تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

‬مادری می‌تواند به فرزند‪ ‬خود سلامتی بدهد که نخست خود را دوست داشته باشد.

پسرهایی که شبیه موش هستن و چهره غمگین دارن و خوشگل هستن منو جذب میکنن،مثل یه پسری که اواخر تهران بودنم باهاش آشنا شدم و موهاش مثل دخترا بلند بود و خیلی خوشگل بود و روی کمرش هم،در واقع روی ستون فقراتش از گردن تا دم کون قشنگش خالکوبی هایی به شکل نقش و نگار داشت.اسم واقعیش نفهمیدم چی هست،ولی میگفت مهسا صداش بکنیم،بگذریم،رسد پیری و ایام شباب گذشت.

دیگه کی غمگین و خوشگله،آلن دلون،دیگه کی،رایان گاسلینگ،من خیلی دوسش دارم،یه کاریزما داره،یه غم توی چشمهاش داره،بیشتر فیلمهاش رو دیدم.با Blade Runner هزار بار گریه کردم.امشب هم فیلم Lars and the Real Girl رو ازش دیدم.فیلم خوبی بود که داستان یه پسر منزوی رو روایت میکرد که عاشق عروسک سکس دولش میشه و باهاش حرف میزنه و باهاش زندگی میکنه،فیلم زیاد به این نپرداخته بود که چطور آدمی که نرمال هست ظاهرا یهو از اینترنت یه عروسک سکسی سفارش میده و باهاش مثل یه آدم رفتار میکنه و عاشقش میشه،بلکه بیشتر به این می پرداخت که اطرافیان با همدلی و محبت کمکش کردن تا به زندگی عادی برگرده.

میخواستم در مورد همدلی و کمک به بیماران روانی و افرادی که نیاز به همیاری و مساعدت در زمینه های بهداشت روان دارن برم رو منبر، ولی نمیخوام در این رابطه حرف بزنم.چون احساس میکنم راجع به این مسائل آدمی مثل من نباید همین جوری اظهار نظر بکنه.

ولی اگر احساس افسردگی دارین،اگر کیرتون راست نمیشه به راحتی و باید چیزای خاصی ببینید یا بشنوید،اگر فتیش های عجیب و غریب دارین،اگر همه چیز براتون سیاهه،اگر میل به خودکشی دارین،اگر با همسرتون مشکل دارین.وبلاگ من،مادرتون،خواهرتون،دوستتون،نی نی سایت یا روانشناس های توی اینستاگرام نمیتونن براتون کاری بکنن.باید برین دکتر روانپزشک،باید برین پیش روانشناس،باید برین پیش مشاور.

هممون تو این سال جدید تصمیم بگیریم حداقل هر شش ماه یک بار بریم پیش روانشناس و مشاوره.هیچ ایرادی نداره.من خودم بعد تعطیلات میخوام برم.میخوام حرف بزنم،اگر صلاح دونست دارو مصرف بکنم.هیچ ایرادی نداره.خیلی هم خوبه.

حالا من هی میگم شما هم گوش نمیدین،من میگم ترک پا با کرم جی و سنگ پا و پدیکور و مراقبت درست میشه،میایین کامنت میدین که نمیشه.حالا هم میگم برین روانشناس،میایین کامنت میدین مگه دیوونه هستیم،این قدر نرین روانشناس تا زندگیتون و روح و روانتون هم مثل قوزک پاتون و کف پاتون پر از پینه و ترک بشه.اعصابم رو خراب کردین آخر پستی با این کامنتهایی که میدین.

شما هر یک سال مگه نمیرین آزمایش و چکاب واسه قند و کلسترول و پروستات و پاپ اسمیر؟اونم نمیرین؟

روح و روان هم مثل جسم هستن.باید حواستون به اونها هم باشه.

بیشتر دیگه حرف نمیزنم چون دیگه صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

نظرات 11 + ارسال نظر
خانوم ف دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:32 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

شما خودت و ناراحت نکن
باشه میریم.اصن گور پر ۴۰ دقیقه ۴۵۰ تومن

ارزون تر پیدا بکن

قره بالا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:35 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

چهره پیر آلن دلون از صدتا جوون بهتره ولی رایان گاسلینگ آخه؟
البته سلیقه ها قابل احترامه
بندهای آخر هم بله کاملا حق با شماست
خیلیامون باید بریم، منم باید برم
الان خیلی بهتر شده، قبلا اصلا اسم روانشناس و روانپزشک که میاوردی میگفتن خودت دیوونه ای

رایان گاسلینگ رو دوست دارم.قشنگه،غمگینه چشماش،خوشگله.دوسش دارم خو.
دمت گرم

پورن‌دوست دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:50 ق.ظ

باید به پورن‌درمانی روی بیاورند. شفا پیدا می‌کنند. کاش من جای رایان کسکش بودم و اون عروسک گیرم میومد. لامصب اون عروسک برای دستمالی‌کردنه، نه گفتگوهای روانکاوانه روشنفکرانه. چرا هیچ چیز سر جاش نیست؟
باید به پورن‌درمانی روی بیاورم. آه، ناتانائیل، بگذار عظمت در پورنی باشد که می‌بینی،نه در چیزهای دیگر.

خدا شفات بده جقی

Nazi دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:01 ب.ظ

واقعیتش اینه که نه نمیریم. پولشو نداریم که بریم چکاپ. روانشناس و روان پزشک که جای خود داره. دندون هم درد میگیره تا جایی که راه داره نمیریم بعد دیگه از روی ناچاری میریم درستش میکنیم یا میکشیم و خلاص. اینقدر متاسفانه هزینه های مختلف هست که چکاپ جسمی و روحی بماند

مراکز دولتی هستن.درسته شلوغه ولی خوبه

مهناز دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:43 ب.ظ

واقعا حق با شماست تراویس
به روح هم مثل جسم باید اهمیت داد

مرسی گلم

دکتر غ دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:39 ب.ظ

آره من که مدام میرم.اصلا تو جامعه پیشرفته همه آدمها چه مشکلی داشته باشن‌چه نداشته باشن‌برای شناخت بهتر خودشون میرن پیش روان شناس.

احسنت به شما

مادر دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:03 ب.ظ

نه هیچکدوم نمیریم چون خودمون دوست نداریم ،چون زندگی و مرگ برامون یکیه،حتی وقتی مریضم بزور ودعوا راضی میشیم بریم دکتر

خیره ایشالا

Lily-rose دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:12 ب.ظ

معنی تراویس بیکل یعنی؟
اسم حقیقت ات چیه؟

اسم حقیقی من بوس هست

لیلا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:41 ق.ظ https://maserman.blogsky.com

ممنون که اولین کسی بودی که در وبلاگم نظر دادی. راسی عکس خودم بود. گفته بودی عجب عکس خوشگلی داری منم بی جنبه، ذوق کردم

عاشقتم خوشگلم
خوش اومدی،همیشه بنویس.دوست داری لینکت کنم گل نازم؟

لیلا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:59 ق.ظ https://maserman.blogsky.com

عزیز دلم استیکر نزار با موبایلت.پیامت پاک میشه و هیچی نمیاد.

Sepehr سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:52 ق.ظ

در جواب Lily-rose
تراویس بیکل شخصیت اصلی فیلم taxi driver با بازی رابرت دنیرو هستش.
اگه دوست داشتی فیلمش رو ببینی این لینکشه:

https://filmkio.run/taxi-driver-1976/

مرسی داداشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد