تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آی چه کنم؟ وای چه کنم! کجا اونو پیدا کنم؟ کاشکی اونو میبستم…

یه چند تا چیز دیگه یادم رفت برای سال نو آرزو بکنم که الان میگم.

آرزوی اول:ایشالا همه بلاگفایی ها بیان بلاگ اسکای،ایشالا که اینایی هم تو بیان وبلاگ دارن بفهمن که عن خاصی نیستن و این قدر فاز نویسندگی برندارن و چس کنشون رو از برق بکشن.

آرزوی دوم:ایشالا که همه خاموش ها کامنت بزارن و روشن بشن.

آرزوی سوم:ایشالا که همه وبلاگ بنویسن و ما بریم بخونیم و نظر بدیم دور هم.

آرزوی چهارم:امیدوارم همه خواننده های خانم وبلاگ از سن ۱۸ سال تا ۱۱۸ سال اینو یه روزی بفهمن که من به همشون نظر دارم،و هر وقت بخوان با کسی درد و دل بکنن،حرف بزنن،وقتشون رو پز بکنن،شیطونی بکنن فقط و فقط به خودم مراجعه بکنن.

آرزوی پنجم:شما همه آرزو میکنید که من بچه دار بشم بلکه کمی آدم بشم،ولی اینو با قطعیت میگم بهتون که علیرغم این که پدر خوبی میشم بلکه بچه برام پل پیروزی میشه،چون متوجه شدم یه اکیپ ها و یه گروه از زنان هستن که فقط با بچه باید واردشون بشی.

آرزوی ششم:امیدوارم دیگه کسی بهم فحش نده توی وبلاگ،من فحش بدم،بهم میاد،نمک دارم،ولی بقیه بهم فحش ندن.

آرزوی هفتم:همین،بوس به خودتون،شوهراتون،پسرهای خواننده وبلاگ،مردهای سبیلو،زنها و همه.من همه رو میبوسم.

نظرات 25 + ارسال نظر
خانوم ف پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:20 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

وقتی خودت و چس میکنی و نمینویسی دلگیر میشم و بی انرژی ...

نوکر پدرت هستم
مینویسم گل نازم.

دکتر غ پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:26 ق.ظ

بیان و بلاگفا هیچ کدوم دوام نمیارن. خود بلاگ اسکای هم معلوم نیست تا کی باشه.

نکنه یهو نابودش بکنن؟

شومهان پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:43 ق.ظ

فقط برای تحقق آرزوی دوم‌ت!

بوس بزرگ.
من وبلاگت رو میخونم.خیلی بعضی وقتها غصه میخوری.فکر نکنی حواسم نیست بهم

ملیحه پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:40 ق.ظ

خواهشاً به خانمها نظر بدی نداشته باش بزار راحت باشیم برادر من

نمیتونم
به تو هم نظر دارم

مهناز پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:42 ق.ظ

سلام
آرزوی دومتون براورده شد

خدا رو شکر
خدا همه آرزوهام رو برآورده بکنه

مهناز پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:44 ق.ظ

آمیین

بوس
چرا بیداری؟؟

مهناز پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:48 ق.ظ

وبلاگ میخونم

بیا با هم چت کنیم

هدی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:52 ق.ظ

تراویس، ساعت وبلاگت رفته جلو

چطوری درستش کنم؟؟

ملیحه پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:05 ق.ظ

من زشت وبی ریخت وبدقیافه ام نظرت رو بردار،میهمان که به میزبان نظر نمیکنه برادر جان

همه خوشگل هستن.
خدا زیباست و ما بنده هاش همه زیبا هستیم
شما صاحب خونه ای گلم.

مهناز پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:09 ق.ظ

من یکم مسنم برای چت
باید اسمم رو بنویسم مهناز مسن

منم همچین جوون نیستم.
ضمنا هر چی مسن تر باشی دوست داشتنی تر هستی برام

هدی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:11 ق.ظ

نمی دونم ، فکر کنم تنظیمات خودکار بلاگ اسکای هست. اخه هر سال ساعتا می رفت جلو.

هیچی پس.تا آخر سال ساعتهاش خراب میمونه.
هدی دوستت دارم

ملیحه پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:14 ق.ظ

شوخی کردم ،ولی هیچوقت نگو به کسی نظری داری حتی به شوخی ،خانمها حتی ول ترینشون از اینکه کسی بهشون نظر داشته باشه حتی ندیده احساس امنیت نمیکنن،هرچند می‌دونم تو هم شوخی کردی

مرسی قشنگم
شوخی کردم
بوس بهت

هدی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:15 ق.ظ

ملیحه جان اشتباه گفتی، میزبان به میهمان.
البته باز با جوابی که تراویس داد کلا همه چی( چپ اندر قیچی) شد.

الان شما رو من نظر دارین؟
خوبه ببندم وبلاگ رو
من چشم و گوش بسته و هیچی ندیدم.منو اغفال نکنید

مهناز پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:17 ق.ظ

ممنون

ممنون از خودت
چی کار کنیم؟من منتظر جوابم

هدی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:20 ق.ظ

عکستو بذار تا ببینیمت. بعد معلوم میشه نظر داریم یا نه. باز نگو شبیه کاوه خداشناس ام.

شبیه شمرم تو سریال مختار

مهناز پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:21 ق.ظ

چت کردیم دیگه

ملیحه پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:24 ق.ظ

آخ ببخشید هدی جان ،الان رفتم دیدم حق با شماست شرمنده

هدی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:24 ق.ظ

من لِفت میدم از نظر داشتن.

بوس

حلما پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:27 ق.ظ

سلام نمیشه عکستون رو یک روز بزارید روی پروفایل وبلاگتون همه ببینن؟بعداز ۱روز پاک کنید

نه

حلما پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:43 ق.ظ

چه بد اخلاق.چی میشه مگه؟

بوس

حلما پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:45 ق.ظ

میتونم یه سوال بپرسم هنوز مهریه میدید؟میشه بگید دقیقا ماهی چقدر قسط بندی کردند براتون؟اینکه الان میگن اگر کسی تقاضای مهریه بکنه چون سکه خیلی گرون شده دستش به جایی بند نیست درسته آیا؟

بوس

رضوان پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:09 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

«کاشکی اونو می بستم»
«آهویی دارم خوشگله» را میگی؟
روحیه را شاد می کنه، خوندنش.
بگو چرا خیلی ها باتو شادند،چون به اونا روحیه میدی.
زحمتت نمیشه از هر شگردی برای فعال بودن ،بهره گرفتن؟
اصولا خستگی رو،خسته کردن ،هدفته؟
به هر خال موفق و شاد باشی.

این قدر دوستت دارم که حد و حساب نداره
شما چرا کامنت ها رو توی وبلاگت جواب نمیدی؟؟

قره بالا پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:08 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

چه عجب نوشتید
بلاگفا رسما قاطی کرده
باید کوچ کرد

بیا بلاگ اسکای گلم

حسین پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام تراویس
سال نو و بهار نو بر شما و خانواده محترم مبارک باد
من خاموش بودم یهویی روشن شدم و خاموش، میشم

چاکرتم سلطان
سال نو شما هم مبارک

مولین پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:06 ب.ظ

سال نو مبارک تراویس . هرچند سال خوبی نیس. حقوق مامعلما رو هم که نصفه نیمه ریختن خدا ازشون نگذره .۲۹ اسفند فقط۸ملیون بهمون دادن .با شوهرمم که قهرم . شوهرعمش هم مرد منم از لج ختمش نرفتم. ولی امیدوارم خودت وخواننده هات سال خوبی داشته باشین

آشتی کن با شوهرت
۸ تومن هم خوبه که،بقیه اش رو هم بعدا میریزن.
اگه دوست داشتی ایمیلی،شماره ای،آیدی تلگرامی،چیزی بده این روزهای عید با هم چت بکنیم و صحبت بکنیم.خوشحال میشم.
خدا رحمت بکنه شوهر عمه شوهرت رو.قهر خوب نیست.هم با شوهرت آشتی بکن هم با من دوست بشو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد