تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خدایا به تو پناه می‌برم از خواستن آنچه به آن علم ندارم

امروز دو بار و به فاصله چند ساعت دو زن دیدم توی شیراز که نه تنها موهاشون بیرون بود،بلکه به طور واضح و کامل پستون های بزرگشون معلوم بود.خوشگل و جوون هم بودن،در واقع خیلی خوشگل بودن.بعضی ها میگن که مردانی که با دیدن موی زن تحریک میشن روانی و بیمار هستن و باید خودشون رو به دکتر نشون بدن.ولی این چیزی که من دیدم،پستون واقعی بود.همین جوری پستون لخت اومده بودن بیرون.باور بکنید،به جان خودم،یه نون گرم بیارین روش دست بزارم و قسم بخورم بهش.این قدر تحریک شدم با دیدن این دو صحنه که بار دوم آبم داشت خود به خود میومد.به خدا راست میگم.کور بشم اگه دروغ بگم.فکر کنم حتی پیش آبم هم اومد و شرتم خیس شد.این قدر حالم بد شد که سر خر رو کج کردم و اومدم خونه و یه جق مفصل کلاسیک زدم تا راحت شدم.

خدا بخیر بکنه تابستون رو،با این وضعیت نمیشه رفت بیرون کار کرد.چطور وقتی یه زن پستون های سفید مثل برفش رو انداخته بیرون و خودش هم مثل پنجه آفتاب هست نگاهش نکرد.چطور میشه آدمی خودش رو کنترل بکنه.خدایا به خودت پناه میبرم.


پانوشت:حقیقتا یه بار کمه زدن،این قدر توی ذهنم رفته که بازم میخوام بزنم با اجازه بزرگترای جمع

نظرات 16 + ارسال نظر
خانوم ف چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:32 ب.ظ


وای خدا از دست تو

.



برادرم نگاهت .‌‌

به خدا قسم من هیز نیستم

ملیحه چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:44 ب.ظ

حق داری جناب تراویس ،کاش خانوما فکر کنن اونی که داره تحریک میشه وشاید هم همسر نداره وجایی برای تخلیه ی خودش نداره برادر خودشون وپاره ی تن خودشونه.

اگه فکر کنن منم داداش و برادرشون هستم میدن یه کم ممه بخورم؟؟

دریای طوفانی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:54 ب.ظ

ببخشید خانومت مگه نبود که توجق زدی؟
شایدم به یاد اون دوتا خانوم؟
گاهی فکر میکنم اصلا سکس با خانومت رو دوست نداری که حق میزنی؟
اگر مجرد بودی حالا جق زدنت قابل قبول تر بود

نخودچی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:03 ب.ظ

خوب قدیم پس چیکار می کردن؟ خارجیا چیکار می کنند؟ والا من با حجابم ولی اینقدر آقایون اذیتم می کنند و با احساس و روانم با صبوری بازی می کنند که میخوام با چوب بیوفتم دنبالشون. اصلا برای اینکه زن و مرد در کنار هم با آرامش زندگی کنند دقیقا باید هر دو طرف چیکار کنند؟ من هم دانشگاهیم فقط تلفنی باهام حرف زد بهم حرفای مثبت هجده زد چون پروژه ام پیشش گیر بود. من اون سال بزور کارمو جمع کردم بعد دو سال همین اواخر بهم باز زنگ زد گفت بیا با هم کار کنیم فکر کردم دیگه مثل قبل رفتار نمی کنه خودمم دلم خواست با ارشدم کار کنم بعد یک ماه بازی دادن گفت من دلم س ک س میخواد. کاری که نصفشو انجام دادم گفت دیگه ادامه نمیدمو رفت. داده همم گرفت. قبول کن آقایون باید خیلی رو خودشون کار کنند.

حالا کرد تو کون گردت نخودچی یا نه؟؟

ملیحه چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:05 ب.ظ

خدا نکشتت،نه نمیدادن بنده خدا .شایدم بعضی هاتون بدن ولی با پول.اونا فقط نمایش دادن بلدن ،اونا فقط حشری کردن مردان رو بلدن قسم میخورم توی روابطشون با همسراشونم دچار مشکلن یعنی حتی نمیتونن شوهراشونو راضی نگهدارن چه برسه به شما ها که با دیدنشون تحریک میشید

هیچی پس.بیچاره از من.بیچاره از دل من

نخودچی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:19 ب.ظ

میگم اصلا ندیدتم. بعد تو میگی سینه دیدی؟

سینه میخوای نشونم بدی؟نخودچی مگه سینه داره؟

هدی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:27 ب.ظ

تو هنوز بعد این همه کهنه کاری، نمی دونی اون چیزی که از دور می بینی، اون نیست.
دیگه خانوما باید بدونند من چی میگم.

دست رو دلم نزار.
چیزی که دیدم نه اسفنج بود و نه پروتز.
۴ تا ممه نچرال و سربالا و سفید.روی یکیشون هم یه خال بود.
یادم نیار وگرنه میرم واسه دور سوم کف دستی

نخودچی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:38 ب.ظ

کور نشی اینقدر میزنی؟

میخواستم بشم تا حالا از کوری هم رد شده بود کارم.اینا افسانه هست هر کی زیاد بزنه چشماش ضعیف میشه.من از روزی که ۱۵ سالم بود تا الان که نزدیک ۴۰ سالم هست،زدم همیشه.
بزار اینو یه پست بکنم.

فاطمه چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:40 ب.ظ

چه پست چندش آور و ابلهانه ای.

ببخشید
بوس
دوستت دارم

نخودچی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:41 ب.ظ

داری کف دستی میزنی کامنتارو دیر تایید می کنی؟

از کجا فهمیدی لعنتی؟
هیچ وقت فکر نمیکردم با دیدن اسم نخودچی حشری بشم

هدی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:55 ب.ظ

تراویس پس اینطور که میگی، یعنی واقعا این مذهبی ها راست میگن؟ اینکه اگه زن حجاب نداشته باشه، مرد تحریک میشه. پس چرا این همه مرد میگن این حرفا چرته و زاییده ذهن منحرف مذهبی هاست. مثلا همین شوهر خودم مذهبی نیست میگه: اگه زنها با حیا باشند اگه حجاب هم نداشته باشند، رو مردا تاثیر نداره.
من انقدر این روزها ذهنم درگیره اینه که چی درسته و غلط که دیگه رد دادم.

این خودش واقعا به بحث گسترده هست.
منتهای مراتب من در این مورد خاص چهار تا ممه اورجینال از دو زن زیبا و فریبنده دیدم.واقعا میگم همه رو انداخته بودن بیرون.همه اش رو.
پس حق رو بهم بدین وگرنه ناراحت میشم و میرم دوباره میزنم.

خانوم ف چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:05 ب.ظ

یه چی دیگه اومدم بگم و برم
ایا این عادیه که با این پستت منم هورنی شدم یا خیر

هر چیزی بگی واسه من عادیه و قبول میکنم.
زدی یا نه؟؟

ملیحه چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:10 ب.ظ

،با همسرت باش،هیچ رابطه ای برات غیر از همسر خوشایند نمیشه حتی خودارضایی،بازهم خود دانی.نگی نصیحتت کردم

با کسای دیگه بخوام باشم هم نمیتونم.چون که No money no honey

بنفشه چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:36 ب.ظ

هرموقع بلاگ اسکای رو باز کردم یا تو پست گذاشته بودی یا این دورسین کسخله
بکشید بیرون دیگه اه

اونم خواهرمه.
تو هم خواهرمی.

مریم پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:09 ق.ظ

منم مثل خانوم ف

منم مثل تو و خانوم ف

امید پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:45 ق.ظ

دهنتون سرویس
هم تو هم ف هم مریم
منم راس کردم

منم که همیشه راستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد