تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق با همه ایرادات خود بسیار زیباست.

یک کتابی دارم میخونم به اسم "انسان در مسیر زندگی".این قدر این کتاب زیبا و صمیمی و قشنگ نوشته شده که آدم کیف میکنه.به نظر بنده حقیر هر پدر و مادری و ه شخصی که قصد داره پدر یا مادر بشه باید این کتاب رو بخونه.جدا میگم واقعا کتاب خوبی هست.

"انسان در مسیر زندگی".نوشته دکتر محمد مجد



 -------------

پانوشت:اصلا به نظر من هر کسی باید این کتاب رو بخونه،خیلی نکات خوبی داره.وقتایی که کتاب میخونم حواسم از توجه به مسائل دیگه پرت میشه و احساس میکنم آدم بهتری هستم.کتاب خوندن رو خیلی دوست دارم.

نظرات 12 + ارسال نظر
ملیحه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:03 ق.ظ

منم علاقه‌مند شدم بخونمش در اولین فرصت،ممنون که مارو هم ترغیب میکنی به کتاب خوندن کاری که من توش تنبل ترینم

کتاب قشنگیه
خسته نمیشی از خوندنش.
قربان محبتت

حلما جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:01 ق.ظ

میشه بپرسم برنامه ی زندگی پس از زندگی رو از شبکه ی ۴ساعت۵:۳۰ماه مبارک میبینی یا نه؟
نظرت چیه؟
البته اگر جواب سوالمو بدی؟
مثل همیشه میپیچونی!
راستی چرا میپیچونی؟
چرا جواب نمیدی؟
چرا؟
چرا؟
چراااااااا؟

یه قسمت قبلا دیدم.جدیدا ندیدم.
سوالاتت عجیب و خیلی خیلی شخصیه،حقیقتا اگر امکان پذیر بود بلاکت میکردم.
آخه تو چی کار مسائل خصوصی زندگی من داری،به اندازه کافی و شفاف خودم دارم همه چیز رو می نویسم.نیازی نیست این قدر سوالات خصوصی از زوایای پنهان زندگیم و روابطم بپرسی.
فکر نکن نمیفهمم که هر بار با یه اسم جدید کامنت میدی،یه زن،حلما،ملیحه و ... همشون خودتی.
بهتره بگی خودت دنبال چی هستی؟

رضوان جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:25 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

حالا جالبه بدونی من در سال ۶۸(مهر ماه)در کلاسی نشسته ام که دکتر محمد محد استاد آن بوده،ذکر خاطره اون کلاس هم اینکه فرمودند:« در مطب نشسته بودم ,مردی که نوبت داشت آمد ،یکساعت نشست به من نگاه کرد و من به او نگاه کردم و پاشد رفت ،پس بدانید با سکوت دیگران ،سکوت کردن, خود یه نوع درمان است).

چه جالب

رضوان جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:12 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

البته که خوش به حال شما که کتاب این روانکاو را دارید میخونید.از پرای نوشته هاش حتما آرامش به شما تقدیم میکند.مطب ایشان در تهران خیابان آرژانتین بود

مرسی عزیزم

مولین جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام ما هفته آینده میریم تهرانگردی. توصیه ی خاصی به ما دارین؟ خرید کجاش خوبه؟ به نظرت اگه بخوام یه دست مبل راحتی بخریم بهمون میندازن؟

این همه شهر قشنگ.تهرون هم شد جا آخه.توصیه خاصی ندارم گلم.خوش بگذره بهتون.
خرید هم بازار خوبه،هفت حوض خوبه،کوروش خوبه،صادقیه خوبه
شک نکن مبل که هیچ،هر چیزی از تهران بخری بهتون میندازن

هدی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:41 ب.ظ

پس واجب شد من هم بخونمش، هم به خاطر خودم، هم به خاطر پسرم.

آره.خیلی خوبه

قره بالا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:52 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

دوستان وبلاگی ماشالله همه فرهیخته ن،
این چند وقته انقدر کتاب معرفی شده نمیدونم از کجا شروع کنم
باز دم شما گرم از یه جایی شروع کردین

نوکرتم

قره بالا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:54 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

این جاهایی که گفتید در جواب مولین لباس و کیف و کفش هم داره؟
قیمتاش خوبه؟

آره.خیلی خوبن.

ملیحه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:12 ب.ظ

واقعا چجوری به نتیجه رسیدی حلما منم؟

هزار ساله دارم وبلاگ می نویسم.دیگه اگه نفهمم به هیچ دردی نمیخورم

خانوم ف جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:57 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

بعدا یه چکیده ای ازش تعریف کن ‌‌حس کتاب خوندن ندارم ...

کتاب داستانی نیست.
از بدو تولد تا پیری مشخصات هر دوره ای رو میگه و وظایفی که پدر و مادر بر گردن دارن و نحوه صحیح تربیت کودک
منتهای مراتب زبان کتاب و نوشتارش شیرین هست و خسته کننده نیست

ملیحه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:16 ب.ظ

موفق باشی،ولی اینبار رو اشتباه کردی.

دکتر غ شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:39 ق.ظ

به به چه عالی!

فدات عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد