تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دیگر دم فرو بندیم، ای افیلیای مهربان! ای پری‌رو، در نیایش‌های خویش، گناهان مرا نیز به یاد آر.

خوب که چی؟آخرش که چی؟

همه ما نه یک بار و نه ده بار که شاید بارها و بارها از خودمون این رو پرسیدیم که خوب آخرش که چی و این همه رنج و سختی و زندگی کردن برای چی؟و مثل داداش گلم هملت بارها و بارها از خودمون پرسیدیم که آیا شایسته‌تر آن است که به تیر و تازیانهٔ تقدیرِ جفاپیشه تن دردهیم،یا این که ساز و برگ نبرد برداشته، به جنگ مشکلات فراوان رویم تا آن دشواری‌ها را ز میان برداریم؟

من سالهاست جواب این سوالات رو پیدا کردم،منتهای مراتب انگار که زبانم قاصر هست از شرح و بسط و اَلکَن هستم از توضیحش.دلم میخواست لابه لای این همه پست مبتذل یه حرف درست بزنم و یه کار قشنگ بکنم،دلم میخواست دست هر کس رو که میگفت زندگی بکنیم که چی بشه؟این همه رنج و سختی رو تحمل بکنیم که چی بشه رو بگیرم و ببوسم،دلم میخواست جلوی هر آدم ناامیدی خم میشدم و پاهاش رو میبوسیدم( خصوصا اگر دختر بود)و براش حرف میزدم و بهش میگفتم برادرم،خواهرم،زندگی همینه،همین لحظه های معمولی،همین سختی ها،زندگی از اولش سخت بوده،از لحظه ای که بشر از مادر متولد میشه با گریه خارج میشه و میفهمه که زندگی سخته تا لحظه ای که باید بزاری و بری،حالا این وسط سختی ها چند تا اتفاق خوب هم میفته.

هدف چیه؟هیچ.مهربانی فقط.آخر همه پست هام من میگم،همین.بوس.هدف زندگی من همینه که ببوسم و برم،هدف زندگی یکی اینه که مادر بشه،یکی پزشک بشه،یکی دختر بشه،یکی راننده اسنپ بشه،یکی باغبون بشه،هدف والایی وجود نداره.اومدیم که مهربون باشیم،زندگی کنیم و بریم.فقط مهربون باشیم.جوری زندگی کنیم که وقتی به یاد ما بیفتن مهربونی ما رو به یاد بیارن.اگر پدرمون،مادرمون،خواهرمون،زنمون،شوهرمون،برادرمون رو از دست دادیم و وقتی بهش فکر میکنیم اولین چیزی که میاد تو ذهنمون مهربونی اش بوده،دیگه اون آدم رسالت خودش رو انجام داده.دیگه براش غصه نخورین.

زندگی همین لحظه های معمولی هست،پر از درد و رنج و سختی هست.ولی زیباست،باید دوستش داشت.

همین.بوس.

نظرات 5 + ارسال نظر
رضوان یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:53 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

کاش مهربونی نبود،تا نبودنش باعث غصه خوردنت شود.من مهربون هایی را از دست داده ام،که ندیدن شون برام خیلی سخته.

دزیره یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:58 ق.ظ https://desire7777.blogsky.com/

وای چقدر درست گفتین کاملا موافقم فقط بوس

بوس
بوچ

قره بالا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:17 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

چی بگم
من همش دنبال جواب این سوالم
شاید حق با شما باشه

جوابی نداره گل قشنگ و مهربونم.جوابش توی همین زندگی معمولی هست،همین نفس کشیدن ها و رفتن ها و اومدن.

پورن‌دوست یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:06 ب.ظ

پورن، استمنا، جلق، کون، پستون، کس و ... ادم دیگه چی میخواد از زندگی؟ درود بر زندگی. زندگی همینه.

وای دهنم آب افتاد
دلم به تاب تاب افتاد
تو باید بیشتر واسه من کامنت بزاری.

دکتر غ یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:45 ب.ظ

قرار نیس آخرش هیچی بشه. قراره به طول راه فکر کنیم. موافقم. مهربون بودن آدم رو سالم نگه می‌داره. هملت خوب برادریه که داری تراویس

داداشام هستن.هملت و مکبث و دانکن و تاجر ونیزی و رومئو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد