تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تمام بیماری ها اگر به سرعت معالجه نشود،فرد مبتلا آینده خوبی نخواهد داشت.

یه نظریه دیگه هم وجود داره واسه سال جدید،این که واقعا دست از این لوده بازی ها و لاس زدن های خُنک و لوس بردارم و کمی سنگین و رنگین باشم،حرفهای قشنگ بزنم.من که قلم خوبی دارم طبق گفته خیلی از شما دوستان و تجربه زیستن زیادی داشته ام،بیام و قشنگ بنویسم،تجربیات خودم رو بگم،وبلاگ رو به محل و جایی برای حرف زدن های زیبا تبدیل بکنم.

بیام از کتاب هایی که خوندم،تجربیاتی که از سر گذروندم،زندگی روزمره ام،فیلمها و موسیقی بگم و بوس دادن و لاس زدن و دعواهای وبلاگی رو کنار بزارم.

اینم یه مدل دیگه هست.نمیدونم والا.تهش میخوام چیز بدی نگم ولی انگار نمیشه،لامصب همه روح و روان و تصمیمات و حرف ها و سخن های من برمیگرده به کیرم و مقدار منی و اسپرمی که توی بدنم هست،وقتی کیرم بخوابه و بدنم خالی از منی و اسپرم باشه آدم فرهیخته و مهربون و اندیشمندی هستم و وقتی کمی به قول معروف کمر پر بشه مثل خروسی که دنبال مرغ ها میفته همش یاوه میگم و دنبال لاس زدنم.

یه تصمیم دیگه هم گرفتم هر چند ماهی یک بار برم پیش همون روانشناس خوشگلم که خیلی دوستش دارم و خیلی قشنگ حرف میزنه.ولی نه با منظور و به قصد لاس زدن بلکه برای بهبود شخصیتم.

یه چیز دیگه هم که خیلی ذهنم رو درگیر کرده اینه که امسال برم دنبال یه کاری یا همین راننده اسنپ بودن رو عشقه؟؟آخه شیرازی ها لامصب پول نمیدن.الان قانون کار میگه باید ۸ و دویست،سیصد بدن به یه نفر،الان اینا عمرا این پول رو بدن.

خیلی حرف زدم،نمیدونم به رسم خودم بگم بوس یا نگم.

نظرات 4 + ارسال نظر
لمنا( همه چی عالیه) پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:38 ب.ظ

چقدر تصمیم خوب
مخصوصا اون مشاوره رفتن ات...
اینکه چطور بنویسی بسته به خودت داره و اگر این نوع نوشتن باعث تخلیه روانی ات میشه؛ اکی خیلی هم عالی

اما هر چقدر من واقعی ات رو تعالی بدی ( یکم کلیشه ای هست اما واقعا همینه ) قطعا اتفاق های خوبی برات پیش میاد به نظرم پتانسیل بالایی داری ... خودت خودت رو دست کم گرفتی...


به نظرم دنبال کار باش؛ من همکارم جدای از کار معمول ،فریلنسر هست و برای چند تا شرکت خارجی برنامه نویسی انجام میده....
اگر به مدت از این فضا دور شدی دوره های جهاد دانشگاهی خیلی کمکت می کنه...

حالا در کنارش هم اسنپ می‌تونه گزینه ای باشه ....

من مطمئنم خبرهای خوبی ازت می‌شنوم بزودی

چقدر قشنگ راهنمایی ام کردی
ممنونم ازت

ملیحه پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام کاملا با این پستت موافقم هروقت حالت اکی بود پست بزار،یعنی کارهای خاصت رو که کردی وبه آرامش رسیدی بیا در اینجا رو باز کن واز قلم خوبت برای نوشتن چیزهای خوب استفاده کن،من با خوندن آرشیوت میبینم که دایره ی اطلاعاتت بسیار وسیع هست واگر ذره ای شانس این آقازاده های احمق ما رو داشتی شاید الان یه جای خوب با یه موقعیت شغلی خیلی خوب مشغول کار بودی،غصه ی کارت رو هم نخور خدا بزرگه،اونی که نون میده دندون هم میده،ان شالله امسال یه کار مناسب تر برات پیدا میشه که دغدغه ی ذهنیت نباشه،هر لحظه خدارو کنارت تصور کن،اونوقت قوت قلب میگیری و همه چیز برات اسونتر میشه.من وقتی خیلی دلم میگیره وگریه میکنم خدارو صدا میزنم و میگم مگه مهربونتر ودلسوزتر از پدر و مادرم نیستی الان بیا وحالمو خوب کن،ببخشید سرت رو درد اوردم

هدی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:38 ب.ظ

اگه خودت دوس داری تغییر کنی، به نظرم وقتشه.
واسه شغل هم، دیگه خودت تجربه کار برای دیگران و داری، تجربه اسنپ رو هم داری، ببین کجا اعصابت ارومه و حال دلت خوبه.

مرسی عزیزم.لطف کردی.اره،فکرام رو میکنم

ملیحه پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:01 ب.ظ

باز از کجای پیام من ناراحت شدی جواب ندادی؟

خوشگل خودمی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد