تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر باخت مقدمه ای برای پیروزیه. بعدها می‌فهمی که آدم هیچوقت، از بردن چیزی یاد نمیگیره!

فیلم "برادران لیلا" رو دیدم.فیلم تلخی بود که فقط سیاه نمایی کرده بود توش و هیچ چیز زیبایی نداشت.یه چیزایی رو خیلی خیلی بطرگ کرده بود و یه چیزایی که اصلا غیر واقعی بودن در فیلم آورده بود.در هر صورت این فیلم کاملا آبروریزی بوده و نباید میزاشتن بره جشنواره.آبروی ایران و ایرانی رو برده.هر کس هم بگه واقعیت جامعه و بیان کرده من فحشش میدم.حالم رو بد کرد فیلمش از بس که تخمی بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
ماهی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:30 ب.ظ

من هنوز ندیدمش، اما آره منم خوشم نمیاد اینجور فیلما رو که می‌فرستن جشنواره. خارجیام خوششون میاد بدبختی ماها رو ببینن سوژه ترحم‌شون و خودبزرگ‌پنداری شون جور میشه!

آخه یه سری دروغ تو فیلم میزارن که هیچ آدمی باور نمیکنه.همش سیاه نمایی و بزرگ نمایی و دعوا.این قدر تو این فیلم داد زدن سر هم و دعوا کردن که حالم بد شد و استرس گرفتم

قره بالا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:55 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

من ندیدمش، علاقه ای هم ندارم ببینم، هرجا رو نگاه میکنم میبینم درمورد این فیلم دارن حرف میزنن،
تا حالا هم تجربه ثابت کرده هر فیلمی از ایران جایزه برده فقط بدبختیا رو نشون دادن و به شدت سیاه نمایی کردن (حالا درسته ایران منبع بدبختیه ولی اینجوری هم یکم نامردیه)

خیلی تخمیه.اصلا نبین

نیکو شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:01 ق.ظ

خوب شد گفتی
من تحریم می کنم و نمی بینمش
اون فیلمهایی که پست بعد گذاشتی چقدر خاطره انگیزن

آره.نبین.اگر فن نویدمحمدزاده هستی یا پیمان معادی رو دوست داری و همه فیلمهاشون رو دیدی،اینو ببین.ولی اگه اونجوری نیستی،اصلا نبین،استرس بهت میده

سالومه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:27 ق.ظ

فیلم بدی نیست. اینکه سعی میکنه قداست پدر خانواده رو بشکونه جالبه ، یجورایی طعنه میزنه به احترام کورکورانه ایه که توی فرهنگ ما به صورت دیفالت برای والدین وجود داره
تیم بازیگری و فیلمنامه هم خوب بود روند داستان هم ادم رو خسته نمیکرد . در کل دیدنش خالی از لطف نیست.من و تا حد زیادی یاد متری شیش و نیم انداخت . حرف زدن از مشکلات اجتماعی همیشه جرئت زیادی میطلبیده البته که اغراق نمایی رو به وضوح میشه دید که ناشی از شیطنت کارگردانه تا مخاطب رو وادار کنه تا نهایت فیلم همراهش باشه

یه چیزاییش مثل برخورد سکورتی ها باکارگرها،یا نحوه تعطیل شدن کارخانه یا اون رسم عجیب بزرگ فامیل یا نحوه خروج اون برادره از کشور کاملا غیرواقعی و مسخره بود.بقیه فیلم هم مثل دخترنخواستن و بی احترامی به لیلا و اون خونه و وضعیت مالیشون سیاه نمایی بود.
من دوست نداشتم حقیقتش.بله خیلی شبیه متری شیش و نیم و مغزهای کوچک زنگ زده و ابد و یک روز بود.اینا همشون یه تیم هستن ظاهرا از هنرپیشه ها و کارگردان ها و عواملی مشترک که یه فرمول سیاه نمایی و فیلمهای بدبختی میسازن و علی الظاهر که خوب هم گرفته براشون

مهدبه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:01 ق.ظ

خب به من فحش بده اشکالی نداره
اکا برای هر قسمتش میتونم برات نمونه واقعی بیارم


مورد بعدی اینه ک قبول کردن فیلم های از کشورهایی مثل ایران در جشنواره های خارجی فقط به خاطر همینه ک نشون بدن دولت و مردمش چقدر بدبختن
یا کلا نشون بدن ک اون کشور این شکلیه ها

فیلم ها به جشنواره ها معرفی میشن و اون جشنواره بر اساس سیاست های که داره قبول یا رد میکنه
و قطعا خیلی از این سیاست ها، سیاسی و بستگی به اوضاع جهان داره
و هر چه قدر ما رو زشت تر و بدبخت تر نشون بدن براشون بهتره

خب اینکه برجام ما رو چقدر بدبخت تر کرد برکسی پوشیده نیست اما سیاست خارجی کسور ما اینه ک نشون بده
کک ماهم نگزید
و به همین علت هم اکران نشد
اما خارحی ها خوشحال میشن ک ما بدبخت تر شدیم

هیچ فیلم ایرانی ای در خارج از کشور از این قاعده مستثنی نیست

بوس عزیزم.بوس.
تو درست میگی.

دزیره یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:12 ق.ظ https://desire7777.blogsky.com/

به منم میتونیین فحش بدین
واقعیت جامعه ما همینقدر سیاهه و قربانی شدن بچه ها بخاطر عقده های والدین هم یک واقعیته اقتصادمون که دیگه نگو دقیقا حال اون روزها رو درک میکنم در واقع هنوزم در هون حالیم با دلاری که هر لحظه قیمت جدیدی داره !!!!! سیاه نمایی نیست عین واقعیته اتفاقا
فیلمیی روکه مثال زدین مال روزهای بهتر یبودن از اونجایی که به سمت قهقراییم طبیعیه که فیلما هم وقتی واقع گرایانه میشن سیاه باشن
و یک سوال چرا حالتون روو بد کرده؟ حال منم بد کرد چرا؟ چون یک چیزی رو در وجودمون لمس کرد دیگه من اصلا نمیخوام از این فیلم دفاع کنم ها ولی واقعیته
فیلم محبوبم از این فیلمساز ابد و یک روزه که بارها و بارها دیدمش این فیلمو دوباره نمیبینم ولی بازم میگم خیلی واقعی بود
اماده پذیرفتن فحشم

اولا من به تو فقط بوس میدم.
دوما وقتی داری منطقی حرف میزنی جوابی ندارم.
سوما خیلی زیاد و رک نباید یه چیزایی رو گفت،یه کمی پرده پوشی و در لفافه بهتره به نظر من
حالا یه کلیپ دیدم،عین همین فیلم و دیالوگ ها رو قبلا خود کارگردان توی یه فیلم دیگه به اسم مراسم آورده.

آیدا سبزاندیش یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:00 ب.ظ http://sabzandish3000.blogfa.com

خداییش فیلم برادران لیلا رو بردند جشنواره بین المللی؟؟؟؟ وای آبرومون میره که! راستش یه کم غیر واقعی بود اخه یعنی تا این حد یکی میاد ۴۰ تاااا سکه هدیه بده ؟؟؟؟ منم با دیدن این فیلم حالم بد شد احساس منفی پیدا کردم ته ته ته ته بدبختی ها بود. هر چند که خودم هم یک دوره ای ته بدبختی بودم.

اره بابا.مایه آبروریزی بود.
قربونت برم،هیچ وقت بدبخت نبودی،خیلی هم خوشبخت هستی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد