تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من کسی هستم که زمانی که وقت مردن برسد خواهد مرد، بنابراین اجازه بدهید به روشی که دوست دارم زندگی کنم.

امروز رفتم توی یه پارک ،حلیم و نون بربری خریدم و با عزیز دل نشستم و افطار کرد.پارک نزدیک یه مجتمع پزشکی به اسم پالادیوم بود.یادم از مجتمع تجاری پالادیوم تهرون افتاد.یادمه اون موقع ها که میرفتیم همه چی اون قدر گرون بود که مغز آدم سوت میکشید.من فقط از فودکورتش غذا میخریدم یا از هایپرش شامپو بدن و شامپو و بادی اسپلش و کرم و این چیزا میخریدم.نه اون قدر پول داشتم و نه اون قدر احمق بودم که بخوام لباس یا چیز دیگه ای بخرم از اونجا.مثلا اگه یه دست کت شلوار خوب تو میدون امام حسین یا باب همایون میخریدی ۴۰۰ تومن،توی پالادیوم ۴۰ میلیون تومن بود.اینا که میگم مال مثلا ۵ سال پیش یا بیشتر هست،مثلا یه کیف زنونه ۵ میلیون بود.خیلی پول بود اون موقع.ولی خوب جنس هاشون هم همه برند و خارجی بود.

حالا داشتم با خودم فکر میکردم وقتی توی مرودشت یه شهر کوچیک نزدیک شیراز یه مانتوی خیلی خیلی خیلی معمولی یک میلیون و دویست هزار تومان میدن،جنسای پالادیوم الان چه قیمتی شدن؟

نظرات 12 + ارسال نظر
برنتین پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:18 ب.ظ

مرودشت هم باید بدونی کجاش بری
تو پاساژ ملل تا شالبند میشینن به آدم
ولی تو کوچه حموم حاج عزیز ارزونتر میشه خرید
بعدشم
مرودشت کجاش کوچیکه؟
دومین شهر پر جمعیت استان فارسه

حاجی جایی هست تو بلد نباشی؟
بالاخره در قیاس با پاساژهای زعفرانیه و شهر تهران منظورم بود.

قره بالا پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:24 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

قبول باشه
اینورا اصلا حلیم پیدا نمیشه، با ذائقه مون هم جور نیس اصلا، نوش جونتون
5 تومن واسه کیف الانم برای من زیاده،چند سال پیش که دیگه هیچی
کیا از اونجور جاها می‌خرن؟
ماها فقط واسه تماشا اومدیم احتمالا

نمیدونم.دوست دارم بدونم الان قیمتها اونجا چطوره؟
طرفای شما نمیدونم کجاست.ولی این جا شیرازی ها هم بیشتر حلیم بادمجون دوست دارن.

برنتین پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام سالار
اول که حاجی عمته
بعدشم
یه عمری بین شیراز و تخت جمشید تو حرکت بودم.
بیشتر شهرهای فارس رو زندگی کردم.
یه چیزایی خیلی الکی گرونه
ملت میکوبن میرن گناوه مثلا
تا ارزون خرید کنن
درصورتی که اونجا و نخل تقی و دیلم و قشم و اینا
دوتا تخماشونم با قاشق میکنن توش
همین شیراز
سه راه طالقانی میشه لباس خرید خیلی ارزون
شیک و مجلسی
همونو برو تو پارامونت و پالادیوم و خلیج فارس بخر تا بهت بندازن

دمت گرم.یه چیز جدید یاد گرفتم ازت

ملیحه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:04 ق.ظ

والا منم رفتم از پاساژ خریدم وگرون انداختن بهم،جمعه ای رفتم عباس آباد جمعه بازاری که همیشه توی پاساژ پروانه بود دیدم عجب اشتباهی کردم میشه مانتو درست و درمون خرید ۷۰۰...پشت دستمو داغ کردم که دیگه غیر از همون جا برم جا دیگه خرید کنم،البته جمعه بازار که میگم فکرتون نره پیش این جمعه بازاری تو بیابون ای اطراف تهران،خیلی شیک وپرست سازماندهی شده بود

پاساژ پروانه رفتم.جمعه ها بود.اون موقع پر از ترکمن ها و روشنفکرها بود.و خیلی هم صفحه گرامافون و عتیقه میفروختن.بعدها دیگه همه چی آوردن.
من دست فروش های میدون آزادی رو هم دوست داشتم.یه بار هم رفتم حسن آباد،اونجا هم خوب بود
ولی جمعه بازار عباس آباد نرفتم

زهرا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:19 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

آقا سه راه طالقانی هم خیلی گرونه!
خیلیاشون عمده فروشن. تکی نمیفروشن.
لباس مجلسی هاشونم خیلییییی گرونه

سه راه طالقانی همین جاست که یه سرش میخوره به خیابون لطفعلی خان زند و یه سرش طالقانی هست و میره واسه بازار وکیل؟؟

مامان خانومی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:31 ق.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

پالادیوم الان باید میلیاردی چیزی بخری دیگه میلیونی چیزی پیدا نمیکنی

حدس میزدم

زهرا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:39 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

طالقانی میشه همون خیابونی که حمام وکیل هست. انتهاش میشه سه راه طالقانی.
من خیلی به آدرسا وارد نیستم
من زیاد شنیدم که اونور قیمتا مناسبه خیلی. ولی چندبار رفتم و هیچوقت موفقیت آمیز نبوده!!

آهان فهمیدم کجاست.
نه اتفاقا من دیروز اونجا بودم قیمت ها خوب بود.
قیمتهای دوشنبه بازار و چهارشنبه بازار ها که سمت معالی اباد و فرگاز هستن هم خوبه.

ملیحه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:00 ق.ظ

همون جمعه بازار پاساژ پروانه ست منتقل شده عباس ابادمن عاشقشم راضی ام ساعتها توش راه برم وفقط نگاه کنم ،اکثرفروشنده هاش خودشون تولید کننده ان

آفرین بهت

قره بالا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:55 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

من حلیم بادمجونم نخوردم ولی احتمالا باید خوشمزه باشه

قربانت

برنتین جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:39 ب.ظ

در پاسخ به زهرا خانم پیچک

سلام
سه راه طالقانی باید بری داخل اون بازارچه تودرتو
بررو خیابون که قیمت خون باباشونو میگیرن
اونجا تولیدی های لباس زیاد هستن و البته تک فروشی هم دارن.
قبلنا که در جمع متاهلین بودم بهترین لباسها رو از طالقانی میخریدیم.
الانم که اسیر شهر غریبم و از شیراز خیلی دوووووور

و اما مسالة
چندساله خواننده خاموش++وبلاگ شمام.

احسنت بهت.منم یادش گرفتم

زهرا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:16 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

برنتین
سلام
بازارچه ی تو در تو منظورت اون قسمتیه که بهش میگن بازار روز؟
من خیلی بهم گفتن طالقانی قیمت خوبه، ولی هیچوقت خرید موفق نداشتم. حس میکنم شاید من دارم جای اشتباه میرم!
یا مثلا جای خاصی از طالقانیه من گیج بازی درمیارم
حتی یه بار گفتم شاید من دارم طالقانی رو اشتباه میرم!! از یه مغازه دار پرسیدم اسم این خیابون طالقانیه؟ تا مطمئن بشم
فقط یه بار خیلی اتفاقی از یه مغازه واسه بچه خرید کردم قیمت و جنس عالی. دفعه ی بعدی که رفتم ولی قیمتاش خیلی گرون بود
خواننده ی خاموش وبلاگ من هستین؟ بابا حداقل یه کامنت بذارین بفهمم کی به کیه. این اواخر اینقدر پیام جدید گرفتم که خیلیاشونم گفتن مدتهاست میخونن منو، قشنگ دچار اضطراب شدم!!!!
به هر حال، خوشحالم از آشناییتون خواننده ی خاموش

خاموش شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:10 ب.ظ

دلم گرفته تراویس
توام هیچوقت طولانی و با حوصله جواب کامنت نمیدی الان‌موندم درد و دل بکنم یانه مهم نیست برات ؟

قربون دلت عزیزم
هر وقت دلت گرفت بیا واسه خودم حرف بزن
ایمیل بده،شماره بده،آیدی تلگرام یا اینستا بده یا همین جا کامنت بده،یا زیر یه پست دیگه کامنت بزار،با هم حرف بزنیم.
جای درستی اومدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد