تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زمانی که از سوی جمعی شریر تحسین شد گفت: ((بسیار می‌ترسم که خطایی از من سرزده باشد.))

گفته بودم که اسنپ بهم ۵ تومن اعتبار داده که قسطی خرید بکنم.یعنی تا سقف ۵ تومن هر چی میخوای بخر از فروشگاه های طرف قراردادش و یک چهارمش رو بده و بقیه رو توی سه قسط دیگه بده.خوب ۵ تومن حقیقتا پول زیادی نیست که بشه یخچال یا تلویزیون خرید،منم نیازی به این ها ندارم.چون واقعا خوشم نمیاد از زندگی خیلی پهن و گشاد و وسایل زیاد،الان یه خونه و زندگی و کلی وسیله توی تهرون،یه خونه زندگی هم توی شیراز،دوست دارم همه رو جمع کنم یه جا.ولی خوب اون قدری هم پولدار نیستم که راحت و بدون دغدغه بتونم برم یه چیزایی رو نقد بخرم،چون قسط و قرض هام زیاده.ایشالا امسال کمتر بشن.

القصه دیشب یه پلوپز خریدم از سایت ایران ناسیونال،مارکش چی بود؟ویداس بود،نه یادم اومد تولیپس.نمیدونم چرا اسم سایتش ایران ناسیونال بود ولی مارک پلوپز تولیپس بود.حالا گفتن بعد پونزدهم عید پلوپز رو ارسال میکنن.عزیز دل گفت یه پلوپز ۶ نفره بخر،ولی شش نفره نبود،منم ۸ نفره خریدم،و فهمیدم که مثلا پلوپز ۱.۸ لیتری میشه ۸ نفره.رفتم تو دیجی کالا که ببینم مردم چی نوشتن در موردش که متاسفانه مشابهش توی سایت نبود.حالا خریدم بالاخره.ایشالا خوب در بیاد.۴ تا قسط نزدیک ۴۰۰ تومنی میشه.

حالا یه کم دیگه که دستم پولی شد میخوام واسه عزیز دل یه عطر evidence ایوروشه بخرم.چند سال پیش یکی از نگین ظفر تهرون خریدم ۷۰۰ تومن،نمیدونم اصلا هنوزم چیزمیزای خارجی پیدا میشه تو بازار یا نه.البته توی شیراز هم یه بازار انقلابی هست همش لوازم آرایشی هست،یکی دو تا توش دیدم خیلی چیزای خارجی خوبی دارن.این اخلاقم مثل دختراست،خیلی عطر و لوازم آرایشی و کرم و ماسک و مراقبت پوست و مو دوست دارم.

این اسنپ اعتباری همه چی میفروشه،از لوازم ورزشی بگیر تا آرایشی و کفش و لباس،درسته ۵ تومن واسه خیلی ها پول مشروب و سیگارشون یا یه برنامه کس کردنشون هست ولی واسه من و امثال من خوبه.یه کیف دوشی،کراس بادی،کیف حمایل،نمیدونم اسم درستش چیه،چرم مشهد داره خیلی به دلم نشسته،اونم دوست دارم بخرم ولی گرونه لامصب،نزدیک ۵ تومن پولش هست.اسرافه،یه کیف ارزون تر میخرم.دیگه چی دوست دارم؟ماشین ظرفشویی دوست دارم،ولی اون گرونه.

نظرات 7 + ارسال نظر
خانوم ف پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:25 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

ایشالا دست و بالت باز بشه گل پسر

مرسی قشنگ ترین دختر وبلاگ نویس همه جهان و کهکشان راه شیری.

قره بالا پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:51 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

به سلامتی، مبارکتون باشه
ان شاء الله بقیه رو هم میخرید
مخصوصا ماشین ظرفشویی
پولاتون پربرکت

آره.اون گرونه.ولی ایشالا میخرم.یه کوچیک رومیزی اش کافیه برام
مرسی گلم

هدی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:48 ب.ظ

تراویس اگه پلوپز رو واسه خودتون، در حدِ دو، سه نفر می خوای توش پلو بپزی، ته دیگ میشه. فقط واسه هفت، هشت نفر خوبه.
عطر و ادکلن هم اگه از رایحه اش مطمئنی از دی جی کالا بخر، تو خیلی هاش آف هم زده.
واسه چرم مشهد هم تو آف هاش خرید کن که حتی تا 50درصد تو بعضی کاراش آف می خوره. مثلا همین بهمن و اسفند خیلییییی آف زده بود.
ظرفشویی هم خیلی دنگ و فنگ داره، باید ظرف هارو تمیز کنی از خرده غذا و قابلمه که اگه بخوای بذاری بشوره قبلش باید یه اسکاچ هم بکشی.
خلاصه موفق باشی.

پلوپز یعنی در حد چهار نفر هم بپزم ته دیگ میشه؟یعنی میسوزه همش؟
مشکل من نقدینگی هست.قسط میتونم بدم ولی نقد نمیتونم بخرم

ترلان پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:11 ب.ظ

اویدنس برای۵۰ _۴۵ به بالا خوبه

پیشنهاد تو چیه؟؟

برنتین جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:43 ب.ظ

اسنپ به منه مسافرش هم ۳ تومن اعتبار خرید داد.
منم باهاش یه کارواش خریدم ۹ تومن
چهارتا قسط
اولیو که همون روز پرداختیدم
قرار شد تا ۲۸ اسفند دستم برسه
به پام هم نرسید
هر قسط هم نزدیک ۳ تومن
حالا اگه کارواشه رسید بهم
یبار به یاد پرایدت،وانتمو میشورم تراویس

آفرین بهت.
چه خرید خوبی کردی

زیتون چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:58 ب.ظ

اویدنس عطر مورد علاقه‌مه، تموم شده و اصلش و پیدا نمی‌کنم

منم دوست دارم
بیژن و سفیر هم یعنی ندارن؟؟

زیتون پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:44 ق.ظ

آخرین بار تابستون بود به یکی سپردم تهران برام پیدا کنه که گفت نیس،

منم امروز توی دیجی کالا نگاه کردم فیک بود.
ایشالا میری سفر خارج از اون جا میخری.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد