تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

رفتم به طبیب و گفتم از درد نهان گفتا: از غیر دوست بر بند زبان گفتم که: غذا؟ گفت: همین خون جگر گفتم: پرهیز؟ گفت: از هر دو جهان

این بیماری جدید کرونا،آنفولانزا یا سویه جدید حقیقتا خیلی هامون رو فلج کرد و از کار و زندگی انداخت و هر کس هم تا حالا نگرفته توی نوبته که بگیره و هر کس هم که گرفته دوباره و حتما مبتلا میشه.

اما دوست ندیده ام،دکتر غمگین، که امیدوارم خداى متعال چهار فرشته گماشته تا او را از پیش روى او و پشت سر او و طرف راست او و طرف چپ او محافظت نمایند و در امان خداى عز و جل نگه دارد و اگر همه خلایق از جنّ و انس براى آسیب رساندن به او کوشش کنند، موفق نخواهند شد،مطلبی در وبلاگ خودش نوشته و نصایحی کرده است که گذار از این بیماری رو آسون تر کرده است.این مطالب توسط پزشک متخصص حاذقی نوشته شده که خودش تجربه تلخ این بیماری رو داشته،پس کاملا قابل اطمینان هست و دستش رو میبوسم.

دکتر غمگین

https://lostinwonderland.blogsky.com/1402/01/04/post-25/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%b9%d9%84%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af

نظرات 2 + ارسال نظر
رضوان شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:55 ب.ظ http://nachagh.blogsky.com

خانم دکتر لطف کردند راهنمایی کردند.امیدوارم همه بیماران بهبود یابند.

ممنون

دکتر غ یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:11 ق.ظ

ممنونم از لطف همیشگیتون.همیشه تندرست و شاد باشین. این رو هم بگم که تخصص من ربطی به بیماریهای عفونی نداره و اطلاعاتم در حد پزشک عمومیه و در جایگاه نصیحت هم نیستم، فقط چیزایی که به نظرم مفید بود رو نوشتم.

شکسته نفسی تا کی بزرگوار؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد