد