تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دیروز چه کوتاه،امروز چه طولانی،دیروز چه آروم و امروز چه طوفانی

خاطره بی رحم:میخوام تو این سال جدید هر روز حداقل یه پست بزارم.جوری که یا فیلتر بشه وبلاگم یا بشم ستاره وبلاگ اسکای.

خاطره بی رحم دوم:دیگه میخوام از این به بعد به همه شماره بدم و پیشنهاد دوستی بدم.دوره ریاضت تموم شد.امسال هم سال "رشد تولید" هست.باید با همه رفیق بشم.

خاطره بی رحم سوم:ترانه "همین ساعت" از مرتضی یراحی خیلی قشنگه،عاشقش شدم.

خاطره بی رحم چهارم:کسی نیومده شیراز از شما عزیزای دلم؟

خاطره بی رحم پنجم:اشتهام کم شده،اون ولع به غذا رو از دست دادم،قدر کفایت و کم و به اندازه قوت لایموتی غذا میخورم.

خاطره بی رحم ششم:میخوام برم کتاب"انسان در مسیر زندگی" رو بخونم.عزیز دل گفته هر انسانی که میخواد پدر و مادر بشه باید اینو بخونه.

خاطره بی رحم هفتم:همین.بوس.

نظرات 8 + ارسال نظر
ریسیو پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:59 ب.ظ

تراویس به فرزندخواندگی فکر نمی‌کنید؟

نه والا.فعلا امید داریم به حاملگی

رضوان پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:10 ب.ظ http://nachagh.blogsky.com

(خاطره پنجم)،غم انگیزه،اگر نیابی بخوری.و جای نگرانی‌ است اگر بیابی و نتوانی.
(خاطره ششم)،کتاب من و کودک من (دکتر جواد فیص)را هم بخرید وبخونید ،برای بعد تولد

حتما میخرمش رضوان دوست داشتنی

هدی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:22 ب.ظ

در باب خاطره بی رحم دوم: امسال، سال مهار تورم هم هستا.. ازون لحاظ چی؟؟

مهار تورم یعنی باید فقط بزنی تا اروم بشی
رشد تولید یعنی باید با همه رفیق بشی.
بوس

قره بالا پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:45 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

شما پست بذار ما هم بیایم کامنت بذاریم
کاش همه پدر و مادرا قبل بچه دار شدن یکم مطالعه میکردن

قربان محبتت

دکتر غ پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:36 ب.ظ

فکر کنم مهدی یراحی باشه اسمش. اینا چرا خاطره است وقتی هنوز رخ نداده؟

یعنی مرتضی نیست؟
واسه قشنگی گذاشتم خاطره

برنتین پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:18 ب.ظ

حالا یعنی یکی هم خر بشه بیاد شیراز
فرقی میکنه؟
بیا عامو
من همین هم اکنون شیرازم
کجا برسم خدمتت؟

حالا من یه چیزی گفتم

Nahid پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:43 ب.ظ

عزیزدلتون درست گفتن. کتاب انسان در مسیر زندگی از دکتر مجد کتاب جالبیه. خصوصیات مهمش بنظر من اولا خلاصه نویسی در حاشیه کتاب و دوم زبان طنزشه برای مثال. قلم دکتر مجد مثل خودتون بامزه و جذابه.

آره.خوندم فصل های بلوغ و جوانی اش.دوست داشتم.قشنگ و منطقی نوشته بود.لذت بردم

مهناز جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:36 ق.ظ

مرسی که گاهی فیلم و کتاب خوب معرفی می کنید

مرسی که به وبلاگ بنده حقیر سر میزنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد