تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بگذار اگر می خواهیم اشک بریزیم،اشک هایی از شادی بریزیم.

فیلم The two pope رو دیدم.اگر دنبال فیلم اکشن و پر هیاهو هستید این فیلم رو نبینید.حتی اگر دکبال یه فیلم آروم و خانوادگی هم هستین این فیلم رو نبینید.ولی بعضی ها هم هستن مثل من هر فیلم و سریالی در رابطه با مسیحیت ساخته بشه میبینن.به عنوان یه آدم آتئیست سخت طرفدار مذهب هستم و خودم هم نمیدونم چطو این حجم عظیم از تناقض رو توی قلبم جا داد.

فیلم داستان پاپ قبلی بندیکت شانزدهم و پاپ فعلی،پاپ فرانسیس هست.دو هنرپیشه خیلی خوب داره و تمامش گفتگو محور هست.در مورد چگونگی انتخاب پاپ فعلی و استعفای پاپ قبلی و تقریبا فیلمنامه براساس واقعیت هست.فضای واتیکان،باغ ها و نقاشی ها،لباس های زیبای کاردینال ها،دیالوگ های زیبا،سرگشتی و گنگ بودن انسانها در مواقع راز و نیاز همه و همه چیزهایی هستن که من دوست دارن و توی این فیلم بودن.یه سریالی هم هست به اسم  The young pope،دو فصل داره،فصل دومش قشنگ نیست.ولی فصل اولش رو من چهار یا پنج بار دیدم و خیلی باهاش اشک ریختم،جود لاو توش بازی میکنه و واقعا فیلم قشنگی هست.

دیگه فکر کنم ببینم چه فیلمهایی هست در مورد مسیحیت که من دیدم.یه فیلم دیگه هم بود ولی خیلی خشن و ناراحت کننده بود،مصائب مسیح نام داشت.قشنگ بود ولی جگرم خون شد،بازم میخواستم حرف بزنم ولی باید برم چون عزیز دل کارم داره.

همین.بوس.

نظرات 4 + ارسال نظر
جزر و مد یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:03 ق.ظ

منم خوشم اومد و اینکه کلا آنتونی هاپکینز دوست داشتنیه

عه.تو هم دیدی؟
آفرین بهت

قره بالا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:27 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

"به عنوان یه آدم آتئیست سخت طرفدار مذهب هستم"
هرچی بهش فکر میکنم به نتیجه ای نمیرسم

خودمم به هیچ نتیجه ای نرسیدم
بوس بابا

دزیره یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:13 ب.ظ https://desire7777.blogsky.com/

منم خیلی تصادفی این فیلم رو دیدم و بنظرم خیلی خاصه یه پیام های نهفته ای درش هست که نمیدونم یجورایی ادمو قلقلک میده

قشنگه.دوسش دارم.ارومه فیلمش و ارامش بخشه

دکتر غ یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:40 ب.ظ

فیلم two popes خیلی خوب بود با این که اولش گفتم حوصله سر بره.

آره خیلی قشنگ بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد