تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر چه گویم عشق را شرح و بیان چون به عشق آیم خجل گردم از آن

عید اول:این سریال لیسانسه ها خیلی خیلی قشنگه،خوشم میاد.این هومن شکیبا که نقش حبیب رو بازی میکنه خیلی خوب بازی میکنه.یه سکانسی هم توش بود که باید خیلی سریال باز باشی تا متوجه اش بشی.یه سریالی بود به اسم شمعدونی که توش یه پسری بود متصدی آسانسور بود و عاشق یه دختری شده بود که رویا میرعلمی هنرپیشه اش بود.اینا تو اون سریال نفهمیدم که با هم ازدواج کردن یا نه؟بعد توی این سریال دوباره اتفاقی به هم برخوردن و پسره بهش گفت که منو میشناسی و دختره گفت نه و رفت.بعد تصویر فریز شد و همه متوقف شدن و پسره غم زده رفت دنبال کارش.خیلی قشنگ اینجا رو در آورده بودن و هنرمندانه.

عید دوم:هوا دوباره سرد شده،در واقع خیلی سرد شده

عید سوم:فیلم Her رو دوباره دیدم،قشنگ بود و احساس میکنم به واقعیت میپیونده یه روزی.فیلم "استهکلم" رو هم دیدم.خیلی خوشم نیومد.فیلم دیدن رو دوست دارم.

عید چهارم: همین.بوس.

نظرات 3 + ارسال نظر
جزر و مد پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:45 ق.ظ

من her رو دیدم و دوست نداشتم یعنی بیشتر برام ترسناکه این هوش مصنوعی، ارتباط نگرفتم

قشنگه ولی
هر چی خواکین فینیکس بازی بکنه من دوست دارم

دکتر غ پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:28 ق.ظ

Her خوب بود.

خوبی از خودته عزیز دلم

قره بالا پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:09 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

تو شمعدونی اون دوتا ازدواج کردن
شمعدونی خیلی بامزه بود
اونو ببینید

شمعدونی رو هم دیدم.
توی لیسانسه ها یه ادای دینی به شمعدونی کردن که خوشم اومد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد