تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مردم اسرارشان را با دوستان افشا نمی‌کنند، با بیگانگان در قطارها و قهوه خانه‌های گذری افشا می‌کنند.

نمیدونم همه اینجوری هستن یا من مشکل روانی دارم.وقتی ماشین به یه مشکلی میخوره،ذهنم خیلی درگیر میشه و به هم میریزم.

حالا فرمون کمی سفت شده و سر پیچ ها توش تق تق صدا میده و کمی میلرزه موقع حرکت.اصلا نمیدونم چرا اینجوریه،همین چند وقت پیش بردم تعمیرگاه و کلی خرجش کردم.اصلا پاک اعصابم رو به هم ریخته.نمیدونم چرا این قدر ناراحتم.

نظرات 14 + ارسال نظر
پورن‌دوست جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:10 ب.ظ

تنها نیستی، بد دردیه. مشکلات ماشینی، هم پروسه تعمیرش طول میکشه و هم پروسه آروم شدن اعصاب تو. تف تو همه چیز.

چه اسم زیبایی داری.دوستش دارم اسمت رو،عوضش نکنی یه وقت

زهرا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:18 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

منننننن
منم روانی ام
نه تنها ماشین، که هر چیزی خراب شه ذهنم میریزه به هم و تا درست نشه آرامش نمیگیرم .

منم مثل تو
خیلی اخلاق بدیه.حالا خراب باشه هم درست میشه،غصه نداره که.
همش میگم نکنه بچه دار بشیم واسه بچه هم اینجوری بشم،تا تب بکنه زندگیم به هم بریزه.
تو در مورد بچه هم اینجوری؟؟

زهرا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:31 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

ببین من میگم یه جور وسواسه. خودم حس میکنم برمیگرده به منظم بودن خودم. هر چیزی که از نظم و روتین معمول خارج میشه، مثلا ماشین خراب بشه، صدا بده، برف پاک کنش خوب کار نکنه، ... قشنگ می ریزم بهم.
در مورد بچه هم بله. امسال زیاد مریض شد. اوایل پاییز که تازه میرفت مهد و هر هفته مریض بود، هر بار تب یا آبریزش یا گرفتگی صدا یا کیپی بینی یا هر مشکلی من حالم بهم می ریخت. از شدت اضطراب و حال بد، تهوع میگرفتم.
اما الان بهترم. شاید چون به تجربه روند بیماری های معمولی در حد سرماخوردگی و آنفولانزا دستم اومده. اینکه دو سه روز تبه، بعد قطع میشه، بعد رو به بهبود میره، ...

پس منم مثل تو میشم
خدا بهم کمک بکنه.
من خیلی وسواس نیستم،سر این که باید برم حالا تو جاده بوشهر دنبال تعمیرگاه بگردم،همشون هم یه مشت آدم دزد و حیله گر هستن که الکی فقط پول میگیرن ناراحت میشم.کلی پول میگیرن ماشین بدتر هم میشه.وجدان ندارن این تعمیرکارها،نمیدونم چطور زندگی میکنن و این پولها رو میخورن.

قره بالا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:56 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

همه اینجورین
نگران نباشید

مرسی عزیزم

خانوم ف شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:32 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

کاش بشه عوضش کنی‌
همش امسال خرج کردی براش..

پول ندارم خوشگلم.وگرنه خودم از خدامه

نیکو شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:02 ق.ظ

غصه نخور‌خودت مهم تری.درست میشه
کاش یه تعمیر کار منصف پرس و جو کنی

باور کن هیچ کس توی این صنف منصف و درستکار نیست

دکتر غ شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:54 ق.ظ

عنوان مطلب خیلی خوبه.خیلی تفکر برانگیزه. چی باعث میشه ما رازها رو به غریبه‌ها بگیم؟نگرانی در مورد ابزار کار تا حدودیش طبیعیه مگر به دغدغه شبانه روزی آدم تبدیل بشه و همه وقت و انرژی صرف اون بشه. اون وقته که به سمت وسواس رفته. شاید واقعا زمانش رسیده که به کار دیگری فکرکنی. به کاری که بیشتر بهش به عنوان حرفه علاقه داری. با چند تا راننده قدیمی صحبت کن ببین چی میگن شاید راه حلی داشته باشن.

پول درست و حسابی نمیدن تو شیراز.الان گفتن که باید هشت و دویست،سیصد حداقل حقوق باشه،اینا خیلی بدن ۵ تومن.یک ماه،۳۱ روز تو سرما و گرما و صبح زود تا شب بری سرکار،آخر ماه بهت ۵ تومن بدن،خوب با ماشین خیلی راحت تر و سریع تر در میارم این پول رو.
در مورد اون قسمت وسواس هم درست گفتی،باید حواسم باشه،وسواس نشه.
یه روزی آرزوم بود واسم کامنت بزاری،خیلی خوشحالم که منو لایق میدونی و کامنت میزاری.

Nazi شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:03 ق.ظ

طبیعیه. چون یه خرج یهویی و خارج از برنامه میزاره روی دستت. ادم ذهنش درگیر میشه وناراحت. تهران اپارتمان داشتی؟

بله

وینک شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام به جای اینکه این همه راه بری جاده بوشهر،
بیا تعمیرگاه های زرقون، کاربلد و با انصاف

جدی میگی؟زرقون بهتره؟

وینک شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:59 ب.ظ

بله جدی میگم
وارد زرقون شدی، اول زرقون خیابون کارگر، پر از تعمیرگاه
از سمت شاهزاده قاسم هم بیای تعمیرگاه هست

از سمت شاهزاده قاسم بلد نیستم،از سمت شیراز میام.
الکی نگی جان خودت،فردا راه میفتم میرم سمت زرقون.نرم اونجا ببینم هیچی نیست یا همه جا تعطیله

دکتر غ یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:22 ق.ظ

اختیار دارین چه حرفیه ببخشید که باعث همچین تصوری شدم.

شوخی دارم میکنم گل قشنگ
تو خیلی خوب هستی

وینک یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:36 ق.ظ

به خدا الکی نمیگم
ولی نمی دونم تو این ایام هستن یا نه، الانم پرسیدم میگن بعضی ها هستن بعضی ها نیستن

پس میرم اونجا و ایشالا اوکی بشه ماشین و دعا میکنم برات

دزیره یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:22 ق.ظ https://desire7777.blogsky.com/

چه عنوان فوق العاده ای
تا حالا بهش فکر نکرده بودم خیلی عالی بود

ماشینا تبدیل به سرطان شدن چون پول نداریم مدلشو عوض کنیم یا خودشو عوض کنیم (خودمو میگم)قیمتا افسانه ای و مضحک خدایی کی فکر میکرد جک که همین چند سال پیش 60-70تومن همه میگفتن نمیرزه پیف پیف ماشین چینی و ... بشه یک میلیارد و خورده ای و براش صف بکشن!!!! فرسودگی و فرسودگی و هی وصله پینه از اینور به اونور ماشین منم همینه ماشالله سال گذشته بالای 6-7 بار در جاده موندیم

آخ آخ،گل گفتی خداییش
چند سال دیگه چه افتضاحی میخواد بشه
ماشین چینی ها رو بگو.هنوزم مردم میگن افتضاحن،ولی واسه خریدش صف میکشن.

زیتون چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:52 ب.ظ

ماشین منم همینطوریه، الان هی جوش میاره،

هی باید خرجشون بکنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد