تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تو با این که مهربونی منو دست کم گرفتی منو قابل ندونستی رازتو به من نگفتی

از چه مردهایی بدم میاد؟

من گی نیستم که بخوام در مورد مردها نظر بدم ولی از چند گروه مرد بدم میاد.

از ریش پرفسوری ها،ریش های بدون سبیل مثل جیمزهتفیلدِ متالیکا،ریش های کس موشی ،اینایی که تیکه کوچیک ریش زیر لب دارن.واقعا چی فکر میکنن با خودشون؟مدل همه این ریش ها دهه ۷۰ و ۸۰ خورشیدی بود و تموم شد.کسی که هنوزم ریش پرفسوری و کس موشی داشته باشه به نظرم فریکی و کس خل هست.

از کوه نوردها،از طبیعت گردها،از تورلیدرها،از اینایی که به طور خیلی حرفه ای کوه نورد و طبیعت گرد و دوچرخه سوار هستن.اینا هم کس خل هستن.اخلاقای کیری دارن،باید بریم قله رو فتح کنیم،باید تا نوک قله بریم،فتح هر قله مثل فتح مشکلات زندگی هست،بشین بینیم بابا کس مشنگ،خدا قله و کوه رو آفریده که حیوانات برن توش زندگی بکنن نه توی یابو ازش بری بالا و فتحش بکنی.

از نتورک مارکتینگ ها و بازاریاب های شبکه ای،وراج و پرحرف و گنده گوز هستن و دست از سرت برنمیدارن.آدمهای بی وفا و دغل کاری هستن و از پشت بهت خنجر میزنن.

از هنری ها و کافه ای ها،از هر کسی که توی یه زمینه هنری و شغل هنری فعالیت داره،نویسنده ها،شعرا،موزیسین ها،هنرپیشه ها،کارگردان ها،اکثریت قریب به اتفاقشون دخترباز و از اینان که زنا و دخترا رو میمالونن و گرایشات عجیب و غریب و پدوفیل طوری دارن.

از بنگاه دارا و موبایل فروش ها و طلا فروش ها.تا ته میکنن تو پاچه آدم بدون این که زحمتی کشیده باشن.نشستن همین طوری پشت میز و از جهل ملت استفاده میونن و تا دسته فرو میکنن.

همین.بوس.

نظرات 14 + ارسال نظر
رضوان یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:28 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

من از آدمایی بدم میاد که جسارت فضولی کردن ،دارند،یعنی حیا نمی کنند ،فضولی کنند.(توبخش, بیمار روانی، در پاسخ به دانشجویی گفت:،نمیخوام به این سوآل جواب بدم(گفتم ،حریم پایید به دیگران میگه «به توچه؟!» ).

خانوم ف یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:08 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

حالا از چه زن هایی بدت میاد ؟!

خیلی زیادن.

همه چی عالیه یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:46 ق.ظ

وای منم دقیقا
به علاوه آنهایی که صرفا به واسطه مذکربودن ادای قیم در میارن یعنی که خیییلی مرد هستن...در واقع از هر موجودی ضعیف و ذلیل هستن ....
بعد اونهایی که شلواراشون داره از تنشون میفته ... اصلا یه وضعی....
یک گروه دیگه مرد و زن نداره ،صرفا به واسطه مد لباسی که هییکلشون رو داغون تر می کنه بر تن می کنند.بابا آخه یه کوچولو تو آینه نگاه کن ببین لباس کجای اندام و جوارح ات قرار گرفته

خیلی زیاد هستند الان باید برم

آهان این اقایونی که فاز روشنفکری عظیمی دارن و دو صفحه کتاب می خونن اون هم از نوع فمنیستی بعد چند تا خانم می یابن ، شروع می کنن به نظریه پردازی ...
بازم هست ها

بوس بابا.منتظر کامنتات هستم خوجل خانم

قره بالا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:21 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

در تلاشم آدم ها رو قضاوت نکنم ولی واقعا کوهنورد ها رو درک نمیکنم
وقتی میرسن قله با خودشون نمیگن خب که چی؟
شما خودت هنرمندی، به خودتون فحش ندین که دیگه

کس خل هستن دیگه.
ولی این خب که چی رو من باید از توی ذهن تو پاک کنم.قربونت برم
من هنرمندم؟؟نه بابا،من هیچی نیستم

حالا بماند یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:20 ق.ظ

به ریش پروفسوری چیکار داری. من با هر پسری دوست میشم. زورش می کنم ریش پروفسوری بذاره. باهاشون بهم هم میزنم هنوز ریشه رو دارند. یعنی تا وقتی که ریششون پروفسوریه به یاد من هستند و امید دارند که برگردم.

بعد میگن مردها فتیش های عجیب و غریب دارن.بیچاره ها رو مجبور میکنی ریش بزی بزارن،بعد باهاشون کات میکنی،بعد پیگیری که هنوز ریش بزی دارن یا ندارن؟؟یا خودِ خدا

برنتین یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:09 ب.ظ

چه خوبه که من داخل این آیتمها نیستم
چون از منم بدت میومد...
من
ماجراجو هستم
جسورانه به دنبال هدف
دنبال خطر کردن
دنبال چالش
مصمم در تلاش
بیشتر جدی هستم
اما نیشم همیشه تا بناگوش بازه
عاشق شر و ور گفتن
یبار یه خانومه تو خیابون ازم پرسید
بانک ملت کجاست؟
گفتم روبروی شما اون سمت خیابون
گفت یعنی باید برم اون سمت خیابون؟
گفتم خیر،صدا بزنید بانکه میاد این سمت خدمتتون
اینو گفتم که بگم آدم مزخرفی هستم.
عاشق کمک کردن به خلق الله هستم
منتها به روش خودم
خلاصه خوبه من تو این گزینه های شما نیستم مش تراویس

شما سلطانی داداش.

بی تا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:50 ب.ظ

برای خانمها رو هم بنویسید بی صبرانه منتظریم

بنویسم که بیایین فحش بدین؟شما که مثل مردها با جنبه نیستین میایین فحش میدین

بی تا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:32 ب.ظ

قول میدم فحش ندیم

قول میدی دیگه؟؟

مینا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:26 ب.ظ

اوف شما چقدر جذابی آقای برنتین
من اگه یکی تو خیابون بگه «نه صدا بزن بانکه خودش میاد خدمتتون» غش می‌کنم از خنده
Blushing

بی تا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:37 ب.ظ

قول دادم بوخدا

الکی میگی

حالا بماند یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:54 ب.ظ

هر جا دیدی کسی ریش بزی گذاشته فکر کن شاید دوست پسر من بوده.

اگه منم ریش بزی بزارم شانسی دارم؟

هدیه یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:27 ب.ظ http://6bahman.blogfa.com

کل مردها رو شامل نمی شد آیا ؟؟؟
با کارگردان ها موافق نیستم حداقل یه درجه یک و سلامتش استادم بوده و به شدت پایبند و کار درست
بقیه رو هستم مخصوصاااااا بازار یاب ها و این نتورک مارکتینگ مزخرففففففف
زن هو رو هم‌بنویسید جالب میشه

چشم

ریسیو یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:44 ب.ظ

کوهنوردا خیلی خوبن. چون کوه رفتن سخته. کاری به سودمند بودن یا معقول بودنش ندارم اما نندازشون تو یه دسته با طبیعت‌گردهایی که فقط لباساشون جوره و تا لب رود میرن. ممنون. :گل و قلب و شیرینی

چشم گلم

دخترک دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:02 ق.ظ

من احساس میکنم از همه بدم میاد
یعنی نه که همه ها.. از یکسری آدما بای دیفالت بدم میاد ولی از یکسری ها هم خوشم میاد ولی مدت طولانی چند ساعته تو یک فضا نمیتونم تحملشون کنم میرن رو مخم. بخاطرهمین همیشه فاصله مو حفظ میکنم با آدما

خیلی ها اینجوری هستن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد