تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی افسانه ایست کز لب شوریده مغزی گفته آید,سر به سر خشم و خروش و غورش و غوغا, لیک بی معنا.

تظلم اول:نمیدونم چرا خواننده های وبلاگ و کسایی که نظر میزارن کم شده،همتون رفتین عید دیدنی و مسافرت و دارین عیدی جمع میکنید.شیطون هستین دیگه.

تظلم دوم:چرا تقریبا همه خواننده های وبلاگ به من میگن که آدم ترسناکی هستی؟کجای من ترسناکه؟من جوجه ام.من موش موشی هستم.

تظلم سوم:یه بار با یه دختری دوست بودم،مجسمه خرگوش گچی بهم هدیه داد و گفت این شبیه تو هست،منم خیلی ناراحت شدم.ولی واقعا دلیلی نداشت ناراحت بشم.خرگوش رو انداختم توی یه سطل زباله حوالی گیشا.

تظلم چهارم:

نظرات 10 + ارسال نظر
رضوان یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:06 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

سلام.هشیار و بیدار باشی،ترسناک تلقی میشی.شاید بلدی مچ بگیری.انعکاس دادن هنر توست.

خیلی قشنگ مینویسی والا.
دوست دارم کامنت ها و وبلاگت رو و همه چیز در رابطه با تو رو.

خانوم ف یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:05 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

چرا انداختی دور واقعا .
شاید با عشق و علاقه خریده بود
شاید وقت و ذوق گذاشته بود برای خریدنش

جوان بودم.به غرورم بر خورده بود منو تشبیه به خرگوش کرده بود.
الان ولی کسی مجسمه خر هم بخره واسم و بگه اینو ببینم یاد تو میفتم،خوشحال میشم

خانوم ف یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:17 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

یه صندلی داغ بزار ببین کامنت هات عین قرقی میره بالا

پست جنجالی نذاشتی اخه چند وقته ..

صندلی داغ بزارم؟کسی کامنت هم میزاره؟

قره بالا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:18 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

والا من تا حالا از شما ترسناک بودنی ندیدم
یکم فقط زیادی باهوشید، همین
میخونمتون ولی واقعا نظری نداشتم واسه چندتا پست اخیر، چیزی ننوشتم
تظلم چهارم؟

باهوش؟؟نه بابا.هیچی نیستم.فقط دوست دارم تلویزیون نگاه کنم.
خدا رو شکر از من نمیترسی.
همین.بوس

نیکو یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:44 ب.ظ

من خیلی دوست دارم ظر بیشتر بزارم اما نمی دونم چرا یه حسی درونم میگه احتیاط کن.گاهی هم با محتوا موافق نیستم.

ظر چیه؟
متوجه کامنتت نشدم نیکوی گل

بی تا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:36 ب.ظ

منظور نیکو نظر بود

بی تا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:37 ب.ظ

اصلا با قره بالا موافق نیستم تو اصلا باهوش نیستی

ممنون

هدیه یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:23 ب.ظ http://6bahman.blogfa.com

شما منو یاد یه رفیق قدیمی تو بلاگفا میندازین ...
نقطه نظرات جالب دارید قطعا اینجا هم مورد علاقه من خواهد بود ...
مجسمه رو نگا میداشتید امسال میذاشتین سر سفره هفت سین سال خرگوشه

مرسی گلم.شما لطف دارین.
هزار سال پیش بود

دکتر غ یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:46 ب.ظ

تظلم چهارم جا مونده‌.

عه.ننوشتم؟چه عجیب

نیکو دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:06 ق.ظ

بیتا جان درست گفتن
منظورم نظر بود

نظر بزار،احتیاط نکن.راحت باش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد